کد خبر : 8444 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۶:۵۳

پیرترین ایرانی کیست و در کجا زندگی میکند ؟

بنا به آمار موسسه گینس جیمورون کامورا ژاپنی با ۱۱۵ سال سن پیرترین انسان دنیا محسوب می شود. اما نفر بعدی گویا یک ایرانی است. به گزارش خبرآنلاین؛ آقای “قهرمان پردیس” ایرانی ساکن انگلستان در صورت ارائه مدارک کافی می تواند پس از او به عنوان پیرترین انسان دنیا شناخته …

بنا به آمار موسسه گینس جیمورون کامورا ژاپنی با ۱۱۵ سال سن پیرترین انسان دنیا محسوب می شود. اما نفر بعدی گویا یک ایرانی است.

پیرترین ایرانی کیست و در کجا زندگی میکند ؟به گزارش خبرآنلاین؛ آقای “قهرمان پردیس” ایرانی ساکن انگلستان در صورت ارائه مدارک کافی می تواند پس از او به عنوان پیرترین انسان دنیا شناخته شود.
شناسنامه او تاریخ تولدش را دوم نوامبر ۱۹۰۳ نشان میدهدو سن او به این ترتیب ۱۰۹ سال خواه بود اما خانواده اش مدعی هستند او برای اینکه به خدمت سربازی نرود شناسنامه اش را تغییر داده و در اصل در سال ۱۸۹۹ بدنیا آمده است تا بدین ترتیب سن او به ۱۱۳ سال و ۶۹ روز افزایش می یابد.
در صورتی که ادعای این فرد ساکن شهر آیلسبوری درست باشد، موسسه گینس او را به عنوان دومین فرد پیر دنیا خواهد شناخت.
آقای پردیس قدرت تکلمش را از دست داده ولی دخترش شهره می گوید :«وقتی که جوان بود یک نفر به او گفته بود عمر طولانی خواهد داشت و حالا او می گوید تا ۱۲۰ سالگی عمر خواهد کرد. باقی خانواده اش به بیماریهای مختلف دچار شدند ولی او گذشته از شکستگی لگن، مشکل دیگری ندارد و باید از ویلچیر استفاده کند.»
قهرمان پردیس متولد آذربایجان است و در جوانی به ورزش های گوناگونی چون فوتبال، کشتی، بسکتبال و والیبال مشغول بوده است. او سابقه قهرمانی بوکس در ایران و مربی گری رشته های فوتبال و بسکتبال را دارد. پردیس در اواسط دهه ۱۹۸۰ همراه با همسر و چهار فرزندش به انگلستان مهاجرت کرد.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 559 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php