کد خبر : 254595 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱:۰۴

فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین شما و طرف مقابلتان خواهد بود، اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید به احتمال …

فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین شما و طرف مقابلتان خواهد بود، اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید به احتمال زیاد تا پایان روز تغییراتی در وضعیت زندگی عاطفی خود مشاهده خواهید کرد! شاید با شخص جدید و جذابی آشنا شوید که خیلی سریع با هوش و ذکاوت خود در دل شما جا باز می کند. خودتان را از ابتدای صبح برای چنین برخوردی آماده کنید و تا جایی که می توانید به ظاهر خود رسیدگی کنید. با این کار حتی اگر عشقی در کار نباشد هم دیگران را با ظاهرتان تحت تأثیر قرار خواهید داد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز درگیری با یک نفر در محل کار و یا محل زندگیتان ذهن شما را حسابی به هم خواهد ریخت و شاید باعث شود تا مدتی طولانی نتوانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید؛ پس تا جای ممکناز قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی خودداری کنید. امروز مکالمه ای طولانی اما غیر منتظره بین شما و شخصی که دوست دارید پیش خواهد آمد و هر دوی شما در طول آن شاید حتی عمیق ترین احساسات خود را هم به زبان بیاورید. شاید این حرف ها در ظاهر تأثیر مستقیمی روی وضعیت رابطه ی شما نداشته باشند، اما چیزهای زیادی در مورد هم فرا خواهید گرفت که ممکن است هر دوی شما را به طور جدی در فکر فرو ببرد و حتی به این فکر بیندازد که آینده ی این رابطه چه باید باشد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما عشق و احساس بسیار شدیدی را نسبت به شریک زندگی خود و یا شخصی که دوستش دارید اما هنوز جسارت کافی برای بیان احساسات خود نسبت به او را نداشته اید، در وجود خود احساس خواهید کرد. شاید طرف مقابلتان به آن شکلی که انتظار دارید پاسخ شما را ندهد اما قطعا به خاطر توجهی که به او می کنید تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در هر صورت اگر این رابطه یک رابطه ی جدید باشد که تازه می خواهد شروع شود آینده ی چندان درخشانی برای آن پیش بینی نمی کنید، پس انتظار چندانی از آن نداشته باشید. اگر قصد شروع یک فعالیت جدید تجاری و یا شراکت کاری را دارید توصیه می شود تا آغاز هفته ی آینده دست نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید بخواهید در یک فعالیت گروهی یا اجتماعی شرکت کنید. در این جمع شما با یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی خود دیدار خواهید داشت که به نظر می رسد کاملا عوض شده باشد، البته خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت هستند و باعث شده اند که شما ناگهان به شدت مجذوب این شخص شوید. اگر این شخص از جنس مخالف است و علاقه ای نسبت به او احساس می کنید از این که احساس خود را بروز دهید ترسی نداشته باشید. شاید او همان همسر رویاهایتان است که حالا دست تقدیر او را بار دیگر بر سر راهتان قرار داده است.امروز در محل کارتان نسبت به تماس های تلفنی حساسیت بیشتری نشان دهید و تا جای ممکن هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.

فال روزانه متولدین آذر

اگر قرار است به این زودی ها به سفر بروید، به احتمال زیاد در این سفر با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که شما را به شدت به خود جذب می کند. آشنایی با این شخص باعث خواهد شد که از سفر خود بیشتر لذت ببرید، اما رابطه تان با این شخص به احتمال زیاد با پایان یافتن این سفر به آخر خواهد رسید. هر کدام از شما از یک شهر هستید و نمی توانید این دوستی را به راحتی ادامه دهید. امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید انرژی کافی برای آغاز یک روز طولانی را در اختیار ندارید، اما اگر حداقل بخشی از مسیر منزل تا محل کارتان را پیاده بروید خیلی زودت از آنچه فکرش را بکنید قبراق و سر حال خواهید بود.

فال روزانه متولدین دی

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به احتمال زیاد خیلی ناگهانی و بی آن که از قبل به چنین چیزی فکر کرده باشید، ایده ی شروع یک شراکت حرفه ای یا تجاری به سرتان خواهد زد. شاید با یکی از همکاران خود در مورد احتمال شروع یک شراکت تجاری صحبت کنید و تصمیمات مهمی در این رابطه بگیرید. امروز همچنین احتمال این که تنها با یک نگاه عاشق شوید بسیار زیاد خواهد بود. شاید این شخص تفاوت های زیادی با شما داشته باشد و در رابطه تان پستی و بلندی های بسیاری را تجربه کنید، اما اگر تلاش کافی داشته باشید به احتمال زیاد خواهید توانست مشکلات موجود در این رابطه را حل کرده و یا حتی تصمیم به ازدواج با این شخص بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

حتما بخوانید  فال روزانه جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 289 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php