کد خبر : 28048 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳

فال روزانه پنج‌شنبه 20 تیر 1392

فال متولدین فروردین شاید شما به فردی که از او ناامید شده بودید شانس دیگری بدهید. شما خیلی بردبار و صبور بودید و خیلی تحمل کردید، حالا زمان آن رسیده که همه چیز را حل و فصل کنید و گزینه ها را روی میز بگذارید. نترسید از اینکه کار لازم …

فال روزانه پنج‌شنبه 20 تیر 1392

فال متولدین فروردین

شاید شما به فردی که از او ناامید شده بودید شانس دیگری بدهید. شما خیلی بردبار و صبور بودید و خیلی تحمل کردید، حالا زمان آن رسیده که همه چیز را حل و فصل کنید و گزینه ها را روی میز بگذارید. نترسید از اینکه کار لازم برای محافظت از خودتان و کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. امروز هر چیزی که می خواهید به عشقتان بگویید با روحیه بالا و خوب می پذیرد. اگر لازم است گفتگوی خاصی انجام دهید یا در مورد نقشه هایتان با هم حرف بزنید، هر دوی شما دیدگاه های هم را خوب درک می کنید و مشکلی نخواهید داشت. زمان بسیار خوبی برای حل مسائل است. امروز زیاد از کار دیگران انتقاد نکنید. احساسات فردی که از او انتقاد می کنید ممکن است حساس تر از آنی باشد که فکر می کردید. انتقادهای شدید می تواند اشک به چشمانش بیاورد. به او سخت نگیرید و با ملایمت منظورتان را برسانید.

فال متولدین اردیبهشت

اخیراً بی خیال خیلی چیزها شده اید. حالا زمان آن است که از بدنتان خوب مراقبت کنید. ایده جدیدی که دارید شما را خوشحال تر و آماده تر برای زندگی می کند. شما شک می کنید که آیا باید داروهای دیگری که در مورد آنها چیزهایی شنیده اید را امتحان کنید یا نکنید. این معمای کوچکی است. خوشحال باشید که بالاخره تصمیم گرفته اید که سبک زندگی سالمتری داشته باشید. شما امروز خیلی شادتر و راحت تر به نظر می رسید. شما از حرف هایتان برای ریشخند کردن، متقاعد کردن یا وادار کردن عشقتان به کارهایی که دوست ندارد انجام دهد استفاده نمی کنید. شما راضی هستید که زمان خود را به بحث و صحبت در مورد هر چیزی بگذرانید و با هم حس خوبی دارید. از این ساعات خوش و رمانتیک و آرامش بخش لذت ببرید. با دیگران چنان کن که خواهی با تو چنان کنند. امروز باید این جمله شعار شما در محل کار باشد. سعی کنید نگرش و رفتاری منفی نسبت به دیگران نداشته باشید. اگر مراقب حرف هایی که می زنید نباشید، در آینده تأسف خواهید خورد.

فال متولدین خرداد

آیا اخیراً ایمانتان را به آینده از دست داده اید؟ آیا زمان آن نرسیده که کاری در این مورد انجام دهید، به خصوص اگر صحبت از حیات شخصی شما باشد؟ شما جواب این سوالات را در صورتی می یابید که نگاه دومی به کیفیت روابط نزدیک و صمیمی خود بیندازید. کسی چه می داند؟ ممکن است زندگی و روزگار جواب اشتیاق شما را بدهد. امروز شما پیوندی حیاتی بین دل و منطق تان برقرار می کنید. این به شما اجازه می دهد که بگذارید فرد خاصی شما را همانطور که هستید بشناسد، نه آنطور که دوست دارید شناخته شوید یا با نشان دادن وجهه و تصویری از خودتان که ترجیح می دهید دیده شود. این یعنی پیشرفتی می تواند بین شما رخ دهد و این برایتان نویدبخش است. این نقطه بالایی از هفته کاری شماست. روابط شما با دیگران خیلی خوب پیش می رود و حتی شاید بتوانید رابطه مهم و خوبی با رئیستان برقرار کنید که درها را به روی فرصت های پیشرفت آینده بگشاید.

فال متولدین تیر

اگر گرایش دارید به اینکه کمی رویاپردازی کنید، امروز واقعیت برایتان پررنگ تر می شود. زمان آن رسیده که سریعاً واکنش نشان دهید. بعضی از اهداف حرفه ای و مالی به تأخیر می افتند. شما باید ببینید که چطور می توانید دوباره به مسائل جهت مطمئن و خوبی بدهید. نگذارید امروز چیزی از زیر چشمتان در برود. امروز روزی نیست که اظهارات مغرورانه بگویید و زمان استفاده از قوه اقناع بر روی فردی که به شما علاقه دارد هم نیست. بهتر است طبیعی رفتار کنید و کمی متواضع تر از همیشه باشید و بدون آنکه اتفاق خاصی بیفتد از ته دلتان حرف بزنید. گفتگوی آرامش بخش شما امروز معجزه می کند. گرایشان پرخاشگرانه شما امروز بین شما و همکارانتان و حتی کارفرمایتان مشکل ایجاد می کند پس حواستان را جمع کنید.

فال متولدین مرداد

همه چیزی را بدون فکر خریده اند. در مورد شما باید بگوییم این زیاد برایتان اتفاق می افتد. آیا به کمد لباس هایی که هرگز نپوشیده اید نگاهی انداخته اید؟ چرا آنها را نگه داشته اید؟ آیا این دلگرمتان می کند؟ خودتان را درگیر دیوانگی های دنیای فشن نکنید. بیشتر از پولتان مراقبت کنید. شما روز بسیار خوبی در پیش دارید، به خصوص اگر امروز سر قرار می روید. به نظر می رسد که کائنات به روی شما لبخند می زند و شما دو نفر می خواهید همدیگر را بهتر بشناسید. شما متوجه می شوید که دوست دارید از بهترین ویژگی های هم مطلع شوید و به هم حس خیلی خوبی بدهید. ذات خوب و رفتار صادقانه شما امروز در محل کار نقطه مثبت و بزرگی محسوب می شوند. نسبت به دیگران مؤدب تر باشید. رفتار مثبت در مقایسه با دانش یا مهارت های بهتر، چیزی است که امروز برایتان مزیت محسوب می شود و شما را به جایی که می خواهید می رساند.

فال متولدین شهریور

شما امروز بخاطر تحمل، انسانیت و احترامی که برای همه قائلید، با فضای اطرافتان به خوبی هماهنگ می شوید، موقعیت شما در جامعه هر چه که می خواهد باشد. از آنها حمایت کنید و به آنها نشان دهید که می توانند روی شما حساب کنند. امروز گفتگوهای شما دو نفر جذاب و کند است و از آن لذت می برید. شما شانس این را دارید که با عشقتان زمان بگذرانید و استراحت کنید و از ساعات کوتاهی که با هم هستید بدون نگرانی در مورد تأثیری که می گذارید لذت ببرید. شما بطور طبیعی هارمونی می یابید و علاقه شما هر روز به هم بیشتر می شود. تلاش برای متقاعد کردن دیگران در مورد ایده هایتان امروز با شکست مواجه می شود مگر آنکه احساسات و علاقه ای پشت حرفه هایتان باشد. دیگران می توانند منظور شما را خوب درک کنند. قبل از ارائه ایده خود به دیگران آماده شوید.

فال متولدین مهر

امروز شما کمی از تنهایی تان اضطراب دارید. این لزوماً به معنای وابستگی شما به افراد نزدیکتان نیست. این تنها موضوع متناقض در مورد رفتار شما نیست. شما افراد را کنار هم جمع می کنید در حالیکه فاصله خود را نیز با آنها حفظ می کنید. از حالا به بعد باید سعی کنید در روابط خود شفافیت بیشتری داشته باشید. شما فرصت آن را دارید که برای شناخت صمیمی تر و عمیق تر یکدیگر وقت بیشتری بگذارید. می توانید با هم بیرون بروید و در محیطی آرامش بخش و آرام قدم بزنید و به ذهن و دلتان آرامش بدهید. این پیوند بین شما را محکمتر می کند. اوضاع زیر و رو شده است و ناگهان شما با رئیستان و اطرافیانتان برخورد خیلی خوبی دارید. وقایع محل کار برایتان خیلی خوب و روان پیش می روند و اعتماد به نفس شما قوی تر از همیشه است.

فال متولدین آبان

گاهی برایتان سخت است که چیزی را باور کند مگر آنکه از منبع دست اولی آن را شنیده باشید. دوره ای که در آن قرار دارید شما را وادار می کند که بعضی از راز و رمزها درک کنید. ولی احتمالاً شما اغلب این کار را نمی کنید و نوعی محرک فلسفی شما را بر آن می دارد که به ماهیت باورهای خود فکر کنید. امروز روزی نیست که موعظه و سخنرانی کنید. شما باید همه چیز را با سرعت کمتری انجام دهید و صحبت شتابزده ای نداشته باشید. شما با صحبت های فلسفی با فرد مقابل نمی توانید دل او را ببرید. خودتان باشید تا تأثیر بیشتر و عمیق تری روی او بگذارید. امروز در محل کار نباید کاری کنید که بیشتر به نفع خودتان باشد و شما را در چشم رئیس محبوب تر کند. حقیقت اعمال شما بالاخره رو می شود و شما در موقعیتی بدتر از همیشه قرار می گیرید. روش صادقانه تر، آزادتر و صمیمی تری در پیش بگیرید.

فال متولدین آذر

امروز عشق در هوا موج می زند. شاید با موقعیت های عاشقانه شگفت انگیزی روبرو شوید. شما آماده اید که این تجربه های عاطفی و غنی را تا حداکثر آن داشته باشید. تردیدها و شک خود را مدتی کنار بگذارید. از چیزهای ناشناخته و تفریحات بهره ببرید. خوش بگذرانید. شما شانس آن را دارید که با کسی که مدتی است تحسینش می کنید صحبت کنید، ولی هنوز نتوانسته اید با او صحبتی صمیمی داشته باشید. شاید جزئیات عملی مربوط به کارتان است که مسیر پیشرفت را هموارتر می کند، و این تنها روزنه ای است که لازم دارید. شما می دانید چه می خواهید و قصد دارید به آن دست یابید. وفاداری به کارتان بخش مهمی از موفقیت شماست. امروز باید این وفاداری را با برداشتن قدمی فراتر از آنچه انتظار می رفت نشان دهید و ثابت کنید. اگر نمی خواهید این قدر خودتان را برای کارتان فدا کنید، شغل جدیدی پیدا کنید.

فال متولدین دی

شما یکی از آن معدود افرادی هستید که می تواند قبل از تغییرات در دنیا آنها را حس کند. بگذارید این احساسات شما را تشویق کنند. از آنها برای باور کردن فردا استفاده کنید. فرصت خوبی برای شماست تا به نقشه های عملی تر و جزئیاتی که بخشی از حیات روزانه شما با شریک زندگی تان را تشکیل می دهند توجه کنید. زمان مثبتی برای نظم دادن به همه پروژه ها و نه انتظار بیهوده برای انجام شدن خود به خودی کارهاست. امروز سر و کله زدن با دیگران برایتان سخت می شود. همکارانتان دمدمی مزاج شده اند و شما نمی توانید گفتگوی مؤثر و مفیدی با آنها داشته باشید. بهتر است روز دیگری در مورد مسائل مهم صحبت کنید.

فال متولدین بهمن

زمان آن رسیده که به کارتان بپردازید. در حال حاضر شما نمی توانید فقط به خلاقیت طبیعی خود، تخیل و نبوغ خود تکیه کنید. باید عمل گرایی و نظم بیشتری نشان دهید تا به اهدافتان برسید. این خیلی سخت تر از آنچه هست نشان می دهد. زمان آن است که به ویژگی هایتان و نه حس ششم تان ایمان داشته باشید. امروز بهتر است که دوستان و مخاطب خاص خود را به مهمانی سورپرایز دعوت کنید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید، زیرا کار آشپزی و مرتب کردن منزل برای مهمانان و رسیدن به سر و وضع خودتان به اندازه کافی وقت گیر است. امروز بیشتر از آنچه انتظار داشتید بدست می آورید. سطح بهره وری شما در محل کار امروز خیلی بالاست، پس از آن استفاده کنید. هرچه به چیزهای بیشتری می رسید، بیشتر الهام می گیرید که به اهداف دیگری هم دست پیدا کنید. از این چرخه صعودی و مثبت به نفع خود بهره ببرید.

فال متولدین اسفند

شما چه می خواهید؟ همیشه زندگی کردن و تحمل دیگران ساده و آسان نیست. شاید شما از نزدیکان خود درخواست های زیادی می کنید و آنها از عهده برآورده کردن انتظارات شما برنمی آیند. ایده آلیسم شما باعث می شود که به راحتی سازش نکنید. این رفتار موجب تعارض می شود و شما باید آن را تغییر دهید. امروز کلمات کیفیت آرامش بخش و نیروی فراوانی دارند. پس چرا از این فرصت برای گفتن کلمات شیرین و احساس واقعی تان به طرف مقابل استفاده نمی کنید؟ اگر هنوز او را به اندازه کافی نمی شناسید، بهتر است نامه یا یادداشت عاشقانه ای بنویسید و یا کارت مناسبی برایش بفرستید. هر طور که پیامتان را برسانید او از فهمیدگی و صداقت شما خوشحال می شود. امروز کار شما بیشتر به جان کندن شباهت دارد. شما در مخصمه ای گیر افتاده اید و نمی توانید از آن رها شوید. زیاد شتابزده رفتار نکنید و زود تصمیم به استعفا نگیرید. این فاز گذراست و به زودی تمام می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 169 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php