کد خبر : 137670 تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه …

فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت‌تر است که با عقل تصمیم‌گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی‌تان را با حاضر جوابی کنایه‌دار مخفی کنید، پایه‌ریزی کردن برای روابط دوستی‌های مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می‌خواهید با دیگران تقسیم کنید‌، شاید سرعت رسیدن به آروزهای‌تان بییشتر شود.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال روزانه متولدین مهر

تنها زمانی که فکر می‌کنید زمان بازی نزدیک است، نباید از کارتان دست کشیده و عقب نشینی کنید. شما مجبورید به برنامه‌هایی که از قبل برای خود طرح ریزی کرده بودید بپردازید و حتی ممکن است این کار در تعطیلات آخر هفته نیز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمی‌تفریح و گردش تان به تعویق افتاد نگران نباشید. پرداختن به وظایف و مسئولیت‌هایی که دارید باعث می‌شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

فال روزانه متولدین آبان

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

فال روزانه متولدین آذر

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال روزانه متولدین دی

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما در این روزها برای انجام فعالیت‌های روزمره تان دیگر هیجان ندارید، بسیاری از کارهایی را که در سابق ﺁرزوی ﺁنها را داشته اید و امروز به این ﺁرزوهای بزرگ رسیده اید اما دیگر شوق و ذوق سابق را ندارید، به خود یادﺁوری کنید که شما برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید مشقت‌های فراوانی را متحمل شده اید. شما نباید در یک مسیر ثابت بمانید و تسلیم سرنوشت شوید. روحیه تهاجم جویانه‌ای که در شما وجود دارد را از خود دور کنید تا بتوانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای این که بتوانید به یک وضعیت ثابت برسید، بهتر است برای مدتی استراحت کنید و از تمام صحنه‌های اجتماعی و شغلی دور شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 126 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php