کد خبر : 256873 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 17 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز شما با شادی سعی دارید هر جایی که می روید عشق و مهربانی را گسترش دهید، اما اتفاقاتی که طی روز برایتان پیش خواهند آمد ممکن است این حالت اولیه تان را از بین ببرند. با این حال باید یادتان باشد که هر یک از این …

فال روزانه چهارشنبه 17 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما با شادی سعی دارید هر جایی که می روید عشق و مهربانی را گسترش دهید، اما اتفاقاتی که طی روز برایتان پیش خواهند آمد ممکن است این حالت اولیه تان را از بین ببرند. با این حال باید یادتان باشد که هر یک از این مسائلی که دارند پیش می آید ممکن است فرصت های بزرگی را برایتان به همراه داشته باشند و یا حداقل درس های مهمی را به شما یاد بدهند. هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر لازم باشد برای رسیدن به آن برنامه های اولیه ی امروزتان را تغییر بدهید هم اشکالی ندارد. در محل کارتان باید تلاشی بیش از گذشته داشته باشید تا بتوانید با وجود رقیبان قدرتمندی که در مقابلتان قرار گرفته اند حرفی برای گفتن داشته باشید و همچنان موفق باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما ممکن است کمی عصبی و بیقرار باشید و دلیل آن هم چیزی جز بدقولی های دیگران و رفتارهای غیر مسئولانه ی آنها نخواهد بود. شما نمی توانید درک کنید که چطور ممکن است آنها فکر کنند که پس گرفتن حرفشان و یا حتی بدتر از آن فراموش کردن وعده هایشان می تواند رفتار توجیه پذیری باشد. شما ترجیح می دهید در مورد این ناراحتی خود با کسی حرفی نزنید، چون فکر می کنید که هیچ نتیجه ای برایتان به همراه نخواهد داشت. درست است که گفتن حقیقت می تواند برای دیگران آزار دهنده باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع جلویتان را بگیرد. بیان آزردگیتان در نهایت به نفع همه تمام خواهد شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به یکباره احساس می کنید زندگی و مسائل آن خیلی پیچیده تر از قبل شده اند. دائم دارید سعی می کنید یک کاری را به انجام برسانید و از یک کار به سراغ کار بعد می روید و در آخر هم می بینید به نتایج مورد انتظار خود دست نیافته اید. نمی دانید چطور باید راهی برای غلبه به این آشفتگی و سر و سامان دادن به این وضعیت پیدا کنید . به خودتان سخت نگیرید، امروز هم خواهد گذشت و تنها خاطره ای از آن باقی خواهد ماند. خودتان را با شرایط به وجود آمده وفق دهید و با هر اتفاقی که پیش می آید با خونسردی مواجه شوید. امروز به اشتراک گذاشتن احساساتتان کافی نیست و باید برای جلب توجه کسی که می خواهید خیلی تلاش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز طبیعت خلاق شما در اوج خود قرار دارد و هنرمند درونتان وسوسه شده است بیرون بیاید و هنر نمایی کند. به این جنبه ی وجود خودتان اجازه ی بروز بدهید تا بتوانید شادترین فرد دنیا باشید. از هر طریقی که خودتان دوست دارید تخیل و خلاقیت خود را به کار بگیرید. با توجه به این همه کار سختی که در طول هفته انجام داده اید اشکالی ندارد اگر بخواهید امروز کمی از زیر کار شانه خالی کنید و به خودتان استراحت بدهید. شما از رازهای درونی و افکار خود به خوبی آگاه هستید، اما این بدان معنا نیست که دیگران هم دوست دارند در مورد آنها بشنوند. برخی از حرف هایی که شما فقط از روی صداقت می زنید ممکن است واقعا از نظر دیگران توهین آمیز باشند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما موجی ناگهانی از انرژی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد وقت خود را همراه با دیگران و به تفریح و خوشی بگذرانید. اشکالی ندارد اگر بخشی از روزتان را به تفریح اختصاص دهید و زیاد خودتان را درگیر کار و مسائل جدیتر نکنید. اگر به نظر همکارانتان شما دارید از زیر کار شانه خالی می کنید هم این مشکل خودشان است. تمام هفته آنقدر کار کرده اید که بتوانید امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید. متاسفانه امروز کلمات زیبا نمی توانند به بیان احساسات قلبیتان کمک زیادی بکنند و شما بیشتر به این نیاز دارید که یک مکالمه دونفره داشته باشید که در آن طرف مقابلتان نیز با شما حرف بزند و به ادامه یافتن صحبت کمک کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان تمام دانسته های خود را با شما در میان نمی گذارد. در واقع دیگران ممکن است برای محافظت از قلب شما برخی از اطلاعات را از شما مخفی نگه دارند. از طرفی شما هم خودتان را در آستانه ی گرفتن تصمیمی بسیار مهم می بینید و می خواهید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را در دست داشته باشید. سوال پرسیدن معمولا روش هوشمندانه ای است، اما امروز روش شما در انجام این کار به گونه ای است که به جای این که طرف مقابلتان را به گفتن حقیقت تشویق کند در پنهان کردن آن مصمم تر می کند. شاید بهتر باشد محکمه ای که به راه انداخته اید را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژیتان متهم شوید. با این همه وقتی رویاهایتان تحقق پیدا کنند این شما هستید که با افتخار خواهید خندید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که راه رسیدن به هدفتان یک راه مستقیم نیست و پیچ و خم های زیادی پیش رویتان هستند. مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی طی چند هفته ی آینده با پشرفت هایی روبرو خواهند بود. چیزی که امروز در این رابطه باید مورد توجه قرار دهید این است که از روابط عاطفی خود انتظارات غیر منطقی نداشته باشید. شما در حال حاضر در یک دنیای رویایی سیر می کنید و درکتان از واقعیت با آنچه واقعا وجود دارد فرق می کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است در محل کارتان یک بحث و درگیری کوچک پیش بیاید که شما سعی دارید در آن بیطرف بمانید، اما دنبال کردن این استراتژی برای شما حرکت چندان هوشمندانه ای نخواهد بود. شما می خواهید اوضاع را از این که هست آشفته تر نکنید، اما حفظ ثبات و آرامش لزوما به نفع شما تمام نخواهد شد. در میان گذاشتن نظرات و تجربه هایتان با دیگران به نفع همه خواهد بود. شما می توانید با اضافه کردن یک داستان یا حکایت بدون ناراحت کردن دیگران حرفتان و پیامتان را به آنها منتقل کنید. اگر می توانید برای یک سفر کوتاه آخر هفته همراه با عشقتان برنامه ریزی کنید تا از خستگی و فشار کاری چند وقت اخیر رها شوید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما با کلمات دچار مشکل شده اید اما این جلوی حرف زدنتان را نخواهد گرفت. با این حال توصیه ی ما به شما این است که شاید بهتر باشد به جای تلاش برای از بین بردن فاصله ی زیادی که بین خودتان و دیگران احساس می کنید، سعی کنید سکوت اختیار کنید! حتی اگر با جسارتی که احساس می کنید بخواهید سر صحبت را باز کنید هم در انتقال پیامتان چندان موفق نخواهید بود و دیگران برداشت اشتباهی از حرف هایتان خواهند داشت. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید گزینه ی خیلی خوبی می تواند باشد.

فال روزانه متولدین دی

شما احساس می کنید که امروز به هر چیزی که بخواهید دست پیدا خواهید کرد. این مثبت اندیشی شما لبخند را به روی لب هایتان خواهد آورد، اما مکالماتی که دارید چندان طبق انتظار شما پیش نخواهند رفت. شاید فکر کنید که در نبرد قدرت با دنیای اطرافتان قرار گرفته اید، اما اگر دست از مبارزه بردارید خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت و به این موضوع پی خواهید برد که مشکلات در واقع از انتظارات بیش از اندازه ی خودتان ریشه می گرفته اند. به جای این که تظاهر کنید همه چیز را می دانید و همه چیز تحت کنترلتان است ذهن خودتان را برای پذیرش درس هایی که می توانید از این وضعیت بگیرید باز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اتفاقات پیش بینی نشده ای که برایتان پیش می آیند ممکن است کمی نظم کارهایتان را به هم ریخته و آشفتگی هایی ایجاد کنند، اما خوشبختانه در حالی که دیگران بلاتکلیف ایستاده اند و نمی دانند چکار باید بکنند، شما خیلی سریع خودتان را با هر شرایطی تطبیق می دهید و می توانید به سرعت واکنش نشان دهید. تا زمانی که برای رویارویی با هر چیز غیر منتظره ای آمادگی داشته باشید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. شاید احساس کنید که انگار مدام دارید به در بسته می خورید، ولی اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و به این درها فشار بیاورید خواهید دید که راهتان باز خواهد شد و هیچ دری بسته نخواهد ماند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید به این نتیجه برسید که باید تغییراتی در اهداف بلند مدت خود ایجاد کنید، زیرا به این نتیجه رسیده اید که برخی از فرضیات اولیه تان اشتباه بوده اند. خوشبختانه قدرت ذهن و خیالتان دارد به سرعت کار می کند و ایده های جدید به سرعت برق به ذهنتان می رسند. حتی اگر اینطور به نظر برسد که اوضاع به نفعتان نیست، شما برای هر چالشی آماده اید، اما عملی کردن این ایده ها به آن سادگی ها که فکر می کنید هم نخواهد بود. امروز در محل کارتان یک روز معمولی نخواهد بود و ممکن است درگیری هایی در انتظارتان باشند. شما نمی توانید با همه بجنگید، به همین خاطر هم باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید.

فال روزانه چهارشنبه 17 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 17 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 532 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php