کد خبر : 161427 تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری آتش گرفت

به دنبال خبرهایی حاکی از آتش گرفتن ماشین یکی از بازیکنان جدا شده تیم پرسپولیس، ما در این مطلب از سایت میهن فال به این خبر پرداخته ایم با عنوان : ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری آتش گرفت . در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید. در خبرها …

به دنبال خبرهایی حاکی از آتش گرفتن ماشین یکی از بازیکنان جدا شده تیم پرسپولیس، ما در این مطلب از سایت میهن فال به این خبر پرداخته ایم با عنوان : ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری آتش گرفت . در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری آتش گرفت

در خبرها آمده بود که اتومبیل یک فوتبالیست سرشناس دچار حریق شده و او ۲۵۰ میلیون تومان خسارت دیده است. در همین ارتباط شنیدیم بازیکنی که دچار حادثه شده حمیدرضا علی عسگری است که البته خوشبختانه خودش سالم است و مشکل خاصی ندارد.

اتومبیل او یک دستگاه BMW بود که در آتش سوخت و طبق برآورد کارشناس بیمه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دارد که باید دید علی عسگری چه مقدار از آن را می تواند از بیمه بگیرد.

به نظر می رسد این روزها علی عسگری را می توان یکی از بدشانس ترین فوتبالی ها دانست. او که مدنظر برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) برای فصل بعد قرار داشت، از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس مورد بی مهری قرار گرفت و از این تیم جدا شد.

ضمن اینکه در چند سال اخیر کلا پرسپولیسی ها از ماشین شانس نداشته اند. هنوز اتومبیل هایی که بعضی از آنها در زمان محمد رویانیان بابت قراردادهایشان گرفتند بدون پلاک است و در پارکینگ خانه هایشان خاک می خورد. آنها می گویند ما حاضریم این اتومبیل ها را تا ۵۰ میلیون تومان زیر قیمت هم بفروشیم تا بتوانیم از پولش استفاده کنیم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 270 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php