کد خبر : 253229 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۴۰

فال روزانه پنج شنبه 30 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما …

فال روزانه پنج شنبه 30 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ماه کامل برج عقرب امروز مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده‌اید مردم دیگر وقتی که عاشق می‌شوند چقدر می‌توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می‌کنی، باید خیالت راحت‌تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی‌های قلب نیز می‌توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.

فال روزانه متولدین خرداد

باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود اینکه شما امروز طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگرچه خویشتن داری جزو خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست! ولی تازگیها با ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج محافظه کار جدی، شما با آرامش و به خوبی کار خود را انجام می‌دهید. اما حالا بهرام دمدمی مزاج وارد برج دلو خود مختار می‌شود و همه چیز عوض می‌شود، پس شما هم به جای اینکه در فکر عمل کردن به وظایفتان باشید از غرایزتان پیروی می‌کنید. ممکن است در این روزها رفتارهای بی ثباتی داشته باشید، ولی بهتان پیشنهاد می‌کنیم انرژی تان را برای روزهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه متولدین مهر

در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

فال روزانه متولدین دی

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

فال روزانه متولدین اسفند

ممکن است امروز زیادی به خودتان سخت بگیرید حتی اگر به نظر می‌رسد دیگران با حرفها و کارهای دلگر کننده خود شما را تشویق می‌کنند. ممکن است شما تلاش کنید تا کلمات خوش بینانه دوستان تان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر صداقت و وفاداری شان را زیر سئوال ببرید. تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات ممکن است ایجاد یک بحران را شتاب ببخشد و باعث می‌شود شما به قضاوت خود شک کنید. بهترین سیاستی که می‌توانید اکنون اتخاذ کنید این است که اجازه دهید تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.

فال روزانه پنج شنبه 30 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه 30 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 244 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php