کد خبر : 256489 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۱

فال روزانه یکشنبه 27 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز مسائل کاری و تجاری ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید موقعیت جدیدی سر راهتان قرار گرفته باشد، یا خودتان به این فکر افتاده باشید که کسب و کار جدیدی را به راه انداخته و یا شراکت تازه ای را آغاز کنید. امروز زمان …

فال روزانه یکشنبه 27 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مسائل کاری و تجاری ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید موقعیت جدیدی سر راهتان قرار گرفته باشد، یا خودتان به این فکر افتاده باشید که کسب و کار جدیدی را به راه انداخته و یا شراکت تازه ای را آغاز کنید. امروز زمان خوبی برای تصمیم گیری در این مورد نیست، پس زیاد عجله نکنید و صبر داشته باشید. قبل از این که هر گونه تغییر جدی در زمینه ی حرفه ای خود آغاز کنید همه ی جوانب را به طور جدی در نظر بگیرید، در غیر این صورت احتمال این که بعدا پشیمان شوید بسیار زیاد خواهد بود. وقت خودتان را زیاد با موبایل بازی و فرستادن پیام های بی ارزش در شبکه های اجتماعی مختلف تلف نکنید، شما کارهای خیلی مهمتری دارید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مسائل مربوط به روابط عاطفی و فرزندانتان امروز ذهن شما را به طور جدی به خود مشغول خواهند کرد. شاید موقعیت های جدید بسیار جالب توجهی برای شما و عزیزانتان فراهم شده باشند و شما بخواهید این گزینه های وسوسه انگیز را به طور جدی مورد بررسی قرار داده و در مورد آنها تصمیم گیری کنید. اگر فکر می کنید که تصمیم گیری در این مورد برایتان دشوار است با دیگران مشورت کرده و نظرشان را در این مورد جویا شوید. در هر صورت یادتان باشد که خودتان باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرید و دیگران فقط می توانند نظرشان را بگویند. همچنین حواستان باشد از دیگر کارهایی که در دست انجام دارید هم غافل نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

مسائل مربوط به خانه تان ناگهان دارند جدی می شوند. این وضعیت در واقع پیشرفت در جهت مثبت است، اما فرصت های جدید که دارند سر راهتان قرار می گیرند شما را وادار به گرفتن تصمیم های مهم و جدی در این مورد خواهند نمود. ارزش خانه ی شما به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است و شاید به این فکر بیفتید که آن را فروخته و به خانه ی دیگری نقل مکان کنید. شاید هم خانه ی خوبی در نزدیکی محل کارتان برای شما پیدا شده باشد که به شما این امکان را می دهد که وقت و هزینه ی کمتری برای رفت و آمد صرف کنید. در هر صورت این نصمیم می تواند زندگی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. معایب و مزایای آن را با دقت بسنجید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است به شما پیشنهاد شود که در یک کسب و کار به ظاهر پر سود با یکی از اقوام، دوستان و یا همسایه های خود شریک شوید. به نظر می رسد که در این راه موفقیت شما قطعی باشد و به همین دلیل هم این موضوع فکرتان را به خود مشغول کرده است، اما اگر می خواهید که خیالتان از هر لحاظ راحت باشد کمی وقت صرف کرده و همه ی جوانب را با احتیاط کامل در نظر بگیرید. شاید حتی موافقت نسبی خود را هم اعلام کنید، اما بهتر است فعلا در این مورد تصمیم قطعی نگیرید. بدون شک پدر و مادرتان همیشه خیر و صلاح شما را می خواهند، پس اگر در مورد چیزی با شما مخالفت می کنند کمی بیشتر به آن فکر کرده و با آنها لجبازی نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ارزش سرمایه گذاری هایی که در املاک کرده اید ذهن شما را به خود مشغول کرده است و در این فکر هستید که آیا خرج کردن پولتان در این زمینه کار درستی بوده است. هر چقدر که وقت و هزینه برای املاک خود صرف کرده باشید برای شما سود زیادی را به همراه خواهد داشت و می توانید در برنامه ریزی برای آینده ی خود روی سودی که از این راه کسب خواهید کرد حساب کنید. امروز کارهای زیادی در خارج از خانه در انتظار شما هستند که به باز شدن ذهن شما کمک خواهند کرد و کمک می کنند که به افکارتان سر و سامان بدهید. دیدار با یکی از دوستان صمیمیتان نیز فرصت صحبت در این مورد و مشورت با او را برایتان فراهم خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یک رابطه ی کاری یا تجاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شما دارید خیلی جدی به این فکر می کنید که آیا این رابطه آینده ای خواهد داشت یا نه، و اگر آینده ای دارد برای پیشرفت آن قدم بعدیتان چه باید باشد. این موضوع آنقدر ذهنتان را به خود مشغول کرده است که هرچند در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت می کنید و کارهای روزمره تان را انجام می دهید، اما زیاد با دیگران صحبت نمی کنید و سکوت کرده اید. تصمیم های مهمی باید بگیرید که نتیجه ی آنها به احتمال زیاد برای شما مثبت خواهد بود. سعی کنید بیش از اندازه به خودتان سخت نگیرید و کمی هم استراحت کنید و خوش باشید.

فال روزانه متولدین مهر

مسائل مهم زیادی در رابطه با نقشه ها و برنامه هایی که برای آینده ی خود دارید ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید بخواهید در خانه مانده و به طور جدی به این مسائل فکر کرده و در مورد آنها تصمیم گیری کنید. فرصت های جدید بسیاری دارند برای شما فراهم می شوند که نباید آنها را بدون فکر کردن از دست بدهید و به سادگی از کنارشان رد شوید. انجام کارهای روزمره در خانه می تواند راه فوق العاده ای برای سر و سامان دادن به افکارتان باشد، چون در کنار نظم بخشیدن به خانه افکارتان را نیز منظم خواهید کرد و این کار به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم گیری در هر موردی برایتان آسانتر شود.

فال روزانه متولدین آبان

تفکر و تعمق امروز کار اصلی شما خواهد بود. در طول روز تماسی دریافت خواهید کرد و یکی از دوستان و آشنایانتان از شما تقاضا دارد که به او در حل مشکلی کمک کنید تا در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کند. به احتمال زیاد شما بیش از آن که حرف بزنید مجبور به گوش کردن خواهید بود، چون در واقع این شخص به دنبال یک گوش شنوا می گردد. شما خودتان هم محبور هستید اهدافتان را مورد بررسی مجدد قرار داده و در برخی از موارد تغییراتی هم در آنها ایجاد کنید. تغییر در محیط اطرافتان هم گزینه های جدیدی را در مقابل رویتان قرار خواهد داد که نمی توانید بی تفاوت از کنار آنها رد شوید، پس خوب به همه چیز فکر کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز پس از چند روز تعطیلی، بیشتر انرژی ذهنی و جسمانی شما صرف مسائل کاری خواهد شد. شاید بخواهید اهداف و بلند پروازی های خود را مورد بررسی مجدد قرار داده و فرصت های دیگری که سر راهتان قرار گرفته اند را در نظر بگیرید. میل شما به کسب درآمد بیشتر به شما انگیزه خواهد داد تا تلاش بیشتری داشته باشید، اما این تلاش کافی نخواهد بود و به چیزی بیشتر از این نیاز دارید. امروز بدون شک فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به گزینه های مختلفی که پیش رویتان قرار دارند خواهد بود. اگر به طور جدی به این موضوع فکر کنید در این هفته تصمیم های مهمی در مورد زندگی و آینده ی خود خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین دی

میل به پیشرفت در زندگی شخصی یا حرفه ایتان شما را به این فکر انداخته است که ادامه تحصیل داده و یا در زمینه ی کاملا جدید و متفاوتی آموزش ببینید. یک نفر که به شما خیلی نزدیک است و به احتمال زیاد هم یک زن است شما را به این کار تشویق خواهد کرد یا شاید اصلا ایده ی این کار را خود او به ذهنتان بیاورد. شاید بلافاصله در این مورد تصمیم گیری نکنید، اما قطعا یک گوشه ی ذهنتان درگیر این موضوع باقی خواهد ماند. زندگی شما در حال حاضر در مرحله ای است که نیاز به تغییر را در خود احساس می کنید، پس خودتان را برای رویارویی با این تغییرات آماده کنید و تا می توانید انعطاف پذیر باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهن شما درگیر مسائلی شده است که شاید از نظر دیگران عجیب و غیر منطقی باشند. شاید یک ایده ی عجیب برای شروع یک کسب و کار پر سود و یا یک ایده ی غیر عادی برای ساده تر کردن زندگی خودتان و اطرافیانتان به ذهنتان برسد. شاید بخواهید این موضوع را با دیگران مورد بحث قرار دهید و نظراتشان را در رابطه با آن جویا شوید. راستش را بخواهید حمایت چندانی از اطرافیانتان دریافت نخواهید کرد و به نفعتان است که خودتان در این مورد تصمیم گیری کرده و به نظرات آنهایی که هیچ نقشی در پیشرفت نقشه هایتان ندارند اهمیت ندهید. اگر بخواهید به حرف های دیگران گوش کنید هیچ هیجانی در زندگیتان باقی نخواهد ماند!

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما به طور کلی برای شما روز رضایت بخشی خواهد بود، اما اوضاع از آن چیزی که شما انتظارش را داشته اید جدی تر خواهد بود. یکی از دوستان قدیمی ممکن است با شما تماس گرفته و بخواهد که به دیدن او بروید. این شخص و یا یک نفر دیگر پیشنهاد یک شراکت کاری را با شما مطرح خواهد کرد که به نظر می رسد ارزش این که به طور جدی به آن فکر کنید را داشته باشد. امروز همه خیلی خودخواه تر از همیشه به نظر می رسند و شما احساس می کنید که نگرانی هایتان و مسائلی که برای شما اهمیت دارند برای آنها هیچ ارزش و اهمیتی ندارند. خودتان را ناراحت نکنید، شما خودتان برای خودتان کافی هستید!

فال روزانه یکشنبه 27 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 27 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 404 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php