کد خبر : 160230 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

ده روش طبیعی برای افزایش میل جنسی

در زندگی مشترک انسانها مشکلاتی ممکن است به وجود آید که ریشه برخی از این مشکلات در زندگی زناشویی و روابط جنسی است. به همین دلیل و برای کمک به شما در رفع این مشکل، در این مطلب از سایت میهن فال ده روش طبیعی برای افزایش میل جنسی را …

در زندگی مشترک انسانها مشکلاتی ممکن است به وجود آید که ریشه برخی از این مشکلات در زندگی زناشویی و روابط جنسی است. به همین دلیل و برای کمک به شما در رفع این مشکل، در این مطلب از سایت میهن فال ده روش طبیعی برای افزایش میل جنسی را در نظر گرفته ایم که امیدواریم برای شما عزیزان مفید باشد. با ما همراه باشید.

ده روش طبیعی برای افزایش میل جنسی

۱.آیا می ترسید؟
آیا می دانستید میل جنسی مرتبط با موقعیت روانشناختی شما است و اینکه ناخودآگاه شما می تواند از تحریک شدنتان جلوگیری کند؟ اگر شخصی به توانایی ها جنسی خود شک کند نتیجه اش این است که ذهن نیمه خودآگاه، وی را از ادامه ی فعالیت جنسی باز می دارد تا از احساس خجالت جلوگیری کند.

۲. یک برنده باشید
هرگاه احساس پیروزی کنید سطح تستسترون شما افزایش می یابد. کسب مهارت در ورزش یا یک بازی می توانید همیشه باعث افزایش تستسترون تان شود.

۳. مصرف الکل، تستسترون را از بین می برد
مصرف مشروبات الکلی به طور گسترده ای میتواند باعث کاهش تستسترون در بدن شما شود.

۴– تنوع داشته باشید
تحقیقات بر روی موش های آزمایشگاهی نشان داده است گزینه های جدید می تواند باعث افزایش میل جنسی شود. البته هدف من این نیست که به شما توصیه کنم به دنبال شخص جدید در زندگی تان باشید؛ تنها می خواهم بگویم در رابطه ی خود تنوع را فرموش نکنید.

۵- مشکلات روانشناختی خود را حال کنید

اگر از جنس مخالف می ترسید ممکن است ذهن نیمه خوگاه شما اجازه تحریک ندهد. این یک امر طبیعی در مردان است که میل جنسی خود را به دلیل ترس از نزدیک شدن یا رد شدن توسط زنان از دست بدهند.

۶– سیگار کشیدن نیروی جنسی را کاهش می دهد
مطالعات نشان داده است که مصرف سیگار بر جریان خون تاثیر منفی می گذارد و باعث ایجاد یک تاثیر مستقیم و ناخوش آیند در میل جنسی می شود.

۷- استرس باعث کاهش سطح تستسترون می شود

اگر در مورد رشد فردی مطالعه داشته باشد متوجه می شوید که داشتن استرس نه تنها بی میلی جنسی را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش هر گونه مشکلی جسمی و روحی دیگر نیز می شود.

۸٫ وزن خود را کاهش دهید

افرادی که چاق هستند به طور قابل توجه ای نسبت به افراد معمولی تستسترون کمتری دارند. نه تنها با وزن کمتر می توانید به سلامت بهتری دست پیدا کنید بلکه می توانید زندگی جنسی بهتری را تجربه کنید.

۹٫ راحت بخوابید

مطالعات نشان می دهد انسان هایی که کیفیت خواب خوبی نارند میل جنسی شان کاهش می یابد. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سالم زیستن انجام دهید، یک خواب خوب است.

۱۰. افرودیزیاک مصرف کنید
غذاهایی که حاوی افرودیزیاک هستند می توانند باعث افزایش تستسترون و میل جنسی شوند. صدف دریایی، انجیر، شکلات، موز، فلفل گرم، آووکادو و آجیل نمونه هایی از این غذا ها هستند که می توانند میل جنسی را تقویت کنند.

توصیه های بیشتر
بر اساس تحقیقات، تمرینان استقامت باعث افزایش تستسترون می شود و می تواند میلی جنسی شما را به شدت افزایش دهد. ماده ی معدنی روی نیز می تواند باعث افزایش نیروی جنسی شود. به طور کلی یک رژیم متعادل که مصرف چربی در آن کم باشد تمام آن چیزی است که بدن شما برای افزایش نیروی جنسی خود نیاز دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 465 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php