کد خبر : 253220 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۴۴

فال روزانه سه شنبه 28 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. …

فال روزانه سه شنبه 28 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

فال روزانه متولدین تیر

سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شاید امروز به دنبال این باشید که با یکی از بهترین دوستان تان برنامه ای برای تفریح و خوش گذرانی بریزید. شما آماده داشتن اوقات خوش هستید و آنقدر عاقلید که برای دست زدن به یک ماجراجویی کوچک و لذت بخش آنقدر از راه تان منحرف شوید که به کارتان لطمه ای وارد نکند. البته که باید خودتان در این زمینه کار صورت دهید، اما بخشی از خوشی و شادی از بودن با دیگران امکان پذیر می‌شود، پس ارتباطات خود را گسترش دهید و مهمانی را آغاز کنید!

فال روزانه متولدین آذر

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه متولدین دی

دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

فال روزانه متولدین بهمن

احساس خستگی می کنید و دوست دارید که کارهایتان را آهسته تر پیش ببرید اما این را بدانید که اکنون زمان خوبی برای درنگ کردن نیست. شما باید از خانه بیرون بروید و با افراد مختلف در ارتباط باشید. سعی کنید که ارتباطات تان را محدود به افرادی که تاثیر مثبتی در زندگی تان دارند، کنید. به رابطه عاطفی تان شک کرده اید. با خودتان خلوت کنید و با منطق به آنچه گذرانده اید، بیاندیشید. تصمیم شما هر چه باشد، بهتر است که زودتر تکلیف تان را مشخص کنید. در برزخ ماندن به ضرر هر دویتان است.

فال روزانه متولدین اسفند

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه سه شنبه 28 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 28 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 276 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php