کد خبر : 252989 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۱۲

فال روزانه سه شنبه 14 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن …

فال روزانه سه شنبه 14 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

فال روزانه متولدین مهر

شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آذر

مهم نیست که شما چقدر مصمم هستید تا به اهداف تان برسید،‌ مسئله این است که امروز اتفاق غیر منتظره ای می‌افتد که شک می‌کنید که آیا دارید راه درستی می‌روید یا نه! ممکن است آنقدر توانایی داشته باشید که همه موانعی را که سر راه شما قرار گرفته اند از میان بردارید، اما ممکن است این نیات دیگران باشد که مانع اصلی شما باشند. سر و کار داشتن با مردمی‌که عصبی هستند بسیار سخت است اما شما به خوبی از عهده این کار بر می‌آیید. شاید امروز زیاد احساس خوبی نداشته باشید، اما در واقع امروز روزی است که براحتی می‌توانید مسیر آینده خود را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

سطح اشتیاق شما امروز بسیار بالا است، اما فهمیدن اینکه با آروزهای خلاف عرفتان چه کار باید بکنید، کار سختی است. انکار کردن نیازهایتان باعث نمی شود که از دستشان خلاص بشوید. اما اگر رک و بی پرده صحبت کنید می توانید یک رابطه خویشاوندی مستحکم را خراب کنید. اکنون برای شما زمان مناسبی است که بدون تعلق خاطر داشتن به اتفاقاتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد، از ستعدادهایتان استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز “کنترل کردن” مهم ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور می‌دهد و شما چاره دیگری به جز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جایی نمی‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 229 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php