کد خبر : 269733 تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد بعید به نظر می‍رسد که ایستگاهی در کشور، امکان سفر به مشهد را نداشته باشد. مشهد قطب زیارتی کشور، از همه شهرهای مختف، از جمله کرج مسافر می‌پذیرد و بدون شک بهترین گزینه برای سفری راحت و ایمن، رزرو بلیط قطار کرج …

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد

بعید به نظر می‍رسد که ایستگاهی در کشور، امکان سفر به مشهد را نداشته باشد. مشهد قطب زیارتی کشور، از همه شهرهای مختف، از جمله کرج مسافر می‌پذیرد و بدون شک بهترین گزینه برای سفری راحت و ایمن، رزرو بلیط قطار کرج مشهد خواهد بود. با سفر به مشهد، می‌توان یک تیر و دو نشان زد و علاوه‌بر سفری مذهبی، از جاذبه‌های گردشگری آن نیز لذت برد و سفری تفریحی را در این شهر تجربه کرد. انتخاب قطار و تهیه بلیط قطار کرج مشهد، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، سفری به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد

 

رزرو بلیط قطار کرج مشهد

خرید حضوری بلیط قطار که از گذشته در بین مردم مرسوم بوده است، در دنیای تکنولوژی امروز، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش دیگر رزرو قطار، خرید به‌صورت اینترنتی است که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه سفر شما می‌شود. در این روش می‌توانید تنها با چند کلیک و در کوتاه‌ترین زمان، بلیط قطار کرج مشهد را رزرو کنید و سفری لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید. کافی است به جست‌وجو یک سایت معتبر برای خرید بلیط خود بپردازید، سپس با تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافر، لیستی از گزینه‎های متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. فعال کردن فیلد نوع قطار، در انتخاب قطار با امکانات و خدمات مختلف تاثیرگذار است؛ به‌این‌صورت که کوپه‌ای یا سالنی بودن، عادی یا لوکس بودن، چند ستاره‌ای و چند تخته بودن را برای شما مشخص می‌کند. با این فیلتر شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه سفرتان، قطار مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید امکانات و رفاه بیشتر قطار با قیمت آن رابطه‌ای مستقیم دارد، رفاه بیشتر به‌معنی هزینه بیشتر خواهد بود.

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد

 

ایستگاه‌های قطار کرج مشهد

ایستگاه راه‌آهن کرج بیش‌از 90 سال قدمت دارد و یکی از قدیمی‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن در کشور است. این ایستگاه در فردیس کرج و خیابان ذوب‌آهن فردیس قرار دارد که به‌صورت شبانه‌روزی، خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. پارکینگ، رستوران و فروشگاه‌های مواد غذایی از امکانات این ایستگاه به‌شمار می‌روند. طی‌کردن فاصله 938 کیلومتری کرج به مشهد، با وسیله نقلیه قطار در ناوگان‌های مختلف، متفاوت است؛ اما به‌طور کلی این مسافت حدودا 12 ساعت زمان می‌برد. شما با رزرو بلیط قطار کرج مشهد، از ایستگاه‌های مختلفی مانند تهران، سمنان، دامغان، شاه‌رود، نقاب و نیشابور عبور خواهید کرد. در مسیر ریلی قطار کرج مشهد، 4 شرکت ریلی فدک، رجا، بن‌ریل و جوپار فعالیت می‌کنند. هر یک از این قطارها و شرکت‌های ریلی، با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند. بیشترین قیمت بلیط قطار مختص به قطار 5 ستاره و لوکس فدک است، قطارهای 3 ستاره قیمتی متوسط و قطارهای 6 تخته رجا از کمترین قیمت برخوردار هستند. با این اوصاف شما می‌توانید متناسب با بودجه و اولویت‌های خود، گزینه مناسبی را برای سفرتان انتخاب کنید.

 

قطارهای کرج مشهد

این مسیر ریلی نیز مانند دیگر خطوطی که به شهر مشهد منتهی می‌شوند، از پرترددترین خطوط ریلی به‌شمار می‌رود. از این‌رو قطارهای مختلفی از چندین شرکت ریلی، با امکانات متنوعی در این مسیر به مسافران خدمات خود را ارائه می‌دهند. شرکت رجا قطارهای پارسی، سریر، امید، میلاد، خلیج فارس، سپهر و نوین را در این مسیر ریلی دارد. همین‌طور می‌توان از قطار 5 ستاره فدک و قطار غزال شرکت بن‌ریل، برای رزرو بلیط قطار کرج مشهد اقدام نمود.

 

قطار 5 ستاره فدک

قطار فدک یکی از لوکس‌ترین قطارهای مسیر کرج مشهد است و برای سفری با امکانات و رفاه کامل، انتخابی ایده‌آل خواهد بود. قطار فدک از سرعت و امکانات رفاهی بالایی برخوردار بوده و استاندارد آن بر اساس قطارهای 5 ستاره اعمال شده است. چهار کلاس مختلف در قطار فدک وجود دارد که هر کدام از امکانات و قیمت‌های متفاوتی برخودار هستند. کلاس‌های مختلف اکونومی، عصرانه، بیزینس و ویژه در قطار فدک، این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا متناسب با بودجه خود، بلیط مورد نظرشان را خریداری نمایند. هر کدام از این کلاس‌ها امکانات و خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند، برای مثال استقبال با فرش قرمز، سرویس خواب باکیفیت، سرو نوشیدنی، ارائه پک بهداشتی، سرو عصرانه یا صبحانه و … در کلاس ویژه برای مسافران به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

 

قطار 4 ستاره غزال

اگر می‌خواهید یک سفر راحت و هیجان‌انگیز با امکانات و خدمات ویژه تجربه کنید، قطار 4 ستاره غزال مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. قطار غزال دارای واگن‌های 10 کوپه‌ای و 4 تخته است؛ به ‌این ‌ترتیب هر واگن ظرفیت 40 نفره دارد و برای سفرهای خانوادگی از نظر رفاهی و امکانات بهترین گزینه است. قطار 4 ستاره غزال، از محبوب‌ترین قطارهای کرج مشهد، امکانات ویژه و امنیت بسیار بالایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. کوپه‌های اختصاصی قطار غزال از تجهیزاتی مانند نمایش‌گرهای صوتی ‌و تصویری، سیستم پرسرعت وای‌فای، رستوران مجلل و مجهز و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار است.

 

قطار 3 ستاره پارسی

قطار پارسی از قطارهای 6 تخته شرکت رجا، جزء قطارهای درجه 2 این شرکت است که امکانات نسبتا خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین قطار پارسی یکی از قطارهای اقتصادی و مقرون به‌صرفه برای مسافران، به‌ویژه دانشجویان خواهد بود. امکانات و خدمات واگن‌های 10 کوپه‌ای و 6 تخته این قطار شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و شیشه‌های دوجداره می‌شود. مسافران می‌توانند از رستوران و کتابخانه موجود در این قطار نیز استفاده کنند.

 

ایستگاه های بین راهی قطار کرج به مشهد

در قطار کرج مشهد با فلای تودی همسفر شوید

با رزرو بلیط قطار مشهد از فلای تودی، همسفری مطمئن را انتخاب کرده‌اید و سفری راحت، ایمن و مقرون به‌صرفه را برای خود تدارک دیده‌اید. با فلای تودی، تنها چند کلیک و چند دقیقه تا مقصد فاصله دارید. کافی است سری به وب‌سایت فلای تودی بزنید تا از امکانات و خدمات ویژه آن مطلع شوید. خدمات راهنمای سفر، خریدی آسان را برای شما رقم می‌زند و با استفاده از خدمات پیگیری، در جریان وضعیت بلیط‌تان قرار خواهید گرفت. همین‌طور با ارائه پشتیبانی 24 ساعته و با همراهی‌تان تا انتهای سفر، در تلاش برای رفع مشکلات شما خواهد بود. ممکن است بخواهید بلیط خود را کنسل کنید و سفرتان به آینده موکول شود، فلای تودی ابزار دیگری را برای کمک به شما ارائه خواهد داد. خدمات استرداد بلیط، امکان کنسل‌کردن بلیط‌تان را مهیا می‌کند و بر اساس قوانین استرداد بلیط، بخشی از هزینه بلیط‌تان را به شما باز می‌گرداند.

3/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 2,797 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php