کد خبر : 169169 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

اسموتی چای سبز راهی برای چربی سوزی

بسیاری از افرادی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه هایی برای چربی سوزی هستند که ممکن است منجر به موفقیت هم نشوند. اما اگر با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید خواهید خواند که اسموتی چای سبز راهی برای چربی سوزی است. با ما همراه باشید. …

بسیاری از افرادی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه هایی برای چربی سوزی هستند که ممکن است منجر به موفقیت هم نشوند. اما اگر با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید خواهید خواند که اسموتی چای سبز راهی برای چربی سوزی است. با ما همراه باشید.

اسموتی چای سبز راهی برای چربی سوزی

خیلی از افراد فکر می‌کنند با افزایش وزنی که دارند، دیگر باید دور آب میوه یا اسموتی‌ها را خط بکشند؛ تا شاید گرمی به وزن‌شان اضافه نشود. حتی برخی افراد فکر می‌کنند فقط میوه یا آب‌میوه مجاز برای آنها کرفس است، درصورتی‌که شما با مخلوط این میوه‌ها می‌توانید اسموتی ای تهیه کنید که سوخت‌وساز بدن‌تان را افزایش می‌دهد.

  • ۱ پیمانه چای سبز
  • ۲پیمانه وانیل بدون چربی یا ماست ساده
  • ۱پیمانه شهد انبه
  • ۱ عدد انبه خردشده
  • ۸ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا

چای سبز از مهم‌ترین ترکیبات افزاینده متابولیسم پایه و سوخت‌وساز چربی‌ها در بدن است. همراهی مقدار متعادلی انبه و کمی شهد آن و ماست- به‌ویژه از نوع کم چرب و پروبیوتیک – می‌تواند این اسموتی را تبدیل به ترکیبی برای تامین کالری و افزایش سوخت و ساز بدن برای مقابله با افزایش وزن کند. با این حال هرگونه زیاده‌روی در مصرف این ترکیبات می‌تواند به راحتی منجر به افزایش وزن در افراد و سایر عوارض شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تغذیه ، تناسب اندام بازدید 184 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php