کد خبر : 240436 تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

طرز تهیه فیش اند چیپس

طرز تهیه فیش اند چیپس مواد لازم طرز تهیه 1- از قبل فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. سیب زمینی ها را به همراه روغن و برگ های رزماری، کمی نمک و فلفل سیاه ترکیب کنید و در سینی فر پهن کنید. آن ها را برای …

طرز تهیه فیش اند چیپس

طرز تهیه فیش اند چیپس

مواد لازم

طرز تهیه فیش اند چیپس

طرز تهیه

1- از قبل فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. سیب زمینی ها را به همراه روغن و برگ های رزماری، کمی نمک و فلفل سیاه ترکیب کنید و در سینی فر پهن کنید. آن ها را برای ۲۰ دقیقه در طبقه ی بالای فر بپزید.

2- در این میان، آرد سوخاری را در سینی دیگری ریخته و برای ۵ دقیقه در طبقه ی پایین فر برشته کنید. آن را در ظرفی پهن بریزید. آرد را هم در ظرفی دیگر بریزید و به آن نمک و فلفل سیاه بزنید. تخم مرغ ها را در ظرف دیگری ریخته و بزنید.

3- به تکه های ماهی کمی نمک بزنید، آن ها را در آرد، سپس در تخم مرغ و در نهایت در آرد سوخاری بزنید. آن ها را در سینی فر که در آن کاغذی روغنی پهن کردید، قرار دهید.

4- سیب زمینی ها را بچرخانید و بعد به طبقه ی پایین فر منتقل کنید و سینی ماهی ها را در طبقه ی بالایی قرار دهید. آن ها را برای حدود ۱۶ تا ۱۸ دقیقه ی دیگر بپزید تا ماهی ها نرم و مغز پخت و سیب زمینی ها ترد و طلایی شوند.

5- فیش اند چیپس را به همراه برش های لیمو، خیار و سس کچاپ سرو کنید.

نکات

سیب زمینی ها را با پوست کن به شکل ورق های نازک برش دهید. آن ها را برای ۵ دقیقه در آب گرم خیس کرده، بعد آبکشی کرده و خشک کنید.

از ماهی هایی با گوشت سفت مانند ماهی کاد استفاده کنید. آن ها را به شکل نوار هایی با پهنای دو و نیم سانتی متر خرد کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، آموزش انواع غذاها ، اسلاید بازدید 792 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php