کد خبر : 262397 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

پارک تمپلر مالزی در تور های این کشور

پارک تمپلر مالزی در تور های این کشور در جنوب شرقی آسیا و در کشور مالزی تنوع زیستی بی اندازه، تجارب نادر از جنگل گردی، فرصت های کاوش و جستجو و دیدار از مناطق زیبای طبیعی را می توانید به سادگی تجربه نمایید و برای خود و خانواده تان خاطرات …

پارک تمپلر مالزی در تور های این کشور

پارک تمپلر مالزی در تور های این کشور

در جنوب شرقی آسیا و در کشور مالزی تنوع زیستی بی اندازه، تجارب نادر از جنگل گردی، فرصت های کاوش و جستجو و دیدار از مناطق زیبای طبیعی را می توانید به سادگی تجربه نمایید و برای خود و خانواده تان خاطرات خوبی را با خود به همراه ببرید. اما جنگل های بارانی در این ناحیه با جاهای دیگر فرق می کند. هیچکس نمی تواند برای چند روز در اعماق جنگل بارانی سفر کند. سفرهای کاوشی به بررسی نحوه برخورد با این تجارب طبیعت گردان نیاز دارد. اما برای افراد عادی که توانایی داخل شدن به جنگل های بارانی خطرناک و با آن آب و هوای موذی را ندارند چه؟ درست است که بیشتر گردشگران و مسافرانی که به کشور مالزی سفر می نمایند برای خرید یا خوشگذرانی و یا امتحان کردن خوراکی های آنها، در شهرهای گردشگری این کشور آمده اند اما افراد زیادی هم هستند که دوست دارند تا از طبیعت بکر و دست نخورده و البته زیبای جنگل های بارانی و جانوران و گیاهان کمتر دیده شده و یا در حال انقراض دیدن کنند. برای این علاقه مندان پارک های طبیعت گردی ایجاد شده است تا آنها هم همگام با طبیعت گردان حرفه ای از طبیعت بکر و زیبا دیدن نمایند. ساده ترین راه برای اینکه تجربه طبیعت گردی را داشته باشید این است که به یکی از پارک های طبیعی این کشور سفر نمایید. این پارک ها در میانه آن همه آلودگی محیط زیست که بر اثر صنعتی شدن کشور مالزی می باشد، پناهگاه امنی برای جانوران، گیاهان و هرآنچه در طبیعت است، می باشد.

یکی از این پناهگاه های طبیعت تمپل پارک مالزی در تور مالزی می باشد این پارک در شمال شهر کوالالامپور در فاصله کمی از معبد و غارهای دیدنی “باتو کیو” قرار دارد. ورودی جنگل کانچینگ نیز تنها چهار کیلومتر از ورودی این جنگل فاصله دارد و هر از دو جنگل های بارانی همجوار هم هستند. اما به واقع پارک تمپلر در سلانگور ترکیبی از تجربه جنگل های بارانی با آبشارها ، رودها ، حیات وحش و گیاهان کمیاب است. این پارک بزرگ و زیبا که در بیست و پنج کیلومتری شهر کوالالامپور قرار گرفته است یکی از بهترین مکان ها برای این است که شما با خیال راحت و بدون این که به اندازه کاشفان و پژوهشگران حرفه ای زحمت بکشید تجربه طبیعت گردی را داشته باشید. شماغ تنها در نصف روز می توانید تجربه ای را که محققان در طی سالها به آن رسیده اند را ببینید. مسافران و گردشگران می توانند با پیاده روی در میان مسیر متوسط پارک دیدنی های بسیاری را که فقط در برنامه های راز بقای تلویزیون دیده اید را با چشم خود ببینید. میمون هایی که در بالای شاخ و برگ درختان کهنسال در هم پیچیده به بازی مشغول هستند، عقاب های جنگلی که با بالهای پهن و پنجه های قوی خود عظمت احترام برانگیزی را دارند، سنجاب های بازیگوشی که در جنگل در حال جمع کردن آذوقه هستند و البته کروکودیل هایی که با دندان های بسیار بزرگشان ترس و وحشتی زیاد را به جان آدم می اندازند. در پارک تمپل مالزی نمایی سیصد و شصت درجه از جنگل های استوایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

به گزارش سفر باتو ، از امکانات رفاهی این محموعه می توان به استخر بزرگ آن اشاره کرد که مهمانان می توانند پس از گردش در این جنگل زیبا در این استخر تنی به آب بزنند و خستگی خود را به در کنند. در مجموعه پارک تمپل مالزی یک مرکز اسپا هم وجود دارد. این مرکز اسپا یک مکان مناسب برای آب درمانی بوده و معمولا از آبهای معدنی و یا آب دریا برای این کار استفاده می شود. علاوه بر این خدمات متنوعی در این سالن ها نیز ارائه می شود که به طور کلی می توان به خدمات مراقبت از پوست صورت، مراقبت از پوست بدن، ماساژ و کارهایی از این قبیل اشاره کرد. نام اسپا از شهری به همین نام در بلژیک گرفته شده است. این شهر دارای چند چشمه طبیعی و آب معدنی بوده، اما در مجموعه پارک تمپل چشمه آب معدنی وجود ندارد ولی از نقاط دیگر آب معدنی مورد نیاز به این محل آورده می شود.

پارک تمپل در نزدیکی غارهای باتو کیو قرار دارد که خود این غارها و معبدی که در نزدیکی این غارها وجود دارد از جاذبه های کشور مالزی به شمار می رود. غارهای باتو ارزش تاریخی دارند و در آنها آثار به جا مانده از انسان های اولیه پیدا شده است و گردشگران بسیاری به دیدن این غارها که به غار میمون ها هم معروف است می روند تا از آثار به جا مانده از انسان ها و آثار به وجود آمده از طبیعت بپردازند و همچنین این معبد یکی از مراکز مذهبی برای پیروان دین هندو می باشد که همه ساله تعداد زیادی از پیروان این دین در این مکان مقدس گرد هم جمع می شوند و مراسم مذهبی خودشان را اجرا می نمایند. اصلا نام پار تمپل که به معنی معبد است از همین مکان گرفته شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گردشگری بازدید 404 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php