کد خبر : 269717 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

کامپوزیت سارمکو سوئیسی ( + قیمت )

کامپوزیت های دندانی مواد پرکننده و رزین هایی هستند که برای استفاده در ترمیم و بازسازی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی ها و کیفیت های مختلف این مواد ممکن است بر عملکرد و طول عمر آنها تأثیر بگذارد. البته عوامل متعددی مانند نوع و کالیبر مواد مورد …

کامپوزیت های دندانی مواد پرکننده و رزین هایی هستند که برای استفاده در ترمیم و بازسازی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی ها و کیفیت های مختلف این مواد ممکن است بر عملکرد و طول عمر آنها تأثیر بگذارد. البته عوامل متعددی مانند نوع و کالیبر مواد مورد استفاده، روش استفاده، بهداشت دهان و دندان و نحوه مراقبت و تمیز کردن دندان ها بر عمر مفید دندان تاثیر می گذارد. در این این مقاله به بررسی کامپوزیت سارمکو می پردازیم.

کامپوزیت سارمکو سوئیسی ( + قیمت )

معرفی کامپوزیت سارمکو سوئیس

کامپوزیت saremco Switzerland (سارمکو سوئیس) به دلیل کیفیت برتر و ویژگی‌های متمایز خود، یکی از پرمصرف‌ترین کامپوزیت‌ها در سراسر جهان است. در مقایسه با سایر کامپوزیت ها، استقامت بالاتر و سازگاری بیشتری با بدن انسان دارد و در عین حال دندان ها را التیام می بخشد و ظاهری زیبا به آن ها می بخشد.

یکی از عوامل اصلی محبوبیت آن همین است. شناخته شده ترین و پرکاربردترین کامپوزیت دندان در ایران برند سارمکو سوئیس است. کامپوزیت Sarmco (سارمکو) از نظر انعطاف پذیری و دوام طولانی مدت با هیچ برند دیگری بی نظیر است.

تجربه در تحقیق و ساخت محصولات کامپوزیت نقطه قوت تیم سارمکو است که متشکل از متخصصان در زمینه مواد کامپوزیت دندانپزشکی می باشد. مشتریان کالاهای باکیفیت، بیشترین راهنمایی و کمک را دریافت خواهند کرد و در نتیجه می توانند با اطمینان کامل به برند سارمکو اعتماد کنند.

برای مشتریانی که به دنبال کامپوزیت هایی هستند که مطابق با نیازهایشان شخصی‌سازی شده باشد، کامپوزیت سارمکو بهترین و ایده آل ترین نوع کامپوزیت است. ماده متاکریلات همانطور که از نامش پیداست مونومر رزین به کار رفته در این محصول سوئیسی است که زیست سازگاری بالایی را با بدن بیمار دارد.

این نوع کامپوزیت توسط شرکت سارمکو سوئیس ساخته شده است. با این حال، آنها کمترین حساسیت را نیز ایجاد می کنند. شرکت سارمکو این نوع کامپوزیت را بر اساس آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی تولید می کند. محصولات ساخته شده در کامپوزیت های سارمکو در مقایسه با مواد سنتی، از مزایای متعددی مانند دوام بیشتر، وزن کمتر، انعطاف پذیری بهتر در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب و قیمت رقابتی و ارزان را ارائه می دهند.

قیمت کامپوزیت سارمکو سوئیسی

قیمت تمام شده کامپوزیت دندان به عوامل بسیار زیادی اعم از تعداد واحد، میزان تخصص پزشک و برند کامپوزیت بستگی دارد و به طور کلی قیمت کامپوزیت سارمکو سوئیسی در حدود 2 الی 3 میلیون تومان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع کامپوزیت دندان می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

بیشتر بخوانید » قیمت کامپوزیت ونیر دندان 1402

مزایای استفاده از کامپوزیت سارمکو

این نوع کامپوزیت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود اولین گزینه و توصیه اکثر دندانپزشکان به بیماران می باشد. اگرچه این محصول در رنگ های مختلف ساخته و ارائه شده است، اما جلوه بصری کاملا طبیعی دارد که با دندان های واقعی قابل مقایسه است. گفته می شود که ویژگی کلیدی کامپوزیت بیمار در انتخاب هر کدام با توجه به ترجیحات خود است.

کامپوزیت سارمکو سوئیس همچنین دارای کیفیت، دوام و عمر طولانی است. طول عمر این کامپوزیت طبق یافته های تحقیق حداقل پنج سال پیش بینی می شود. به عبارت دیگر، اگر کامپوزیت سارمکو را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید، ممکن است مطمئن باشید که بیش از 5 سال دوام خواهد آورد.

کامپوزیت سارمکو سوئیسی ( + قیمت )

زیست سازگاری کامپوزیت های دندانی، از جمله سارمکو، برای تضمین سلامت و رفاه بیمار بسیار مهم است. تحقیقات گسترده ایمن بودن این مواد را با حداقل اثرات سیتوتوکسیک و واکنش های آلرژیک نشان داده است. با این حال، مطالعات در حال انجام برای نظارت بر هر گونه اثرات بالقوه طولانی مدت و اصلاح فرمول برای نتایج مطلوب بیمار ضروری است.

موفقیت کامپوزیت های دندانی به توانایی آنها در اتصال ایمن به ساختار دندان بستگی دارد. کامپوزیت دندانی سارمکو از مکانیزم باندینگ چسبی استفاده می کند و از توانایی ماتریکس رزین برای نفوذ به ساختار مینا و عاج استفاده می کند. تشکیل لایه های هیبریدی حفظ میکرومکانیکی را تضمین می کند و از بروز شکاف های حاشیه ای یا نشتی می کاهد و باعث افزایش طول عمر ترمیم می شود.

رنگ های کامپوزیت سارمکو

دانستن طیف رنگ های کتمپوزیت سارمکو یک پیش نیاز برای انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان است. به طور کلی، بر اساس محصول، تولید کنندگان مختلف رنگ کامپوزیت ، رنگ های متنوعی را ارائه می دهند. رنگ دندان طبیعی از فردی به فرد دیگر بسته به ویژگی های منحصر به فرد آنها متفاوت است. پزشکان یا متخصصین زیبایی کسانی هستند که این تصمیم را می گیرند. کامپوزیت های دندانی به لطف برند سارمکو در رنگ های متنوعی تولید می شوند.

نوع انسزال: در این سری سه رنگ وجود دارد: IA، IB و IT. رنگ ها نمایانگر دندان هایی هستند که به ترتیب شفاف، آبی و کهربایی هستند. همانطور که قبلا بیان کردیم، این گروه عضوی از رنگ های منحصر به فرد است و کاربردهای منحصر به فردی دارد.

کامپوزیت سارمکو سوئیسی ( + قیمت )

نوع قهوه ای مایل به قرمز: برای طبیعی جلوه دادن کامپوزیت در شرایط منحصر به فرد که دندان ها دارای رنگ قهوه ای مایل به قرمز هستند، از این رنگ نیز استفاده می شود.

نوع سفید برفی: این نوع از رنگ کامپوزیت سارمکو SW که مخفف Snow White است. چهار دسته برای این طیف رنگی وجود دارد: sw-، sw، sw+ و sw++. سفیدترین طیف رنگی این کامپوزیت رنگ sw++  می باشد.

بهترین رنگ برای استفاده به عوامل مختلفی بستگی دارد. رنگ اصلی دندان ها و رنگ پوست دو عامل بسیار مهم دیگر در تعیین رنگ کامپوزیت هستند، علاوه بر ترجیحات افراد، که بدیهی است هنگام انتخاب یک کامپوزیت کل دهان ضروری تر است. بنابراین، بهتر است هنگام انتخاب رنگ کامپوزیت دندان از یک متخصص حاذق مشاوره بگیرید.

کلام آخر

کامپوزیت دندانی سارمکو نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در دندانپزشکی ترمیمی است که با ترکیب مناسب، خواص استثنایی و طیف گسترده ای از کاربردهای بالینی، راه حلی همه کاره برای ترمیم دندان ارائه می دهد. درک ترکیب مواد، ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی، مکانیسم‌های باندینگ و چشم‌انداز آینده برای متخصصان دندانپزشکی ضروری است تا تصمیم‌گیری آگاهانه و ارائه مراقبت مطلوب از بیمار در زمینه همیشه در حال تکامل دندانپزشکی ترمیمی داشته باشند. ادامه تحقیقات و نوآوری بدون شک به افزایش عملکرد و پایداری کامپوزیت دندانی سارمکو کمک می‌کند و به نفع دندان‌پزشکان و بیماران است.

 

2.4/5 - (7 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 4,052 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php