کد خبر : 162088 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

همه ما در هر شرایطی این حس را داریم که کمدمان کامل و بی‌عیب و نقص نیست. هر کدام از ما اگر در این لحظه به ‌مهمانی، دورهمی یا رستوران دعوت شویم و مطمئنا چیز به دردبخوری در کمدمان خود نداریم اما گاهی فقط به یک نمونه یا یک الگو …

همه ما در هر شرایطی این حس را داریم که کمدمان کامل و بی‌عیب و نقص نیست. هر کدام از ما اگر در این لحظه به ‌مهمانی، دورهمی یا رستوران دعوت شویم و مطمئنا چیز به دردبخوری در کمدمان خود نداریم اما گاهی فقط به یک نمونه یا یک الگو ساده احتیاج داریم تا ایده تازه‌ای به ذهن‌مان بیاید و از همان موجودی کمد به شکلی تازه استفاده کنیم؛ پس حتی اگر قصد خرید ندارید، نگاهی به این ست‌ها بیندازید و ایده بگیرید.

مشکی، رنگ مشکل گشا

مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

امسال هم کفش های عروسکی پاشنه تخت ، نوک تیز با بندی دور مچ پا مد شده است

طبق معمول هر سال، امسال هم کفش‌های عروسکی پاشنه تخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. با این تفاوت که امسال کفش‌های نوک‌تیز با بندی دور مچ پا مد شده است. سعی کنید همیشه در جاکفشی تان یک جفت کفش عروسکی مشکی داشته باشید چون در بسیاری از ست کردن‌ها به کمک تان می‌آید.

ارتشی به بازار آمد

مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

امسال شلوارهای میدی و کوتاه و ارتشی مد شده است

شلوارهای میدی و کوتاه برگشته‌اند! از آنجایی که رنگ ارتشی هم مد شده، برای تکمیل ست هایتان خوب است از این رنگ هم استفاده کنید. یادتان نرود کمربند این شلوارها به هیچ‌وجه نباید پهن باشد؛ سراغ مدل‌های ظریف و نازک بروید.

خنک و تابستانی

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

داشتن تاپی همرنگ شلوار ارتشی هم به زیباشدن این ست کمک می‌کند

همان‌طور که داشتن شلوار ارتشی برای این روزها خوب است، داشتن تاپی همرنگ آن هم به زیباشدن ست کمک می‌کند! برای یک دورهمی دخترانه می‌توانید از این ست اسپرت استفاده کنید.

آزاد و راحت

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

مانتوی خاکستری با طرح و رنگی ساده که باب طبع اسپرت پوش‌ها باشد

مانتوی خاکستری با طرح و رنگی ساده که باب طبع اسپرت پوش‌ها باشد و در کنار آن یک مدل کاملا راحت محسوب شود، کلید این تیپ است. این مدل مانتو با این شلوار بهترین انتخاب برای این تیپ است. ویژگی دیگر این مانتو، راحتی آن برای دخترخانم‌هایی است که به پوشیدن کفش‌های اسپرت و راحت عادت دارند.

اسپرت، ساده و زیبا

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

کیف بزرگ و غیر رسمی محبوب دخترخانم های جوان و اسپرت پوش‌ است

اسپرت‌پوش‌ها علاقه زیادی به کیف‌های رسمی ندارند در حالی که داشتن کیف بزرگ از نیازمندی‌های آنهاست. این کیف پارچه‌ای، هر دو ویژگی مذکور را دارد و محبوب دخترخانم‌های جوان است. این مدل کیف هرچند در نگاه اول طراحی متفاوتی ندارد اما از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین کیف‌هاست.

ظاهرتان را تغییر دهید

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

این گوشواره های سبز رنگ مناسب ترین مدل برای این ست می باشد

به این گوشواره خوب دقت کنید. شک نکنید باید با چنین ترکیبی دنبال زیورآلاتی به رنگ های سبز باشید. این گوشواره با تلفیق رنگی ست تان، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد.

جادارهای محبوب

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

کیف های بزرگ تابستان ۲۰۱۵ مد شده است

طراحان هم فهمیده‌اند ما خانم ها یک عالمه وسایل داریم که توی نیم‌وجب کیف جا نمی‌شود و نیاز به یک فضای ‌بزرگ برای جولان دادن دارد و چه چیزی بهتر از یک کیف بزرگ. برای هرچه زیباتر کردن این ست، سراغ یک کیف آبی بروید.

به روز!

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

مد امسال کفش های نوک تیز که دور مچ پا بسته می شوند برای خانم هایی با ست های کلاسیک است

خانم‌هایی که ست‌های کلاسیک را دوست دارند، بهتر است از میان کفش‌های محبوب امسال، سراغ کفش نوک تیز آبی بروند؛ کفش‌هایی که دور مچ پا بسته می‌شوند. این کفش‌ها را می‌توانید با یک پیراهن کلاسیک ست کنید.

انتخاب تابستانی

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

یک پیراهن گیپور ستی شیک برای مراسم های نیمه رسمی می باشد

اگر دنبال ستی شیک برای مراسم نیمه‌رسمی هستید، این پیراهن زرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پیراهن‌های گیپور امسال بازار را تصاحب کرده اند و شما با خرید یک نمونه از این پیراهن‌ها می‌توانید ست‌های مختلف تابستانی را تجربه کنید.

ساده و تحسین برانگیز

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

دستمال گردن شما اگر حریر باشد تیپ شما را رسمی و اگر نخی باشد اسپرت می کند

در این ست جنس و مدل دستمال‌گردن نقش تعیین‌کننده‌ای در لباس شما دارد. اگر از شال حریر استفاده کنید، لباس شما به سمت رسمی شدن پیش می‌رود و می‌توانید در ‌مهمانی و دورهمی از آن استفاده کنید اما اگر شال‌های نخی را به‌کار ببرید، ست اسپرت تر به نظر می‌رسد.

کاملا امروزی

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

برای پیراهن ساده و زرد رنگ یک دستبند بزرگ آبی مناسب است

اگر پیراهن زرد را برای این تیپ خود انتخاب کرده‌اید، برای انتخاب زیورآلات سراغ رنگ آبی بروید. برای چنین پیراهنی که پارچه آن طرحدار است، دستبند بزرگ، آن هم در رنگ آبی انتخاب کنید تا تک رنگ و ساده بودن مدل پیراهن را بشکند.

جذاب تر شوید

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

این گوشواره با رنگ آبی مکمل ست شما می شود

اگر دستبند آبی انتخاب کردید، گوشواره‌ای با تم آبی هم جذابیت بیشتری خواهد داشت. با انتخاب گوشواره آبی، استفاده از گردنبند انتخاب شیکی نیست. این گوشواره با رنگ آبی مکمل ست شماست.

بدون مرز

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

برای ست های اسپرت یا نیمه رسمی از شلوار کتان استفاده کنید

شلوار جین کمی دست و پای شما را برای ست‌های نیمه‌رسمی می‌بندد ولی شلوار کتان محدودیتی برای‌تان ایجاد نمی‌کند و می‌توانید در فضاهای اسپرت یا نیمه‌رسمی از این شلوار استفاده کنید؛ به همین دلیل اغلب پسران جوان، طرفدار جدی این مدل شلوارها هستند. برای انتخاب این مدل می‌توانید به مرکز خرید اندیشه مراجعه کنید.

ساده اما خاص

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

با این کلاه ظاهری اسپرت ولی در عین حال خاص برای آقایان

آقایان علاقه‌مند به ظاهرهایی اسپرت ولی در عین حال خاص! این کلاه پیشنهاد ایده آلی ها به شماست. به این کلاه نگاه کنید؛ ساده، شیک، زیبا و در عین حال خاص است،‌ دیگر چه می‌خواهید؟ تمام گزینه‌هایی که آقایان خوش‌سلیقه دنبال آن هستند را یک‌جا دارد.

بازگشت ونس ها

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

کفش های ونس ستی مناسب برای تیپ‌های اسپرت و نیمه‌رسمی برای آقایان است

مدل کفش‌های ونس در سال‌هایی که شاید شما یادتان نمی‌آید، مرسوم بودند و حالا بعد از سال‌ها به بازار مد برگشته‌اند؛ کفش‌هایی که امکان ست شدن آن با تیپ‌های اسپرت تا نیمه‌رسمی میسر است و در عین حال کفشی خنک، سبک و راحت برای آقایان محسوب می‌شود.

ساعت یادتان نرود

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

ساعت شیک مشکی یکی از اجزای دائمی یک آقای آراسته و برازنده است

در هر شرایطی ساعت را فراموش نکنید. شاید ساعت‌تان زیاد به چشم نیاید اما شما باید همیشه دقت خودتان را در پوشیدن لباس کامل و آراسته نشان دهید و ساعت نقش کلیدی در این میان دارد. یک ساعت شیک مشکی، یکی از اجزای دائمی یک آقای آراسته و برازنده است.

هرچه تیره‌تر، بهتر

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

بلوز نیمه رسمی و پرکاربرد برای آقایان که با شلوار جین و کتان ست می شود

این هم یک نمونه بلوز نیمه‌رسمی؛ بلوزی پرکاربرد که می‌توانید با شلوار جین یا کتان استفاده کنید. برای این مدل بلوزها که یقه سفید مجزا دارد، از شال یا دستمال گردن استفاده نکنید؛ چون هم ست لباس شما شلوغ می‌شود و هم زیبایی لباس‌تان را می‌پوشاند.

اکسسوری را فراموش نکنید

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

آقایان خوش‌سلیقه برای این ست دست بند مشکی را فراموش نمی کنند

آقایان خوش‌سلیقه که حواس‌شان به همه چیز است برای این مجموعه هماهنگ، دستبندی مشکی را حتما در سبد خرید خود و در کنار این لباس‌ها قرار می‌دهند. این دستبند شیک لوئی ویتون می‌تواند به شیک‌تر شدن ست شما کمک کند و البته برندبازی‌تان را نشان دهد.

متفاوت تر از همیشه

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

برای کامل شدن این ست به سراغ کفش های سفید و آبی بروید

چنین ستی را می‌توانید با کفش‌های کالج یا کفش‌های نیمه اسپرت مردانه بپوشید اما برای متفاوت و خاص کردن ست‌تان بهتر است سری به کمد کفش‌های تابستانی بزنید و یک کفش اسپرت انتخاب کنید. کفش آبی و سفید هر دو برای کامل کردن این ست مناسب هستند و هر چه اسپرت‌تر باشد، بهتر است.

از جادوی ساعت غافل نشوید

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

اگر می خواهید به روز باشید ساعتی که قاب صفحه آن طلایی و بندش سرمه‌ای باشد انتخاب کنید

می‌خواهید در عرض چند دقیقه ظاهری زیبا و جذاب پیدا کنید؟ انتخاب ساعتی که قاب صفحه آن طلایی و بندش سرمه‌ای باشد، به‌روز بودن شما را نشان می‌دهد. در این ترکیب اتفاق اصلی وقتی رخ می‌دهد که شما برای ساعت انتخابی‌تان به رنگ سرمه‌ای و طلایی فکر کنید.

اگر می‌خواهید تک باشید

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

عینک های گرد با شیشه های رنگی مد شده که در این ست به سراغ رنگ آبی بروید

اگر می‌خواهید در این ست خود از عینک آفتابی استفاده کنید، بهتر است سراغ این نمونه عینک بروید. این‌ عینک با شیشه‌ گرد و آبی بخشی از مد امسال است که طرفداران مد خاص از آن استقبال می‌کنند. عینک‌های گرد با شیشه‌های رنگی را در اغلب فروشگاه‌ها می‌بینید و به راحتی می‌توانید صاحب یکی از این نمونه‌ها شوید.

کتان، بهترین انتخاب تابستانی

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

شلوار کتان بهترین انتخاب تابستانی است

برای خرید شلواری که به شما حق انتخاب بدهد و بتوانید با مدل‌های مختلف پیراهن مردانه ست کنید، سراغ این شلوار کتان با رنگ آبی بروید. اگر اضافه وزن ندارید و از اندام متناسبی برخوردار هستید، شلوارهای فیت انتخاب خوبی برای شما هستند ولی اگر چنین ویژگی ندارید، بهتر است سراغ شلوارهایی با برش آزادتر و کلاسیک بروید.

ابهت کت‌ها

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

انتخاب کتی اسپرت با طرحی سنگین شما را در تابستان ۲۰۱۵ خوش پوش می کند

در کنار این لباس‌های هماهنگ و زیبا، می‌توانید دنبال کتی اسپرت باشید که هم رسمی باشد و هم اسپرت. طرح سنگین و شیک این کت، وقار شما آقای خوش‌پوش را چندین برابر می‌کند. این کت را می‌توانید با شلوارجین هم بپوشید. این کت اسپرت- کلاسیک، همراه چهار فصل شما خواهد بود.

قابل تقدیرها

  مدل لباس تابستانی ویژه خانم ها و آقایان

تی شرت های ۳ دکمه ای با رنگ شاد انتخاب خوبی برای روزهای تابستان هستند

تی‌شرت‌های ۳ دکمه انتخاب خوبی برای روزهای تابستان هستند؛ وقتی نمی‌خواهید به اندازه یک تی‌شرت اسپرت بپوشید و به اندازه یک پیراهن مردانه، رسمی. برای انتخابی که حد وسط را نگه دارد، به یک تی‌شرت ۳ دکمه احتیاج دارید. برای تابستانی شدن انتخاب‌تان سراغ رنگ‌های شاد این تی‌شرت‌ها بروید که اغلب برندها تولید می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : لباس و مد ، مدل لباس مردانه بازدید 129 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php