کد خبر : 187355 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

گریم جالب دختر ۳ ساله، او را ستاره کرد!+عکس

دختری به نام روئی (Roey) که خاله اش سامانتا پارسونز (Samantha Parsons) 18 ساله اهل اوهایو گریمش کرده و عکسش را در توییر منتشر نموده بود، یک شبه تبدیل به یک ستاره در فضای مجازی شد. سامانتا در حال نگهداری از خواهر زاده اش بود که کودک، او را در …

دختری به نام روئی (Roey) که خاله اش سامانتا پارسونز (Samantha Parsons) 18 ساله اهل اوهایو گریمش کرده و عکسش را در توییر منتشر نموده بود، یک شبه تبدیل به یک ستاره در فضای مجازی شد.

سامانتا در حال نگهداری از خواهر زاده اش بود که کودک، او را در حال آرایش کردن دید و خواست تا خاله اش او را هم آرایش کند. سامانتا می گوید ” هر دفعه که من او را آرایش می کنم، او هیچ وقت از گونه های سرخ و خط چشم راضی نیست. این آرایش در کل شش دقیقه طول کشید و بعد از گرفتن چند عکس او را به جلوی آینه بردم تا خود را ببیند ولی او به محض دیدن خودش دست من را گرفت و شروع به گریه کردن کرد. ازش پرسیدم که چرا ناراحت شده و او گفت که از دیدن خودش ترسیده است. پس ما ارایش صورتش را شستیم. البته در وسط شستن صورتش او تصمیم گرفت که نمی خواهد ارایشش را بشوید و می خواهد در نقش یک دانشمند دیوانه بازی کند، آن روز گذشت.”

گریم جالب دختر ۳ ساله، او را ستاره کرد!+عکسکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی بازدید 536 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ashii در تاریخ 29 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

گریم این دختر سه سال بسیار جالب ودیدنی

css.php