کد خبر : 269726 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۳۷

کدام هتل شیراز خوب است؟

کدام هتل شیراز خوب است؟ شهر زیبای شیراز، در تمام ایام سال، میزبان مسافران بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد. گردشگران برای اینکه سفر راحتی را در شیراز تجربه نمایند، قطعا به یک هتل خوب نیاز دارند. هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که با …

کدام هتل شیراز خوب است؟

کدام هتل شیراز خوب است؟

شهر زیبای شیراز، در تمام ایام سال، میزبان مسافران بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد. گردشگران برای اینکه سفر راحتی را در شیراز تجربه نمایند، قطعا به یک هتل خوب نیاز دارند. هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که با کلیه امکانات رفاهی، افتخار پذیرایی از مهمانان شیراز را دارد. در ادامه با بهترین هتل شیراز آشنا خواهیم شد.

بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره شیراز است که دارای امکانات مدرن و خدمات ویژه‌ای می‌باشد. این هتل در سال 1392 با زیربنایی حدود 40 هزار مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل بزرگ شیراز به نام هتل دروازه قرآن نیز معروف است.

این هتل 14 طبقه بر فراز کوه‌های شمال شرقی شیراز و نزدیک به دروازه قرآن بنا شده است. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، بدون شک سفری آرام و بی‌دغدغه را تجربه خواهند کرد. این هتل 5 ستاره به جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند دروازه قرآن، حافظیه، باغ ملی و… فاصله کمی دارد.

واحدهای اقامتی لوکس این هتل شیراز، مکان مناسبی برای اقامت مهمانانی است که برای تفریح و گشت و گذار به شیراز سفر می‌کنند. مهمانانی که همراه با خانواده می‌باشند می‌توانند از اتاق‌های کانکت روم این هتل استفاده نمایند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل بزرگ شیراز، باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند.

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه، هتلی زیبا با معماری سنتی ایرانی است که در سال 1394 با زیربنای 900 مترمربع، افتتاح شد. این هتل دارای 72 واحداقامتی مجهز به تمام امکانات رفاهی و اقامتی است که در 3 طبقه مثبت هتل قرار دارند. کلیه امکانات و خدمات رفاهی هتل نیز در 2 طبقه منفی آن قرار گرفته‌اند.

امکانات رفاهی این هتل لوکس شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، فست فود، سالن همایش و… است. این هتل شیراز در بلوار هجرت و پشت ارگ کریم‌خان قرار دارد که اقامتی دلنشین و خاطره‌‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند.

از مزیت‌های هتل زندیه، دسترسی راحت به ارگ کریم‌خان، مجموعه وکیل، موزه پارس، عمارت شاپوری، سرای مشیر، نارنجستان قوام، حافظیه، باغ ملی، باغ جهان‌نما، حرم شاهچراغ و… می‌باشد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا مراکز اداری، درمانی و تفریحی شیراز دارد.

هتل هما شیراز

هتل هما یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز است که در سال 1350 در یکی از باغ‌های زیبای شیراز تاسیس شد. این هتل 8 طبقه، شامل 232 واحداقامتی لوکس است که پنجره‌های آنها، چشم‌انداز زیبایی روبه باغ سرسبز هتل و کوه‌های اطراف دارند.

این هتل بزرگ و 5 ستاره زیرمجموعه گروه هتل‌های هما است که دارای امکانات و خدمات استاندارد می‌باشد. مناظر زیبا و سرسبز هتل، آرامش خاصی را برای مهمانان فراهم می‌کند. گردشگران با رزرو این هتل شیراز، اقامتی به یادماندنی و متفاوت را تجربه خواهند کرد.

هتل هما در میدان گاز و جنب پارک آزادی واقع شده و دسترسی راحتی به باغ جهان‌نما، حافظیه، دروازه قرآن، ارگ کریم‌خان، موزه پارس، بازار وکیل، سرای مشیر، باغ ارم، آرامگاه سعدی و… دارد. هتل 5 ستاره هما، از هتل‌های خوب شیراز است که برای سفرهای کاری، تفریحی و درمانی، مکان مناسبی می‌باشد.

کدام هتل شیراز خوب است؟

هتل چمران شیراز

هتل چمران در دسته لوکس‌ترین و مرتفع‌ترین هتل‌های 5 ستاره است که امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی دارد. هتل چمران شیراز با 33 طبقه و چشم‌اندازی خیره‌کننده، در سال 1389 افتتاح شد. این هتل زیبا در 180 واحداقامتی لوکس خود، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد.

از امکانات ویژه هتل چمران می‌توان به مجموعه آبی، سالن ماساژ، سالن ورزشی مدرن، حمام مغربی، رستوران ملل، رستوران ایتالیایی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ و… اشاره کرد. این هتل شیراز در بلوار شهید چمران و در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد.

موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا دسترسی راحتی به مراکز مهم اداری، درمانی و جاذبه‌های گردشگری شیراز داشته باشد. این هتل 5 ستاره، فاصله کمی تا دانشگاه شیراز دارد. گردشگرانی که قصد سفر با امکانات کاملا رفاهی و لاکچری را دارند، هتل چمران بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس یکی از بهترین هتل‌‌های 5 ستاره است که در قلب شهر شیراز قرار دارد. این هتل 7 طبقه در سال 1381 افتتاح شد. هتل بین‌المللی پرسپولیس دارای 104 واحداقامتی لوکس با امکانات مدرن است که با بهترین خدمات، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد.

به دلیل قرار گرفتن این هتل شیراز در بلوار آزادی، مهمانان دسترسی راحتی به مکان‌های تاریخی مانند آرامگاه حافظ، موزه سنگ، آرامگاه بابا کوهی، دروازه قرآن، ارگ کریم‌خان، موزه پارس، سرای مشیر، مجموعه وکیل، نارنجستان قوام، باغ ملی، باغ جهان‌نما، باغ ارم، حرم شاهچراغ، آرامگاه سعدی و… دارند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، تنقلات و میان وعده‌های لذیذ و باکیفیت، پذیرای مهمانان گرامی است. گردشگران با اقامت در این هتل 5 ستاره می‌توانند تجربه‌ای آرام و لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنند.

بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه یک هتل 4 ستاره در شیراز است که براساس استانداردهای بین‌المللی و با ایده‌ای نو طراحی شده و به همین خاطر در لیست بهترین هتل‌های شیراز قرار دارد. این هتل با امکانات و پرسنلی کاملا آموزش دیده، آماده پاسخگویی به تمام نیازهای مدرن مهمانان می‌باشد.

هتل الیزه در سال 1393 در منطقه معالی آباد شیراز به بهره‌برداری رسید. این هتل شیراز، دارای 7 طبقه و 50 واحداقامتی لوکس می‌باشد. با وجود ۱۷ مرکز تجاری بزرگ در نزدیکی هتل الیزه، مهمانان امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را خواهند داشت.

از امکانات هتل الیزه می‌توان به سالن‌های کنفرانس و همایش، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، خشک‌شویی، روم سرویس، اتاق سیگار، اتاق چمدان، صرافی، خدمات بیدارباش، خدمات ویژه معلولین، فضای سبز و… اشاره نمود.

کدام هتل شیراز خوب است؟

هتل پارس شیراز

هتل پارس در سال 1381 در مرکز شهر شیراز و در خیابان زند افتتاح شد. این هتل 4 ستاره با محیطی دنج و راحت و امکاناتی مدرن، اقامت لذت‌بخشی را برای مهمانان فراهم آورده است. این هتل 5 طبقه با دو ساختمان مجزا، دارای 198 واحداقامتی مجلل می‌باشد.

دسترسی راحت مهمانان هتل به ارگ کریم‌خان، باغ نظر، سرای مشیر، مجموعه وکیل، نارنجستان قوام، بام چمران شیراز، حافظیه، باغ ملی، باغ جهان‌نما، موزه سنگ، دروازه قرآن و… از مزیت‌های اقامت در هتل پارس شیراز می‌باشد. این هتل شیراز نیز مانند سایر هتل‌های 4 ستاره، از امکانات بالایی برخوردار است.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی یکی از بهترین هتل‌های قدیمی شیراز است که در سال 1341 با زیربنایی حدود 4000 مترمربع در نزدیکی دروازه قرآن ساخته شد. این هتل دو طبقه دارای 52 واحداقامتی متنوع است که در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

رستوران باکیفیت این هتل 4 ستاره با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. لابی بزرگ این هتل شیراز دارای چند بخش با چیدمانی متفاوت است تا امکان استراحت بیشتر، برای مهمانان فراهم باشد.

هتل رویال شیراز

هتل رویال از بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز است که در تمام ایام سال، پذیرای گردشگران می‌باشد. این هتل 7 طبقه در بهمن ماه سال 1393 در نزدیکی دروازه قرآن افتتاح شد. هتل رویال با 44 اتاق و سوئیت دوخوابه، افتخار میزبانی از مهمانان عزیز را دارد.

یک طبقه از این هتل شیراز، به سالن کنفرانس آن اختصاص دارد که مجهز به امکانات خوبی بوده و گزینه مناسبی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها می‌باشد. ساختمان زیبای هتل از نظر معماری به رستوران هفت‌خان شباهت دارد و همین امر باعث جذابیت بیشتر این هتل شده است.

هتل کریم خان زند شیراز

هتل 4 ستاره کریم‌خان در سال 1392 در خیابان رودکی شیراز افتتاح شد. این هتل زیبا با 51 واحداقامتی و امکانات و خدمات رفاهی مناسب، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می‌باشد. هتل کریم‌خان زند یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های شیراز است که دارای سبک معماری سنتی ایرانی می‌باشد.

کاشی‌ها و آجرهای رسی رنگ، شیشه‌های رنگی پنجره‌های اتاق‌ها و لباس‌های سنتی کارکنان هتل، مهمانان را با فرهنگ و تاریخ اصیل ایران آشنا می‌کند. معماری این هتل شیراز، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن می‌باشد که ظاهری جذاب به آن بخشیده است.

گردشگران با اقامت در این هتل زیبا و دنج، آرامش واقعی را احساس خواهند کرد. هتل کریم‌خان با قرار داشتن در مرکز شهر، دسترسی مهمانان را به جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم، آسان نموده است. فروشگاه صنایع دستی هتل، امکان خرید سوغات را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

کدام هتل شیراز خوب است؟

بهترین هتل‌های 3 ستاره شیراز

هتل بین الحرمین

هتل بین‌الحرمین شیراز، در سال 1397 نزدیک به حرم شاهچراغ و در بافت قدیمی و تاریخی شهر افتتاح شد. این هتل 3 ستاره دارای دو طبقه و 58 واحداقامتی است که با طراحی زیبا و دکوراسیون شیک، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

مهمانان با اقامت در این هتل شیراز، دسترسی راحتی به مسجد عتیق، خانه زینت‌الملوک، ارگ کریم‌خان، نارنجستان قوام، سرای مشیر، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، باغ جهان‌نما، موزه سنگ، موزه مشاهیر، باغ ملی، آرامگاه حافظ، باغ ارم، دروازه قرآن و… خواهند داشت.

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان در سال 1391 در تقاطع خیابان آزادی و ارم افتتاح گردید. این هتل 3 ستاره دارای 14 طبقه و 41 واحداقامتی مجهز می‌باشد. این هتل زیبا با معماری خاص و امکانات بالا، آرامش و لذت بی‌نظیری را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

هتل ستارگان در منطقه‌ای خوش آب و هوا، در شمال شیراز قرار گرفته که هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل شیراز با امکانات وخدمات عالی، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم شهر دارد.

سخن پایانی

شهر شیراز یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای دنیا است که دارای جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی بسیاری بوده و جزء اولین مقاصد گردشگری می‌باشد. وجود هتل‌های متنوع و لوکس شیراز، امکانات اقامتی خوبی را برای گردشگران فراهم آورده که در این مطلب با هتل‌های خوب شیراز آشنا شدیم.

3.7/5 - (13 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 4,973 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php