کد خبر : 256879 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 20 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین انرژی مثبت زیادی در هوا جاری ست و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. شاید بد نباشد که از این فرصت استفاده کنید و بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، …

فال روزانه شنبه 20 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

انرژی مثبت زیادی در هوا جاری ست و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. شاید بد نباشد که از این فرصت استفاده کنید و بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت. اگر احساس استرس و تنش دارید، بهتر است که فعالیت بدنی تان را زیاد کنید. ورزش می تواند در روحیه شما تاثیر خوب زیادی بگذارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به فکر شروع کاری هستید اما در این راه باید ملاحظه دوستان تان را هم بکنید. اختلاف نظر طبیعی است، مهم روش حل کردن آن است که هر کسی نمی داند اما بی شک شما خوب از عهده اش بر خواهید آمد. اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند. نشانه ها حاکی از آن است که او می تواند فرد ایده آلی برایتان باشد، پس فرصت را از دست ندهید و شما نیز علاقه تان را به او نشان دهید. دوستی به زودی با شما تماس می گیرد و موضوعی را با شما در میان می گذارد که متعجب تان خواهد کرد. برای جواب دادن به او صبر نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

صبح با انرژی کمی از خواب بیدار می شوید. برای بهبود حال تان، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در جمع باشید. به عنوان مثال به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در این شرایط نه تنها انرژی شما بیشتر خواهد شد بلکه این احساس را به دیگران نیز منتقل خواهید کرد. سوتفاهی برای یکی از دوستان تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. برای برطرف کردن آن خودتان پیش قدم شوید.

فال روزانه متولدین تیر

برای این که حال تان خوب شود، به اطرافیان تان انرژی مثبتی دهید. ارتباط موثر می تواند روی جنبه های مختلف زندگی تان تاثیرگذار باشد. به فکر تغییری در زندگی تان هستید، اگر دیر بنجبید پشیمانی به سراغ تان می آید، بنابراین همین حالا مقدمات آن را فراهم کنید. دوستی در مورد کاری از شما مشورت می خواهد، بهتر است که نظر قاطعی به او ندهید. بگذارید که او خودش برای زندگی اش تصمیم بگیرد.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر خیلی وقت است که تغییراتی به زندگی تان نداده اید، وقت آن است که این کار را بکنید. حتما لازم نیست که این تغییر بزرگ باشد، شما می توانید با تغییرات کوچک نیز هیجان را به خانه تان بیاورید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند.

فال روزانه متولدین شهریور

شما توانایی دارید. پس چرا از آن استفاده بهتری نمی کنید؟ شاید امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید و قدم اول را بردارید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر در زمینه ای که به آن علاقه دارید قدم بگذارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد بود. اگر مجرد هستید به زودی فردی در مسیرتان قرار می گیرد و آنقدر رابطه شما عمیق می شود که انگار سالیان سال است یکدیگر را می شناختید.

فال روزانه متولدین مهر

برای رسیدن به خوشبختی راه دور نروید، خوشبختی در دو قدمی شما ایستاده است. هر چه زندگی را سخت تر بگیرید، موانعی که در سر راهتان قرار خواهد گرفت نیز بیشتر خواهد شد. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید. به جای تکیه کردن به دیگران، خودتان مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید، در غیر این صورت در رسیدن به هداف تان نیز دچار مشکل خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

جذابیت امروز شما بیش از همیشه شده است، از این رو می توانید دل هر کسی را که می خواهید، به دست آورید. شما دوستان زیادی دارید اما بهتر است دامنه آنها را محدودتر و البته رابطه خود را عمیق تر کنید. خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده، سعی کنید دست از پیش داوری بردارید و پس از دیدن تنها نشانه هایی از اطراف زود تصمیم نگیرید. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید.

فال روزانه متولدین آذر

ایده ای در سر دارید که حال می خواهید به طور جدی تر آن را دنبال کنید. برای رسیدن به این هدف باید تمام انرژی تان را به کار گیرید. ثبت نام در کلاس های مربوطه و مشورت با افراد باتجربه می تواند در پیشرفت کاری شما موثر باشد. در روزهای گذشته آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شدید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید. هر چه اطراف تان را شلوغ تر کنید، انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

اگر در مسیرتان به بن بست رسیده اید، دلیلش محدودیتی است که برای خود قائل می شوید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین صرف انجام کارهایتان کنید که خستگی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز خبر خوبی می شنوید و تمام خستگی هایتان به در می شود. یک میهمانی در راه دارید که اتفاقات خوشایندی در آن برایتان خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر چه استقلال خوب است اما نه بدین معنی که شما تمام بار مسئولیت را تنهایی به دوش کشید. گاهی مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، در این شرایط بهتر است که گفتگو را کنار بگذارید و تنها سکوت کنید. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید فعلا دست نگه دارید تا شرایط کمی ثابت شود سپس اقدام کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

به جای نگرانی در مورد آینده، تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید. شما مدام دوست دارید که جای فرد دیگری باشید و همین موضوع شما را از واقعیت و به تبع پیشرفت دور خواهد کرد. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. میان شما و یکی از دوستان تان سوتفاهمی به وجود آمده اما غرورتان اجازه نمی دهد که پا پیش بگذارید. اگر این رابطه برایتان ارزشمند است، برای بهبود آن درنگ نکنید.

فال روزانه شنبه 20 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 20 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 460 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php