کد خبر : 136779 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

واکنش مهناز افشار به پیر شدنش! + عکس

مهناز افشار عکس های جدید از خودش منتشر کرده است که بسیاری از طرفدارانش به افزایش سن وی و پیر شدن چهره اش اشاره کرده بودند و همین امر باعث شد مهناز افشار در قبال آنها این چنین واکنش دهد. مهناز افشار در پاسخ به هوادارانش نوشت: مجددا روزتون بخیر …

واکنش مهناز افشار به پیر شدنش! + عکس

مهناز افشار عکس های جدید از خودش منتشر کرده است که بسیاری از طرفدارانش به افزایش سن وی و پیر شدن چهره اش اشاره کرده بودند و همین امر باعث شد مهناز افشار در قبال آنها این چنین واکنش دهد.

مهناز افشار در پاسخ به هوادارانش نوشت:

مجددا روزتون بخیر

عزیزان، مهربانان خواستم عرض کنم خدمت آن دسته عزیزان که به پیری اشاره کردند، افسوس نخورید، نگران نباشید، چرا که پیری مال همه انسانهاست و همه روزی خواهند رسید، از نظر من پیری یعنی رسیدن به تکامل، آگاهی و مسیر برگشت به سمت خالق هستی و زیباست اگر ارزش آن را بدانیم.

ممنون و شاد باشید

پی نوشت: و برای همان دسته از عزیزان آرزوی جوانی و پیری زیبایی می کنم و غصه نخورند و حرص هم نخورند و عصبانی هم نشوند تا سیر طبیعی آن را داشته باشند، که زیباست.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ایرانی ، بیوگرافی و سینما بازدید 313 بار
دیدگاهتان را بنویسید

هستی در تاریخ 1 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

عجب !!!!!!!!!!!!!! مهناز خانم بعد از یک عمر لبنی و دلبری و تفاخر به زیبایی ظاهری بلاخره به این نتیجه رسیدند که اصل تکامل درونی انسان است و ظاهر ارزشی نداره.
فقط بدبخت اون دخترا و تازه عروسایی که قبلا بواسطه نقشای این خانم چه سرزنش ها که از همسراشون نشنیدند و حتی چه زندگی ها که از هم پاشیده شد.
خانم افشار و سایر بازیگران کاش در اوج جوانی میدانستید که مخاطبان شما الزاما زیبایی ظاهری ندارند و نباید در نقشهایتان زیبایی ظاهری را ارزش جلوه کنید.
شاید اگه حالا شوهر خانم افشار عاشق یه دختر خوشگل بشه و زندگی خانم افشار از هم بپاشه تازه بفهمه که حدود بیست سال با نقش آفرینی هایش چه خیانت هایی که به هم جنسای خودش کرد.

نورا در تاریخ 4 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

هستی عزیز من زیبایی در مهناز افشار نمی بینم قیافه خیلی معمولی دارن نمیدونم به چی می نازن………….

css.php