کد خبر : 251380 تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۳:۰۰

فال روزانه شنبه 15 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران …

فال روزانه شنبه 15 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال روزانه متولدین مهر

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال روزانه متولدین آبان

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

فال روزانه متولدین آذر

شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.

فال روزانه متولدین دی

زندگی چشم اندازهای جدیدی را به شما نشان می‌دهد بهتر است چشمان خود را برای دیدن این مناظر آماده کنید. در گذشته سرنوشت شرایط سختی را به شما تحمیل کرده بود اما در این روزها پاداش صبر و استقامت خود را خواهید گرفت. دنیا دوباره محدودیت‌هایی را برای شما در نظر گرفته است، اما اگر شما دوباره با صبر و استقامت همیشگی تان پیش بروید پاداشی که در مرحله بعدی می‌گیرید خیلی بزرگ تر خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 220 بار
دیدگاهتان را بنویسید

محسن وحدانی در تاریخ 17 مهر 1396 گفته : پاسخ دهید

با سلام برنامه‌ی خوبی است خصوصا اینکه مردم زیاد گرفتار ونا امید از آینده وزندگی سخت شده این گونه موارد میتواند مرحمی بر غم وغصه ی مردم بی تاثیر نیست فلذا با دید مثبت وامتیاز عالی نیز مورد نظرمن میباشد.موفق باشید

css.php