کد خبر : 256849 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۱۴

فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین چه خودتان باور داشته باشید و چه نداشته باشید خلاقیت و خلق کردن در ذات شماست و اگر تا به حال هنرمند و یا نویسنده نشده اید هم حالا وقت آن رسیده است که این توانایی ذاتی خود را مورد استفاده قرار دهید. ایده های خلاقانه ی …

فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

چه خودتان باور داشته باشید و چه نداشته باشید خلاقیت و خلق کردن در ذات شماست و اگر تا به حال هنرمند و یا نویسنده نشده اید هم حالا وقت آن رسیده است که این توانایی ذاتی خود را مورد استفاده قرار دهید. ایده های خلاقانه ی بیشماری در ذهن شما وجود دارند که به دنبال راهی برای بروز یافتن و بیان شدن هستند. چرا حداقل این کار را امتحان نمی کنید؟ مسلم است که چیزی را از دست نخواهید داد، شاید حتی به این نتیجه برسید که باید هر کاری را که در حال حاضر انجام می دهید رها کرده و فقط روی هنر تمرکز کنید. از صبح که بیدار می شوید با خودتان قرار بگذارید که امروز کمتر از همیشه سیگار بکشید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ذهن شما امروز پر از سوال های مختلف شده است که بعضی از آنها خیلی بزرگ و بعضی دیگر کوچک و بی اهمیت هستند. در هر صورت این سوال ها ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و به نظر می رسد که نمی توانید جوابشان را به راحتی پیدا کنید. نگران نباشید، این اوضاع تا پایان روز بیشتر دوام نخواهد آورد. تا غروب امروز جواب بیشتر علامت سوال هایی که بالای سرتان هستند را پیدا خواهید کرد و بقیه شان هم اهمیت خود را از دست خواهند داد و می توانید با خیال راحت به روال عادی زندگی بازگردید و از آرامش زندگیتان لذت ببرید. همین امروز آن تماس تلفنی که چند روز است پشت گوش می اندازید را بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما هم دوست دارید مثل همه یک زندگی عادی داشته باشید، اما گاهی واقعا نمی توانید جنبه ی منحصر بفرد وجودتان را سرکوب کرده و مثل انسان های عادی کار و زندگی کنید. راستش را بخواهید مشکل از شما نیست! در واقع مشکل از کارتان است. اگر احساس می کنید کاری که در حال حاضر انجام می دهید فرصت لذت بردن از زندگیتان را به شما نمی دهند و این اجازه را نمی دهد که تمام خلاقیت و پتانسیل های خود را به کار بگیرید اکنون زمان بسیار مناسبی برای یک تغییر به نظر می رسد، آن هم یک تغییر اساسی! شما برای پذیرش چالش های جدید کاملا آماده اید و می توانید بسیار موفق باشید.

فال روزانه متولدین تیر

اتفاقاتی که طی چند روز گذشته پیش آمده اند باع شده اند که شما احساس ناراحتی کرده و فکر کنید که در حقتان ظلم شده است. آیا این طور فکر می کنید که قدرت تلافی ظلمی که در حقتان شده است را دارید؟ برای این کار لازم نیست بجنگید و یا خشونت و بدرفتاری کنید. با کمی صحبت هم می شود تمام این احساسات بدی که دارید را تخلیه کرده و طرف مقابلتان را از اشتباهاتش آگاه کرده و به او فرصت جبران کردن بدهید. به احتمال زیاد طرف مقابلتان اصلا متوجه این که با کارها و یا صحبت هایش شما را ناراحت کرده نشده است. با بیان افکار و احساسات خود به او فرصت عذرخواهی و جبران اشتباهش را بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

شرایط کیهانی امروز دارد شرایط را برای پیدا کردن درکی بهتر از زندگی خودتان و نزدیکانتان برای شما فراهم می کند. شما باید اعتراف کنید که این اواخر کمی خودخواهانه رفتار کرده اید. به خودتان یادآوری کنید که حتی اگر خودتان دلتان بخواهد این طور فکر کنید هم واقعیت این است که دنیا به دور شما نمی چرخد. از فرصتی که برایتان به وجود آمده است استفاده کنید و کوتاهی ها و اشتباهات اخیر خود را جبران کنید. دست از غرور و خودخواهی بردارید و دستتان را به سوی آنها دراز کنید تا ببینید که با آغوشی باز شما را خواهند پذیرفت. اگر در پایان روز وقتی برایتان باقی ماند فرزندانتان را به گردش و تفریح برده و آنها را خوشحال کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

با خودتان رو راست باشید، بعضی چیزها هستند که شما می توانید درستشان کنید و بعضی چیزها هستند که از کنترل شما خارج هستند. با تمام توانتان هر آنچه که از دستتان برمی آید را انجام دهید و از آن به بعد را به دست سرنوشت بسپارید. امروز از آن روزهایی است که باید برای رابطه ی عاطفی خود وقت بگذارید. اگر احساس می کنید که رابطه تان به بن بست رسیده است باید خودتان برای جان بخشیدن به آن تلاش کنید و هیچ کس دیگری به کمکتان نخواهد آمد. خودتان خوب بلد هستید که در این شرایط هیچ چیزی به اندازه ی تنها بودن با هم و فراهم کردن شرایط لازم برای بیان احساستان به دردتان نخواهد خورد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز فرصت ها خواهد بود، اما این فرصت ها زیاد جلوی چشنتان نخواهند بود و برای پیدا کردن آنها باید چشم هایتان را خوب باز کرده و با دقت جستجو کنید. شاید در نگاه اول این موقعیت ها کمی عجیب و غیر منطقی به نظر برسند، اما امروز هیچ چیز غیر ممکنی برای شما وجود ندارد. شما امروز با صراحت کلامتان دیگران را غافلگیر خواهید کرد و به راحتی و بدون احساس گناه به آنها جواب منفی خواهید داد. شما معمولا آدمی نیستید که دل دیگران را بشکند، اما الان در شرایطی نیستید که بخواهید خودتان را قربانی دیگران کرده و به آنها اجازه بدهید هر طوری که دلشان می خواهد با شما رفتار کنند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز یک روز پر از تنش و درگیری است. به همین دلیل هم به نفعتان است که حتی اگر این قضایا به شما ارتباطی پیدا نمی کنند هم خودتان را از آنها دور نگه داشته و سرگرم کارهای خودتان باشید، به ویژه اگر این مسائل و مشکلات در محل کارتان پیش می آیند. از هرگونه بحثی خودداری کنید. لزومی ندارد اگر کسی رفتار تند و تهاجمی از خودش نشان داد شما هم با او درگیر شوید، چون این کار اصلا به نفعتان نخواهد بود. اگر بتوانید امروز را بدون دردسر پشت سر بگذارید تا فردا اوضاع روبراه خواهد شد و می توانید اگر از چیزی دلخور شده اید با خیال راحت با طرف مقابلتان در میان گذاشته و مشکل را حل کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما در عالم خیال و رویا به سر می برید و به احتمال زیاد خیلی از کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید را فراموش خواهید کرد. خیلی دلتان می خواست که یک نفر پیدا می شد و این کارهای خسته کننده ی روزمره را به جایتان انجام می داد، اما این طور نخواهد شد و خودتان باید مسئولیت کارهایی که به عهده دارید را بپذیرید. شاید سرعت پیشرفت کارها به اندازه ای که شما دلتان می خواهد نباشد، اما شما می توانید با اندکی تلاش آنها را روی دور تند بگذارید. همه چیز به مدیریت زمان بستگی دارد. کارهایی که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و فقط وقتتان را می گیرند از برنامه ی خود خارج کنید.

فال روزانه متولدین دی

اگر به ندای قلب خود گوش کرده و جسارت کافی برای ریسک کردن داشته باشید پاداش فوق العاده ای در انتظارتان خواهد بود. شما این توانایی را دارید که یک پروژه ی خوب را به یک کار بی نظیر تبدیل کنید. تمام سعیتان را به کار بگیرید و اجازه ندهید که هیچ چیزی حواستان را پرت کند. چشمتان را به هدف اصلیتان دوخته و نگذارید جزئیات بی اهمیت تصویر اصلی را در ذهن شما از بین ببرند. وقتی به اصل مسئله رسیدگی کنید جزئیات هم خود به خود روبراه خواهند شد. این احتمال وجود دارد که مهمان هایی ناخوانده به دیدن شما بیایند. با روی باز آنها را بپذیرید و برای پذیرایی از آنها زیاد به خودتان سخت نگیرید تا هم به خودتان و هم آنها خوش بگذرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بالاخره می توانید بعد از مدت ها نفس راحتی بکشید. شما برای مدتی نسبتا طولانی نگرانی هایی در رابطه با مسائل مالی داشته اید که خوشبختانه دارند حل می شوند و دیگر جایی برای نگرانی نیست. اتفاقات امروز فرصتی برای شما فراهم خواهند تا اوضاع را به حالت عادی بازگردانده و یا حتی راهی برای حل مشکلات و پیشرفت بیشتر پیدا کنید. شما برای حل مشکلات فعلی خود تلاش زیادی کرده اید و لیاقت این احساس آرامش را دارید. حالا می توانید با ذهنی باز و خیالی راحت برای کسب موفقیت های بیشتر برنامه ریزی کنید. فقط حواستان باشد زیادی به خودتان مغرور نشوید و نصیحت های افراد با تجربه را مد نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز نگاهی به روابط و دوستی های خود انداخته و به اینکه دوستان واقعیتان چه کسانی هستند و اسم چه کسانی را باید از لیست دوستان خود خط بزنید خوب فکر کنید. شما انسانی خوش قلب و وفادار هستید، اما چرا باید نسبت به افرادی که برای شما و خوبی هایتان ارزشی قائل نیستند و فقط شما را مورد سوء استفاده قرار می دهند وفادار بمانید؟ شما به این افرادی که خود را دوستان شما می نامند به اندازه ی کافی فرصت داده اید تا محبت و توجه خود را به شما نشان بدهند، اگر تا به حال این کار را نکرده اند دیگر امید بیهوده به آنها نداشته باشید و از زندگیتان حذفشان کنید تا جا برای افراد جدید و با ارزش باز شود.

فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 437 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php