کد خبر : 230136 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۴

6 ویژگی زندگی خوب

6 ویژگی زندگی خوب این ویژگی های آنهایی هستند که باعث میشوند ما یک زندگی را پربار بنامیم و اصلا جای شگفتی نیست که پول جایی میان این ویژگی ها نداشته باشد. تعریف نهایی از زندگی مسلما یک چک ، یک مرسدس بنز، یک حساب میلیاردی یا یک خانه آن …

6 ویژگی زندگی خوب

6 ویژگی زندگی خوب

این ویژگی های آنهایی هستند که باعث میشوند ما یک زندگی را پربار بنامیم و اصلا جای شگفتی نیست که پول جایی میان این ویژگی ها نداشته باشد. تعریف نهایی از زندگی مسلما یک چک ، یک مرسدس بنز، یک حساب میلیاردی یا یک خانه آن چنانی نیست. قطعا تعریف نهایی که می توان ارائه داد یک زندگی خوب است.

سوالی که ما باید مرتبا از خود بپرسیم این است: “برای من یک زندگی خوب چه زندگی ای است؟” و باید مداوما لیستتان را مرور کنید. لیستی که شامل تمامی جنبه های زندگی باشد، معنویت، اقتصاد، سلامتی، روابط و تفریحات. میتوانید برای برقراری توازن در زندگی مقالات دیگر ما را نیز مطالعه کنید.

به نظر شما زندگی خوب چه زندگی ای است؟

1- بهره وری

اگر شما در زندگی بهره وری نداشته باشید خوشحال نخواهید بود. بازی زندگی فقط استراحت کردن نیست. بله شما باید استراحت کنید، اما فقط به اندازه ای که انرژی خود را برای تولید بیشتر باز یابید. دلیل وجود فصلها و دانه ها چیست؟ خاک و آفتاب برای چه وجود دارند؟ همینطور باران و معجزه زندگی. همه اینها برای این است که شما ببینید با آن چه می توانید بکنید. باید خودتان دست به کار شوید و ببینید چه کارهایی می توانید انجام دهید.

2- دوستان خوب

دوستی قطعا بهترین پشتیبان برای ما در زندگی است. پس شما نمیتوانید منکر نفع دوستان خود در پیشرفتتان باشید. هیچ چیزی قابل رقابت با دوستی نیست و سودی بسیار خوب برای شما دارد.

دوستان شما همان افراد فوق العاده ای هستند که همه چیز را درباره شما می دانند و همچنان شما را دوست دارند. من یکی از دوستانم را بخاطر سکته قلبی در 53 سالگی از دست دادم. من در حدی وی را دوست داشتم که همیشه می گفتم اگر در زندانی دوردست محبوس باشم و فقط اجازه تماس با یک نفر را داشته باشم، حتما با او تماس خواهم گرفت، می دانید چرا؟ او می آمد و مرا نجات می داد. یک دوست واقعی یعنی این، دوستی که در هر شرایطی حواسش به شما باشد. همه ما دوستان معمولی ای داریم. دوستانی که به شما می گویند: اوه اگر برگشتی حتما به من زنگ بزن تا یک مهمانی ترتیب دهیم.” شما باید هر دوی آنها را داشته باشید، هم دوستان واقعی و صمیمی و هم دوستان معمولی.

3- فرهنگ شما

زبان، موسیقی، جشنها و مراسم، اعیاد و لباس، تمامی آنها برای زنده نگه داشتن شما کاملا حیاتی و مهم هستند. خاص بودن هرکدام از ما زمانی که در کنار هم جمع می شویم، باعث آوردن حیات، انرژی، قدرت، تاثیر و ایجاد درستی در دنیا می شود.

4- معنویت

معنویت از زمان پیدایش بشر و خانواده به شما کمک کرده تا که یک ملت و قوم بسازید. مطمئن باشید که مطالعه خواهید داشت، تمرین خواهید کرد و درس خواهید داد. نسبت به معنویات طبیعتتان بی تفاوت نباشید چون معنویات است که ماهیت ما را می سازد و ما را نسبت به حیواناتی چون سگ و گربه و موش و پرندگان متمایز می کند.

5- هیچ چیز را از قلم نیاندازید

والدین من به من آموزش داده اند که هیچ چیز را فراموش نکنم. بازی، اجرا، فیلم، رقص، همه اینها مهم هستند. قبل از اینکه پدرم در 93 سالگی از دنیا برود، اگر شما ساعت 10:30-11 شامگاه تماس می گرفتید، هیچ گاه او را در خانه نمی یافتید. یا به تماشای مسابقه سوارکاری رفته بود، یا بازی بیس بال بچه ها را تماشا می کرد، کنسرت می رفت و یا در کلیسا بود. او هر شب برای خود برنامه ای داشت.

به هر جایی که می توانید بروید. یک بلیط بخرید و هر کاری که در توان دارید را انجام دهید. برای دیدن هر چیزی که ممکن است بروید و هر کاری که برایتان ممکن است را تجربه کنید.

یک زندگی خوب داشته باشید. اگر خوب زندگی کنید خوب هم به دست خواهید آورد. اگر خوب زندگی کنید حتی از چهره تان نیز مشخص خواهد بود، در صدایتان این خوشبختی موج خواهد زد. اگر خوب زندگی کنید یک چیز خاص و جادویی در مورد شما وجود خواهد داشت. نه تنها زندگی شخصی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، بلکه کار شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و چیزهای حیاتی ای به شما خواهد بخشید که هیچ چیز دیگری نمیتواند این کار را بکند.

6- خانواده تان و حلقه داخلی

اگر روی آنها سرمایه گذاری کنید، آنها هم روی شما سرمایه گذاری میکنند. آنها را ستایش کنید و آنها هم ستایشتان می کنند. به تمامی جزئیات این حلقه داخلی توجه کنید. وقتی که پدرم هنوز زنده بود، عادت داشتم که در سفرهایم با او تماس بگیرم. او عادت داشت که صبح ها با کشاورزان همسایه در یک مکان کوچک خارج از شهر صبحانه بخورد.

وقتی در منطقه دوردستی بودم، نیمه شب از خواب برمیخواستم تا با پدرم صحبت کنم. به او می گفتم بابا من در فلان کشور هستم و او می گفت اوه، هوا اونجا چطوره؟ او با صدای بلند صحبت می کرد تا همه بشنوند. او تمام چیزهایی که من میگفتم را دوباره بلند تکرار می کرد تا همه آنجا بشنوند. اینگونه بود که با یک مکالمه 5-10 دقیقه ای تمام روز او را می ساختم.

اگر یک پدر زمانی که پا از خانه بیرون می گذارد تا شب هنوز طعم بوسه های دخترش را روی گونه هایش حس کند، قطعا او خوشبخت ترین و قدرتمندترین پدر دنیاست. اگر مردی از خانه بیرون می رود در حالی که گرمی آغوش همسرش تا پایان روز در خاطرش می ماند، در تمام روز شکست ناپذیر خواهد بود. همین چیزهای کوچک در حلقه داخلی روابط شماست که شما را شکست ناپذیر، قدرتمند و تاثیرگذار خواهد کرد. بنابراین این موقعیت را از دست ندهید.

هیچ ارزشی بالاتر از عشق نیست. بنابراین وقتی که روز شلوغی دارید، به هدف راستین خود و علت انجام کارهایتان فکر کنید. باشد که به گونه ای زندگی کنید که نتیجه آن را در تمامی جنبه های زندگی خود مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 494 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php