کد خبر : 127313 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۱

فال روزانه امروز چهارشنبه 5 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 5 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین اگر امروز قرار است امتحانی داشته باشید و شما هم حق انتخاب میان فیزیک و شعر را دارید، بدون شک و بی هیچ معطلی شعر را انتخاب کنید. امروز زمان آنالیز و فرمول حفظ کردن نیست. تغییر شرایط امروز …

فال روزانه امروز چهارشنبه 5 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه 5 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز قرار است امتحانی داشته باشید و شما هم حق انتخاب میان فیزیک و شعر را دارید، بدون شک و بی هیچ معطلی شعر را انتخاب کنید. امروز زمان آنالیز و فرمول حفظ کردن نیست. تغییر شرایط امروز در روحیه شما در طول روزهای آینده نیز تاثیر بسیار خواهد داشت و به طور کلی حال و هوای شما را عوض خواهد کرد. امروز بسیار تمایل دارید با دوستان صمیمی خود تماس برقرار کنید. امروز خودتان متوجه نمی شوید اما عشق و احساس همه وجود شما را فرا می گیرد. شخص خاصی که در نگاه اول جذاب به نظر نمی رسد خودش را در دلتان جا خواهد کرد و این باعث تعجب شما می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر قلم شیوا و توان بالایی در نوشتن دارید، امروز بهترین زمان برای معرفی خود به دیگران است. باید از این هدیه الهی برای پیشرفت شغل خود بهره بگیرید. امروز شاید تمایل داشته باشید در مورد احساس خود به فرد خاصی حرف بزنید. امروز دوست دارید مطلب بنویسید و این می تواند نوشتن برای اعضای خانواده یا یک نامه عاشقانه باشد. امروز زمان خوبی برای حضور در مجامع اجتماعی و ملاقات با افراد جدید است. به واسطه کمک کردن و حل یک مشکل با فردی ارتباط برقرار می کنید و این باعث می شود تا نزدیکی زیادی با یکدیگر احساس کنید و نوعی آشنایی میان شما به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین خرداد

روز بسیار خوبی پیش رو خواهید داشت. شاید مردم خیلی رفتار عالی و خوشایندی نداشته باشند اما اهمیتی ندارد زیرا همچنان برای ارتباطات خود ارزش و احترام قایل هستند و همین کافی است. همین باعث می شود تا مردم را دوست داشته باشید. باید بدانید امروز همه چیز به نفع شما است و خیلی راحت می توانید احساسات خود را صادقانه بیان کنید. پس حتما این کار را انجام دهید. این جو فقط چند روز دوام دارد از آن استفاده کنید. امروز حس عاشقانه زیادی دارید. البته شاید میان شما و فرد موردعلاقه تان مشکلاتی باشد اما می توانید با حس مثبتی که دارید آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس صمیمیت زیادی با دیگران خواهید داشت. با همه بسیار مهربان خواهید بود و سعی در برطرف کردن مشکلات پیشین دارید. امروز این گونه است که گویا همه مردم رفتار متفاوتی دارند و حساسیت آنها بسیار بالا است. اما همه همچون یک خانواده بزرگ و شاد در کنار هم هستند. از این رو، از اینکه در مورد احساسات واقعی خود با آنها حرف بزنید، نهراسید. امروز بیش از داشته های خود بُرد خواهید کرد. باید میان ارتباطاتی که با دوستان خود دارید یکی را انتخاب کنید تا درک و علاقه بیشتری در زمینه عاطفی را حس کنید. با کسی رابطه خود را ادامه دهید که می دانید در آینده می توانید روی آن حساب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به هیچ عنوان ناامید نخواهید شد. در طول روزهای آینده شما طرز فکر تحلیل کننده خود را کنار خواهید گذاشت و به جای اینکه منطقی باشد می توانید احساسات خود را به خوبی به زبان بیاورید. امروز توجه بسیاری به افرادی خواهید داشت که دوستشان دارید. اگر کسی به کمک شما نیاز داشته باشد، می تواند روی کمک شما حساب کند. امروز از عشق و عاطفه سرشار هستید. به همین دلیل می توانید با احساسات ملایم تری همه مشکلات موجود در رابطه خود را برطرف کنید و در مورد احساسات عمیق خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز باید همه استعدادها و مهارت های خود را به نمایش بگذارید. بهترین زمان برای استفاده از هنرهای ذاتی برای شما امروز است. خلاقیت و ایده پردازی قوی دارید و می توانید طرح های زیبایی خلق کنید. امروز از احساسات خود برای الهام در کارهایتان بهره بگیرید. شریک عاطفی شما نیز رفتار خوبی خواهد داشت و اگر متوجه شدید حد و حدود خود را می شناسند و به مسوولیت های خود واقف هستند، می توانید برای یک شام عاشقانه با هم برنامه ریزی کنید. سعی کنید امروز را برای آنها رویایی کنید تا لحظه های شادی را تجربه کنند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید فردی از شما بپرسد به چه چیزی فکر می کنید. شما اصولا به مسایلی فکر می کنید که به فکر دیگران نمی رسد. امروز همه فکر شما این خواهد بود تا برای سوالات معنوی خود و فلسفه زندگی پاسخ مناسب بیابید. اگر همسر/نامزدتان این اشتیاق شما را درک نمی کند، از او بخواهید خیلی خودش را درگیر مشغله های فکری شما نکند. امروز شکوفه های عشق در دل شما گل خواهند کرد. به دلیل احساسات بسیار عمیقی که امروز تجربه می کنید ارتباط با فرد موردعلاقه تان شور و حرارت بالایی خواهد داشت. البته بهتر است امروز برای هیچ کدام از افکار خود برنامه ریزی نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امشب در مورد مساله مهمی بحث بسیار مهمی خواهید داشت. دوست دارید دنیا را آن طور که هست بسازید و در کنار دوستان خود لحظه های شادی را تجربه کنید. اما اینها فقط در ذهن شما هستند و در واقعیت بی حال و حوصله در خانه افتاده اید و هیچ کار مثبتی نیز انجام نمی دهید. ساعت های خود را به بطالت سپری نکنید و حداقل به برنامه های آینده خود فکر کنید. امروز عشق با همه وجود در دل شما جوانه خواهد کرد. از آن استفاده کنید و لحظه های شادی در کنار فرد موردعلاقه تان سپری کنید. نگران هیچ چیز نباشید و فقط از عشق ناب امروز بهره ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

آیا همیشه تصور می کنید عشق ثابت است و نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد؟ این طرز فکر شما در مورد عشق، زندگی، بشر و دنیا کاملا درست است. اما آیا تاکنون در مورد انقلاب چیزی شنیده اید؟ انسان ها نیز می توانند در درون خود و در احساسات خود انقلابی ایجاد کنند و تحولی عظیم در زندگی به وجود بیاورند. هر چه قدر هم که کار داشته و مجبور باشید بیرون از خانه بمانید، سرانجام شب را در کنار عشق خود خواهید بود. سعی کنید رابطه زمانتیک و پراحساسی با او برقرار کنید. اگر لازم است شمع روشن کنید و حرف های دل خود را بگویید. این کارهای نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساس و عقل را با هم ترکیب کنید. چرا با خود تصور می کنید باید چیزهایی را دوست داشته باشید که به هیچ وجه نمی توانید تحمل کنید؟ اگر تصور می کنید در رابطه شما خللی ایجاد شده است با عقل و دل به آن فکر و همه جوانب آن را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. امروز رابطه احساسی عمیقی با فردی پیدا خواهید کرد که قلبا او را دوست دارید. این رابطه با صحبت های عادی آغاز می شود و زمانی صمیمیت می یابد که هر دو احساس می کنید می خواهید بیشتر با هم حرف بزنید. در نتیجه این احساس دوطرفه به رستوران می روید و شام را در کنار یکدیگر صرف می کنید و عشق به تدریج شکل می گیرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به گذشته ها سفر و خاطرات قدیم را برای خود مرور خواهید کرد. نیمه دیگری از ذهنتان نیز به آینده می رود و پروژه های نامعلوم شما را به سرانجام می رساند. رویاپردازی در مورد آینده و نگاه به گذشته باعث می شود تا حرکت جدیدی در زندگی خود ایجاد کنید. حس عاشقانه امروز شما زیاد است و کشش زیادی به فرد خاصی احساس می کنید. البته شاید پولدار بودن او نیز در این امر بی تاثیر نباشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به دنیا اطراف خود بسیار حساس هستید. شاید دلیل آن این است که با قلب و احساس خود فکر می کنید. احساسات بسیار تحت تاثیر رفتارها و شرایط محیطی هستند و بنابراین خیلی خوب نیست که بر اساس آنها رفتار کنید. در ضمن، هر چه تلاش می کنید چیزی را از فرد خاصی مخفی کنید، موفق نمی شوید. با اینکه شما حرفی نمی زنید اما همه چیز از چهره شما مشخص است. ملاقات با نیمه گمشده در طالع امروز شما نوشته شده است. جاذبه بسیار سریعی میان شما ایجاد خواهد شد که موجب جرقه دن عشق در دلتان می شود. از نیروهای مثبت امروز برای پیشبرد اهداف عاطفی خود استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 210 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php