کد خبر : 199365 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی را برای شما که در خانه تان برخی از کارهای اداره و محل کارتان را انجام می دهید در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید. دفاتر خانگی برای اهداف متعددی پایه‌گذاری شده‌اند؛ از نگهداری فایل‌های مهم اداری که رابطی بین شما به عنوان کارمند …

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی را برای شما که در خانه تان برخی از کارهای اداره و محل کارتان را انجام می دهید در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید.

دفاتر خانگی برای اهداف متعددی پایه‌گذاری شده‌اند؛ از نگهداری فایل‌های مهم اداری که رابطی بین شما به عنوان کارمند و مشتریان هستند، گرفته تا نگهداری انواع کتاب‌های مهم و پوشه‌های بایگانی. اما دفتر کار خانگی، جایی برای ملاقات شما با دوستان و افراد رسمی نیز بوده  و باید به بهترین نحو ساماندهی شود.

اتاق کار مشترک با یک فرش سنتی

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

برای هر منظوری که از این دفتر اداری استفاده می‌کنید، مطمئنا با این چنین چیدمانی، نگرش مثبت در همه ما ایجاد خواهد شد. بنابراین بهتر است به فکر روش‌هایی برای زیباتر جلوه کردن آن باشید.

رنگ آبی در دفتر کاری خانگی

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

 

استفاده از سیستم‌هایی برای نگهداری فایل‌ها و پوشه‌ها

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

ایجاد یک سیستم نگهداری از پرونده‌ها، همان چیزی است که مانع از ریخت و پاش روی میز اداری خوهد شد. البته در اینگونه موارد بهتر است فایل‌ها و پوشه‌هایی را که کهنه شده و نیازی به استفاده از آنها ندارید، دور ریخته و از شر هرگونه فایل‌ مزاحم راحت شوید.

دکوری ساده در دفتر کار

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

دفتری طراحی کنید که در آن به راحتی به فعالیت و کارهای اداری خود بپردازید اگر دور و بر اتاق را به درستی بررسی کنید، می‌بینید که اثایه بسیاری در این اتاق وجود دارد که چندان مورد استفاده نیستند. روی میزتان پر از مدادهای اتود به درد نخور، مجله‌های کهنه و لوازم برقی معیوب است؟ بهتر است همه آنها را در کشوهای میز گذاشته و نمایی ساده روی میز خود ایجاد کنید. هیچ نیازی نیست که چند تقویم روی میزتان بگنجانید، یکی کافیست.

دفتری چند کاره و مینی‌مال

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

 

کتاب‌ها و مجله‌های اضافی در کابینت‌ها و قفسه‌ها

چیدمان و دکوراسیون دفتر کار خانگی

این ایده که کتاب‌های خود را در قفسه‌ها بچینید، نه تنها در مورد دفاتر اداری بلکه در تمام قسمت‌های خانه کاربرد دارد. بهتر است کتاب‌های خود را به ترتیب حروف الفبا یا رنگ آنها روی یکدیگر قرار دهید. با این کار به‌راحتی می‌توانید هر زمان به هر کتابی احتیاج دارید، به سرعت آن را پیدا کنید.
برای داشتن یک دفتر کاری منظم، لزومی ندارد از شر تمام کتاب‌ها و فایل‌های‌تان خلاص شوید. بلکه می‌توانید آنها را مانند نمونه در هر جایی از اتاق که دارای قفسه بندی و کابینت‌های روبرو باشد، قرار دهید. فقط کافیست کمی مبتکر باشد!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، مدل و دکراسیون بازدید 408 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php