کد خبر : 48841 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

عشق و عاشقی بازیگران ایرانی!

عشق و رمانتیک بازی در سنین مختلف و تفکرهای آدم‌ها تعاریف متفاوتی دارد، شاید به زعم خیلی از عوام، هنرمندان و بازیگران رمانتیک‌ترین آدم‌ها بعد از شاعران باشند. با تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون درباره عاشق و رمانتیک بودن شان، اینکه چگونه عشق شان را ابراز می‌کنند و آیا …

عشق و رمانتیک بازی در سنین مختلف و تفکرهای آدم‌ها تعاریف متفاوتی دارد، شاید به زعم خیلی از عوام، هنرمندان و بازیگران رمانتیک‌ترین آدم‌ها بعد از شاعران باشند. با تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون درباره عاشق و رمانتیک بودن شان، اینکه چگونه عشق شان را ابراز می‌کنند و آیا تا به حال عاشق شده‌اند گپی زده‌ایم…

عشق و عاشقی بازیگران ایرانی!

زهرا داودنژاد: بعد از ازدواج عاشق شدم

عشق و علاقه نشانه خاصی ندارد و با خیلی از آدم‌هایی که دوست شان داریم زندگی می‌کنیم علاقه و عشق داریم وگرنه نمی‌توانستیم در کنارشان زندگی کنیم. عاشقی توام با صبوری، عادل‌بودن، قوی‌بودن، روشن‌بین‌بودن و مهربانی است.
در زندگی با این فاکتورها عاشقی کرده‌ام. جزو معدود خانم‌هایی هستم که به ابراز عشق به صورت صریح و کلامی ‌اعتقاد دارم و کلا در زندگی به اجرا و عمل تا ادعا معتقدم! ازدواجم با عشق توام نبود و بعد از ازدواج عاشق همسرم شدم!
خلاصه عاشقی داستان‌های پیچیده‌ای دارد. با یکی از دوستانم در زمان جوانی به این نتیجه رسیده بودیم که ۳ تا تیپ بیشتر در دنیا وجود ندارد. اولی عاشق واقعی، دومی ‌نقد سازنده و سومی ‌دوست معمولی!

فتانه ملک‌محمدی: برای دوست داشتن هدیه می دهم

عشق برای من در کار، یک عامل پیشرفت است و از منظر روان‌شناس‌ها عشق و دوست‌داشتن تفاوت‌های زیادی دارد. عشق به کار، عشق به مادر و… به معنی دوست داشتن است. عشق برخی عوامل دارد که بین ۲ نفر اتفاق می‌افتد.
برای ابراز دوست‌داشتن با رفتارم آن را ثابت می‌کنم. هدیه دادن، مناسبتی است تا نشان و معیار دوست داشتن و هدیه گرفتن بیشتر برای بچه‌ها جذابیت دارد. من الان بخواهم از کار خوب یکی از شاگردانم تشکر کنم به او هدیه می‌دهم.

بهاره رهنما: می خواهم عشق را کنترل کنم

در زندگی‌ام و نوع تربیتی که در خانواده وجود داشت، تبدیل به آدم ‌عاشق و رمانتیکی شده‌ام. عشقی که به تمام بخش‌های زندگی‌ام قابل تسری است و حالا بعد از گذر از ۳۰ سالگی‌ام می‌خواهم آن را بیشتر کنترل کنم. زیرا به زندگی لطمه می‌زند. اگر از لحاظ ذاتی و ژنتیکی آدم پراحساسی باشید نمی‌توانید در برخی از جاها، آن را کنترل کنید. تمام فضای نوشته‌هایم حس عاشقی در آن قابل درک است. عشقی که با کلام و حرفی باشد، عشق واقعی نیست. آنقدر عاشقم که درخت‌ها و پرندگان را هر روز زیبا می‌بینم و ذوق می‌کنم و با خودم می‌گویم خدایا شکرت که یک روز دیگر زنده بودم و این زیبایی‌ها را دوباره دیدم. عشق به فرزند و شوهر و زندگی وجوه‌های مختلف یک زندگی عاشقانه است. شاید در زندگی آدمی‌ هیچ رابطه عشقی به وجود نیامده باشد اما ذاتش عاشق است. عشق را باید فریاد زد و از ابرازش نترسید. عشق هر روز و با هر اجرای تئاتر یا نوشتن، برایم تکرار می‌شود و بزرگ‌ترین عشق زندگی‌ام با مادر شدنم توام بود.

آرش نوذری: عاشق پیشه ام

آدم عاشق‌پیشه و رمانتیکی هستم. اگر آدم عاشق نباشد آدم نیست! خلقت بر مبنای عشق انجام شده است. عشق مجازی سایه‌ای از عشق حقیقی است و ابتدایی‌ترین نوع عشق است. عشق به فرزند، همسر، کار و… عشق‌هایی است که همه ما با آنها درگیر هستیم. همه‌جوره عشقم را ابراز می‌کنم. معمولا عشق‌های درونی به تدریج تبدیل به عشق‌های برون‌گرایانه می‌شوند. برای همه آدم‌ها حداقل در طول زندگی این موقعیت پیش می‌آید که حداقل یک بار عاشق واقعی بشوند

خشایار راد: عشق های زودگذر

هنرمندان آدم‌های بااحساسی و مهربانی هستند. شرایط این روزهای جامعه فرصت رمانتیک بودن را از آدم‌ها گرفته است.
متعلق به نسلی هستم که عشق را با تمام وجود و علاقه قلبی‌شان ابراز می‌کردند. عشق‌های امروزی نسل جوان بیشتر کلامی‌ و زودگذر است. نسل ما با عملش به طرف مقابلش می‌فهماند که چقدر دوستش دارد. نسل ما در عشقش و تعهد به طرف مقابلش ثبات داشت و هر روز عاشق نمی‌شد. دوام عشق‌های این روزها به مویی بند است.

مهدی امینی‌خواه: عاشق باش، موفق باش

عشق ودیه‌ای الهی است که خداوند به آدم‌ها اهدا کرده است. عشق در وجود آدمی ‌وجوهات مختلفی دارد و می‌تواند به کار و خانواده و همسرش باشد. رمانتیک و احساسی بودن برای انسان‌ها یک موهبت است و باید قدر آن را بدانیم. اگر انسان، فاقد این حس‌ها باشد انگار روح ندارد و تبدیل به یک ماشین بی‌روح می‌شود.
ابزار عشق به شرایط و شخص مقابل بستگی دارد. برخی از مواقع، ابراز عشق، درونی جواب می‌دهد و به‌تدریج تبدیل به عشقی ماندگار می‌شود.
عشق را در تمام لحظه‌های زندگی‌ام حین تحصیل، بازی‌کردن، ورزش‌کردن و… تجربه کرده‌ام. عاشق بودن در زندگی عامل موفقیت است و باید از آن درست استفاده کنیم.

سعید شیخ‌زاده: کی عاشق نشده

سوال سختی مطرح شده است. همه هنرمندان باید در حس و حال عاشقی باشند تا بتوانند در زندگی و کارشان موفق باشند. هیچ آدم غیرعاشقی هنرمند نمی‌شود. ابراز علاقه و عشق به ویژگی‌های شخصیتی آدم‌ها ربط دارد. برخی‌ درونی به عشق می‌پردازند و آن را ابراز می‌کنند. آدم برون‌گرایی هستم و عشقم را علنی و رو مطرح می‌کنم. اینکه عشق واقعی را تجربه کردم بماند. ولی مگر کسی هست که عشق را تجربه نکرده باشد!

مریم سلطانی: احترام می گذارم

یک آدم عاشق و رمانتیک، واقعی هستم و به عشق احترام می‌گذارم. زندگی بدون عشق هیچ معنا و رنگ و بویی ندارد. وجه تمایز بین انسان و سایر موجودات احساسات و عشق ورزیدن است. عشقم را در مقاطع مختلف به صورت درونی یا بسته به شرایط بیرونی مطرح می‌کنم. عشق اتفاقی حتمی‌ در زندگی همه ما آدم‌هاست و از آن گریزی نیست و عاملی برای ر شد و ارتقای ماست. در این دوره و زمانه، خبری از عشق واقعی وجود ندارد و عشق‌های واقعی مربوط به سال‌های قبل‌تر بود که من هم آن را تجربه کرده‌ام!

هرمز شجاعی‌مهر: آتش عشقم داغ تر می شود

اساس خلقت خدا بر عشق استوار است و خداوند براساس عشق، زن و مرد را آفرید تا در مسیر زندگی یکدیگر را پیدا کنند، عاشق همدیگر بشوند و عاشقانه زندگی کنند. طبیعی است چنین زندگی زیباست و باید همه لحظه‌های زندگی‌مان توام با عشق باشد.
همواره عشقم را به طرف مقابل اجرایی و عملی نشان می‌دهم. عشق و محبت یک طرف و ابرازش طرف دیگر ماجرا قرار دارد. به کار بردن واژه‌هایی نظیر دوستت دارم، عاشقت هستم و قربانت بروم در ابراز عشق معجزه می‌کند و از شما یک فرشته می‌سازد. باید لحظات موردعلاقه طرف مقابلمان را برایش به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. ممکن است خانمی‌ علاقه داشته باشد شوهرش با شستن ظرف، علاقه‌اش را اثبات کند چه اشکالی دارد که شوهر این کار را انجام بدهد. عشق واقعی را بعد از ازدواج پیدا کردم و هنوز آن را با خودم دارم و هر روز آتشش داغ‌تر می‌شود.

یکتا ناصر: رمانتیک هستم

آدم رمانتیک و عاشقی هستم و این مساله به من انرژی و انگیزه می‌دهد. زمانی که فردی ‌را دوست داریم حتما هر کاری که برای خشنودی او از دستش برمی‌آید، انجام خواهد داد و اهل سیاست‌بازی در عشق نیستم. برای کسانی که دوست شان می‌دارم در وهله اول سعی می‌کنم به چیزهایی که علاقه دارند برایشان مهیا کنم و حاضرم برای ابراز عشقم از چیزهایی که دوست دارم به‌راحتی بگذرم. البته معتقدم تا جایی پیش رفت که شخصیت و اعتقادت مان زیر سوال نرود، عشق واقعی برای هر کسی مفهومی‌ دارد و آن را تجربه کر‌ده‌ام.

سپیده خداوردی: عشق و انگیزه

کلا آدم عاشقی هستم و عشق را برای زندگی لازم می‌دانم.
برای ابراز عشق یا هر کار دیگری، تلاش خاصی انجام نمی‌دهم و دلی کار می‌کنم و ابراز عشق به صداقت طرف مقابل ربط دارد و اگر یک قدم بردارد، من هم ۲ قدم برمی‌دارم، عشق واقعی را تجربه کرده‌ام و عشق واقعی به آدم انگیزه و طراوت می‌دهد.

منبع: سلامت ایران

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 533 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ریحانه در تاریخ 10 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

عکس نداشت

سوگند در تاریخ 9 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

خوب بود ممنون

ملودی در تاریخ 8 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

اهوم«دارم تایید میکنم»

css.php