کد خبر : 267161 تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT

یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی در افراد، داشتن موهای پرپُشت و خوش حالت است. عوامل زیادی در پر پُشت بودن موهای افراد تاثیر گذار می‌باشد.. گفته می‌شود بسیاری از افرادی که مشکل طاسی دارند، اختلالات هورمونی منشا آن هستند. البته عاملی مانند وراثت نیز سبب کم پشتی موها می‌شود. …

یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی در افراد، داشتن موهای پرپُشت و خوش حالت است. عوامل زیادی در پر پُشت بودن موهای افراد تاثیر گذار می‌باشد.. گفته می‌شود بسیاری از افرادی که مشکل طاسی دارند، اختلالات هورمونی منشا آن هستند. البته عاملی مانند وراثت نیز سبب کم پشتی موها می‌شود. با این حال، شما نباید زیاد نگران مشکل کم پشتی موهای‌تان باشید. روش‌های مدرن و پیشرفته کاشت مو مثل کاشت مو  SUT، کاشت مو به روش FCI و کاشت مو FUE به شما کمک می‌کنند تا مهم ترین فاکتور زیبایی یعنی پرپُشت بودن مو‌ را از آن خود کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا همه چیز در مورد کاشت مو  SUT را به اطلاعتان برسانیم و بتوانید با آگاهی کامل به مراکز تخصصی کاشت مو مراجعه نمایید.

درباره کاشت مو به روش SUT چه می‌دانید؟

همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT

کاشت مو SUT یکی از متدهای تخصصی برای کاشت موی طبیعی در انسان‌ها است که بدون دخالت هیچ گونه تیغ جراحی یا بیهوشی، توسط متخصصان این امر انجام می‌شود. گفتنی است که با این روش کاشت مو می‌توان تا 1400 تار موی واقعی با کمترین عوارض پیوند زد و شما شاهد خط رویش طبیعی مو با تراکم بسیار بالا باشید. اگر دوستانی داشته باشید که طاسی داشته باشند یا از موی کم پُشت برخوردار باشند، می‌بینید که اکثر آن‌ها، کاشت مو SUT را ترجیح داده و شاهد نتیجه بسیار مطلوبی در چهره خود بوده اند. برای اینکه با کاشت مو SUT بهتر آشنا شوید، لازم است تا از جزئیات مرحله به مرحله این روش کاشت مو، اطلاعات لازم را کسب کنید.

کاشت مو SUT شامل چه مراحلی است؟

کاشت مو SUT بطور معمول شامل دو مرحله است. برای همین، از روش SUT به عنوان کاشت مو بدون درد، خستگی و با تراکم بالا یاد می‌شود. پیش از مرحله اول، متخصص سعی می‌کند تا مناطقی را که برای بیرون کشیدن فولیکول‌های مو هستند، تشخیص بدهد. چرا که کاشت مو SUT، این اجازه را به متخصص می‌دهد تا منطقه‌ای غیر از پوست ناحیه سر را برای بیرون کشیدن فولیکول‌ها مناسب بدانند. در برخی از موارد دیده شده است که ناحیه سینه یا ریش فرد، منطقه مناسب تری برای بیرون کشیدن فولیکول‌ها هستند. اهمیت این تشخیص، در نهایت به افزایش یا کاهش احتمال امکان پیوند باز می‌گردد.

تعداد فولکیول‌های برداشت شده از ناحیه مشخص شده در مرحله اول، یک عدد و رقم ثابتی نیست. این تعداد فولیکول در هر فرد متفاوت است. پس از اینکه پزشک تشخیص داد که بصورت دانه‌ای یا گروهی نیاز به برداشت فولیکول مو است، نوبت به ادامه مرحله اول می‌رسد. در طول مرحله اول کاشت مو  SUT، ابزار مخصوص برش، داخل درم آن ناحیه مشخص شده را (پوست پشت سر یا نواحی دیگر) باز می‌کند و تمامی ساختار مو توسط همان دستگاه، بیرون کشیده می‌شود. آن‌چه در مرحله اول دیده می‌شود، کاهش قابل توجه ریسک آسیب فیزیکی به پیاز مو و اطراف پیاز مو است.

همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT

در دومین مرحله کاشت مو SUT، متخصصان برش‌های بسیار ریزی در بخشی که تراکم مو در آن‌جا کمتر است، ایجاد می‌کنند. سپس آن‌ها با هولدرهای ویژه، بافت‌های پیوندی فریز شده را به داخل درم وارد می‌کنند. آن‌چه که در این مرحله اهمیت دارد، فرآیند بیرون کشیدن مو است. به بیانی ساده، متخصص باید در فرآیند بیرون کشیدن مو بسیار دقیق و ظریف عمل کند. چرا که کوچک ترین اشتباه می‌تواند تمام تلاش‌ها تا این‌جای کار را از بین ببرد.

کاشت مو SUT برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که آلوپسی آندروژنیک دارند، کاندید مناسبی برای استفاده از کاشت مو SUT می‌باشند. در حقیقت، آلوپسی نام علمی طاسی است. حال آلوپسی آندروژنیک یعنی طاسی که بر اثر اختلالات ناشی از هورمون مردانه در مردان دیده می‌شود. در واقع کسانی که ریزش موی ارثی دارند، موهای طبیعی آن‌ها به طور تدریجی به خاطر اختلالات هورمونی مردانه ریخته می‌شود و تا آن‌جایی ممکن است پیشرفت کند که فرد اصلا هیچ تار مویی روی سر خود نداشته باشد. همه ما خوب می‌دانیم که هیچ کس دوست ندارد تا موهای طبیعی خود را از دست بدهد. اما در این مواقع نمی‌توان کاری کرد. جز اینکه برای کاشت موی طبیعی از روش SUT استفاده کند. همان طور که بیان کردیم، این روش نوین است و در تمامی مراحل ان سعی می‌شود تا از دستگاه‌های پیشرفته و کاملا بهداشتی استفاده شود. در واقع تنها درمان ریزش مو ارثی کاشت مو می باشد.

البته موارد دیگری از طاسی هم هستند که به اختلالات هورمون‌های مردانه وابسته نیستند. طاسی پس از ضربه، شیمی درمانی، سوختگی و جراحی هم با استفاده از کاشت مو SUT قابل ترمیم می‌باشند.

تفاوت یا تفاوت‌های بین کاشت مو FUT و کاشت مو FIT چیست؟

همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT

تاکنون درباره کاشت مو SUT و مراحل آن بطور کامل صحبت کردیم. همچنین این نکته را یادآور شدیم که کاشت مو SUT برای چه افرادی مناسب است. اما برخی از افراد هستند که با توجه به شرایط خاص خود راه‌های دیگری را برای کاشت موی طبیعی در نظر دارند. کاشت مو FIT و FUE نیز دو روش دیگر هستند که برای این افراد توصیه می‌شود. درست است که هدف نهایی همه روش‌های کاشت مو در کلینیک‌های تخصصی پیوند مو، یکی است. اما تفاوت‌هایی در آن‌ها دیده می‌شود که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کاشت مو FUE به دلیل اینکه حتی کوچک ترین زخم خطی در پوست فرد ایجاد نمی‌شود، طرفداران بسیاری دارد. در واقع کاشت مو FUE به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند موهای بسیار کوتاهی داشته باشند و تمایلی به داشتن موهای بلند یا خیلی بلند ندارند. پس از مراحلی که برای کاشت مو FUE انجام می‌شود، فرد می‌تواند خیلی زودتر به انجام فعالیت‌های خود بپردازد. همچنین این شیوه از پیوند مو برای افرادی مناسب می‌باشد که امکان برداشت مو بصورت موازی در آن‌ها وجود ندارد. اگر از متخصصان بپرسید که این تکنیک کاشت مو برای چه کسانی کاربرد بیشتری دارد، آن‌ها در پاسخ می‌گویند که این روش بعنوان مکمل تکنیک SUT توصیه می‌شود و رشد چند برابری و بهتر موها با استفاده از این دو تکنیک صورت می‌گیرد.

همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT

کاشت مو FIT یکی دیگر از روش‌هایی است که برای کاشت موی طبیعی توصیه می‌شود. در این شیوه نوین، از روش برش واحد فولیکولی استفاده می‌شود. کاشت مو FIT دوره بهبود بسیار کوتاهی دارد و بر اساس روش پیشنهادی پزشکان به دو صورت دارویی یا جراحی انجام می‌شود. تشخیص روش‌های درمانی پزشکان در کاشت مو FIT بر اساس میزان ریزش مو تعیین خواهد شد. تفاوت بین کاشت مو FIT و پیوند موی FUE به همین جا باز می‌گردد.

هزینه کاشت مو به روش SUT بیشتر از هزینه کاشت مو به روش FUT،FIT، و ترکیبی می باشد.

برای کاشت موی طبیعی به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

مرکز تخصصی کاشت مو ایران بیوتی یکی از برترین و معتبر ترین کلینیک‌های کاشت مو است. در این مرکز تخصصی، از جدید ترین روش‌های کاشت و پیوند مو استفاده می‌شود. نگرانی طاسی و کم پُشتی موهای خود را رها کنید و منتظر بهترین معجزه در زیبایی موهای خود باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پوست و مو ، ریپوتاژ بازدید 959 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php