کد خبر : 269736 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

ایردراپ های معتبر تراست والت

ایردراپ‌های ارز دیجیتال یکی از متداول‌ترین روش‌های جلب توجه عموم مردم به یک پروژه جدید هستند. معمولا پروژه‌هایی که تازه کار خود را آغاز کرده یا حتی آن‌هایی که سابقه زیادی داشته اما رمز ارز بومی تا کنون نداشته‌اند (مانند پروژه آربیتروم و ارز دیجیتال ARB)، برای تشویق افراد به …

ایردراپ های معتبر تراست والت

ایردراپ‌های ارز دیجیتال یکی از متداول‌ترین روش‌های جلب توجه عموم مردم به یک پروژه جدید هستند. معمولا پروژه‌هایی که تازه کار خود را آغاز کرده یا حتی آن‌هایی که سابقه زیادی داشته اما رمز ارز بومی تا کنون نداشته‌اند (مانند پروژه آربیتروم و ارز دیجیتال ARB)، برای تشویق افراد به مشارکت در پروژه و کسب توکن‌ها به‌صورت رایگان، آن‌ها را بین کاربران ایردراپ می‌کنند. در این مطلب، نحوه پیدا کردن ایر دراپ‌های رمز ارزی معتبر برای تراست والت را آموزش می‌دهیم.

انواع ایردراپ ها

پیش از آغاز بحث اصلی باید بگوییم ایر دراپ ها مدل‌های مختلفی دارند:

  • ایردراپ استاندارد: در این مدل، پروژه‌های بلاک چینی از ایردراپ‌ها برای توزیع تعدادی از توکن‌های خود به‌صورت رایگان بین همه افرادی که در این برنامه ثبت نام کرده باشند، استفاده می‌کنند. این روش ساده‌ترین حالتی که است همه افراد دارای یک کیف پول سازگار با بلاک چین پروژه مورد نظر قادر به شرکت در آن هستند.

  • ایردراپ بانتی: در روش بانتی یا جایزه، پروژه‌های بلاکچینی، توکن‌های خود را تنها بین افرادی توزیع می‌کنند که یک کار خاص را برای آن انجام داده باشند. این کارها می‌توانند شامل دنبال کردن صفحات اجتماعی پروژه، به‌اشتراک‌گذاری پست درباره آن‌ها، انجام تراکنش، ثبت نام در وبسایت و دیگر موارد مشابه باشند. مثلا ایردراپ رمز ارز ARB شبکه آربیتروم مبتنی بر این روش بود. افرادی که پیشتر با پلتفرم‌های مرتبط با این پروژه تراکنش (یا دیگر کارهای مورد نظر این پروژه) انجام داده بودند، واجدالشرایط شرکت در آن می‌شدند.

  • ایردراپ هولدر: در روش هولدر، اگر شما پیش از اعلام ایردراپ برای مدت مشخص یا در یک زمان مشخص هولدر یک ارز دیجیتال خاص بوده باشید، ایر دارپ برای شما انجام می‌شود.

  • ایردراپ فورک: این نوع ایردراپ نیز که بین جامعه کریپتو بسیار شناخته شده است، بین افرادی انجام می‌شود که در هنگام فورک شدن یک شبکه بلاک چینی، رمز ارز اصلی شبکه را در والت خود داشته باشند. مثلا هنگام ساخت بیت کوین کش و فورک شدن آن از زنجیره بیت کوین، همه افرادی که دارنده ارز دیجیتال BTC بودند، به همان اندازه رمز ارز BCH دریافت کردند.

  • ایردراپ اختصاصی: در این روش، گروهی از افراد خاص، مثلا سرمایه گذاران اصلی، بخشی از رمز ارزهای شبکه را به‌خاطر فعالیت‌های اختصاصی خود دریافت می‌کنند.

چگونه ایردراپ‌های معتبر تراست والت را پیدا کنیم؟

نکته‌ای که پیش از آموزش این مبحث باید بگوییم، این است که ایردراپ‌ها مخصوص پروژه‌ها هستند نه والت‌ها. والت‌ها صرفا یک رابط کاربری بین شما و بلاک چین‌اند و شما با داشتن یک آدرس کیف پول می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. بنابراین فرقی ندارد کیف پول شما تراست والت، متامسک، ترروز، لجر، اتمیک، کوینومی، اکسودوس یا هر والت نرم افزاری و سخت افزاری دیگری باشد، در صورتی که واجدالشرایط باشید، رمز ارزها به‌شما اهدا خواهند شد.

برای پیدا کردن ایردراپ‌های معتبر وبسایت‌های مختلفی وجود دارد که با جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. مثلا چند مورد از آن‌ها، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap.com)، دپ ریدار (DappRadar.com)، ایردراپس آی‌او (Airdrops.io) و ایردراپ آلرت (AirdropAlert.com) هستند.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

کوین مارکت کپ یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های رتبه‌بندی پروژه‌های رمز ارزی است که یک بخشی اختصاصی جهت معرفی ایردراپ‌ها دارد. برای دسترسی به این بخش، وارد آدرس coinmarketcap.com/airdrop شوید. در این صفحه، انواع ایر دراپ‌های فعلی (Current)، آتی (Upcoming) و خاتمه‌یافته (Ended) را مشاهده خواهید کرد. البته در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، هیچ ایردراپ فعلی و آتی در این لیست ذکر نشده است، بنابراین باید در زمان‌های مختلف به آن سر بزنید.

ایردراپ های معتبر تراست والت

دپ ریدار (DappRadar)

دپ ریدار یا دپ رادار یکی دیگر از وبسایت‌های محبوب رتبه‌بندی پروژه‌های حوزه دیفای است. در این وب سایت نیز بخشی اختصاصی برای ایردراپ‌های فعلی، آتی و خاتمه‌یافته وجود دارد. برای مشاهده این موارد، وارد آدرس dappradar.com/hub/airdrops شوید.

ایردراپ‌های معرفی‌شده در DappRadar از نوع استاندارد بوده و از آنجایی که اکثرا روی اتریوم یا بایننس اسمارت چین عرضه می‌شوند، داشتن یک کیف پول سازگار با این شبکه‌ها مانند تراست والت یا متامسک کافی است. برای این کار، باید آدرس والت خود را وبسایت دپ ریدار متصل کرده و سپس روی گزینه “Join Now” روبروی پروژه‌ای که ایردراپ آن در حال برگزاری است، کلیک کنید. در صورتی که شما یکی از برندگان خوش‌شناس باشید، مقدار ارز مشخص‌شده به آدرس والت شما واریز خواهد شد.

ایردراپ های معتبر تراست والت

علاوه بر این، در این صفحه قسمتی به‌نام “New airdrop notifications” وجود دارد که با تیک زدن گزینه آن و وارد کردن یک آدرس ایمیل، از جدیدترین ایردراپ‌ها مطلع شده و در صورت علاقه می‌توانید در آن‌ها شرکت نمایید.

ایدراپس آی‌او

ایردراپس آی او یکی از بزرگترین مراجع پیدا کردن ایردراپ‌های جدید، هولدر، احتمالی و داغ است که آن‌ها را بر اساس محبوب‌شان لیست می‌کند.

در این وبسایت، تمام اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در ایردراپ‌های بانتی نیز ذکر شده است. مثلا برای پروژه SynFutures که احتمال برگزاری ایردراپ توکن‌های آن در آینده وجود دارد، عبارت “Make trades” نوشته شده است. این یعنی شما برای واجدالشرایط شدن شرکت در این ایردراپ احتمالی در آینده، باید با این پلتفرم تراکنش انجام داده باشید. دقت داشته باشید که برای شرکت در ایردراپ‌های بانتی، فعالیت‌های مورد نیاز باید پیش از اعلام زمان برگزاری انجام شده باشند.

ایردراپ های معتبر تراست والت

برچسب ها : ایردراپ,ارز دیجیتال,رمزارز,تراست ولت

2.3/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 2,556 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php