کد خبر : 19869 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

فال روزانه سه شنبه 31 اردیبهشت 1392

فروردین حدود دو هفته قبل فکر می کردید برای پیشرفت در کارتان باید بیشتر تلاش کنید. بنابراین باید محدودیت های امروز را بپذیرید، زیرا این احتمال هست که لازم شود شما در بالاترین سطح خود عمل کنید. مراقب باشید که حین این تلاش ها خودتان را گم نکنید. حیات عشقی …

فال روزانه سه شنبه 31 اردیبهشت 1392

فروردین

حدود دو هفته قبل فکر می کردید برای پیشرفت در کارتان باید بیشتر تلاش کنید. بنابراین باید محدودیت های امروز را بپذیرید، زیرا این احتمال هست که لازم شود شما در بالاترین سطح خود عمل کنید. مراقب باشید که حین این تلاش ها خودتان را گم نکنید. حیات عشقی شما به کمی چاشنی نیاز دارد. اگر مدتی است هر دوی شما دچار روتین تکراری شده اید، پس رویدادهای امروز باعث می شوند که با هم چند کلمه حرف بزنید. بجای آنکه همه چیز را بدتر کنید، با حرف زدن همه چیز را درست می کنید. در محل کار ارتباط با دیگران برایتان آنچه می خواهید می آورد. فرصت ها در انتظار شما هستند و شما این فرصت را برای تقسیم تجربیات، دانش و آرزوها و ترس هایتان با اطرافیان بکار می برید.

اردیبهشت

روحیه آرام شما امروز کمی ناراحت می شود. شما وقتی در کنجی گیر می افتید، می توانید راهی برای رسیدن به امنیت می یابید. امروز دیگر مانور هوشمندانه ای ندارید. حتی با آنکه به تنهایی با چالش هایی روبرو هستید، به طریقی با آنها سر و کله می زنید. باید مطمئن باشید که آنچه در مورد حرفه شما اتفاق می افتد بهترین چیز برای شماست. نیازی به شک کردن به خودتان و کاری که انجام می دهید و جایی که می روید، نیست. با آنکه مسیر طولانی و نامطمئن به نظر می رسد، شما به هدف خود می رسید. امروز دوست ندارید با هیچ چیزی موافقت کنید. اگر عشقتان همانقدر که حرف های عاشقانه می زند بخواهد اعتراض کند، شما به او مجال نمی دهید و ساکتش می کنید. بهتر است کمی ورزش کنید. این به شما کمک می کند که تنش درونی خود را آرام کنید.

خرداد

امروز چه سر کار باشید چه در خانه باشید، متوجه می شوید که در حال انتخاب بین دو گزینه هستید و هر دوی آنها از اضطراب شما نشأت می گیرند. تصمیم می گیرید با غرق کردن خودتان در کار، تردیدهایتان را ناپدید کنید. اگر اینطور باشد باید انتظار انرژی بسیار زیادی را داشته باشید. یا اینکه باید با بی تفاوتی واکنش نشان دهید و بی توجهی برایتان هزینه دارد. این موقعیت تا چند روز بعد بهبود می یابد. امروز اگر حواستان را جمع نکنید، مشاجره لفظی پیش می آید. بهتر است خودتان آرام باشید و عشقتان را نیز به آرامش دعوت کنید. امروز کمی ناراحتی پیش می آید و این برای رابطه شما خوب نیست. راه بهتری برای خلاص شدن از ناامیدی ها و عصبانیت ها وجود ندارد. باید در مورد اصل مشکل صداقت داشته باشید. حداقل 80 درصد دنیا برایتان ناشناخته است. پس چرا باید نگران چیزهایی باشید که نمی دانید. خودتان را ناراحت نکنید. باید این را بپذیرید و اطمینان داشته باشید. پیام هایی به دستتان می رسد که باعث می شود در مسیر درست قرار بگیرید.

تیر

اغلب گفته می شود که انرژی ما از احساسات نیرومند ما نشأت می گیرد. موقعیت هایی که نیازمند جسارت هستند منبعی عالی از هیجان هستند. این کلید درک امروز است. شاید در موقعیت هایی قرار بگیرید که موهایتان سیخ شود، ولی آیا بهتر نیست که مهارت هایتان را به عنوان یک کارمند یا شریک زندگی نشان دهید؟ گاهی ما انتخابی جز یاد گرفتن در مورد سختی های یک رابطه نداریم. امروز بجای ابراز احساسات به نحوی که گفتگوی باز و صادقانه ای ایجاد کند، کنترل خودتان برایتان سخت می شود. اگر بتوانید در مورد موضوع اصلی حرف بزنید برایتان بهتر است. انرژی جسمانی فراوان شما باعث می شود که در چالش های امروز از خود سخت کوشی و پشتکار نشان دهید. دیگران نسبت به شما رفتار تهاجمی نشان می دهند. سعی کنید این چیزها را شخصی نکنید.

مرداد

امروز باید روی مهارت های تحلیلی خود اتکا کنید و برای رد شدن از توفان های دریا، هدایت سکان کشتی زندگی تان را به عهده بگیرید. راهی برای فرار از استرس نیست. بدترین چاله ای که در مورد شغلتان یا مطالعات تان با آن مواجه می شوید، شک کردن به توانایی هایتان است. امروز فرصت دارید که اعتماد به نفس خود را به آزمایش بگذارید. اگر امروز سر قرار مهمی می روید، باید مراقب باشید. شاید مکالمه پر شور و حرارتی داشته باشید. طرفتان هر چیزی که می گوید، شما با آن مخالفت می کنید یا حرف خودتان را می زنید. امروز خوش شانسی با شماست. پس از فرصت ها استفاده کنید. تردید و شک نباید به خود راه دهید. وقتی می دانید که چیزی که در برابر شماست بهترین چیز برایتان است، نیاز به احتیاط نیست.

شهریور

شما دوست دارید نوعی آموزش ببینید. ارزیابی کنید و ببینید که در حیات حرفه ای خود کجا قرار دارید. آیا قرار است با مهارت و کارشناسی خود مردم را متقاعد کنید؟ فکر نکنید برای آنکه معلم خوبی باشید باید بیشتر بدانید. در واقع، اغلب با درس دادن است که معلم موضوع تدریس را یاد می گیرد. نیروی شما در درون شماست. احساس شما هر چه باشد – عصبانیت، غم، افسوس، ترس – اگر بتوانید از این احساسات به نفع خود استفاده کنید برایتان بهتر است. این حس را در بر بگیرید و مانند سوخت از آنها بهره برداری کنید. شما نیرو و انرژی خود را در می یابید و موفق می شوید.

مهر

از ماه قبل یا شاید مدتی قبل شما درباره توانایی و خلاقیت خود فکر می کردید. شما عادت دارید به توانایی های خود درباره نقاشی، عکاسی، نویسندگی و غیره پشت کنید. ولی دیگران از شما انتظار بیشتری دارند. باید یک قلم مو یا مداد بردارید و درونیات خود را روی کاغذ بریزید. حس می کنید مانعی پیش روی شماست که برطرف نشدنی است. گاهی فشار بر روی شما آنقدر زیاد است که خیلی سریع تسلیم می شوید و دم بر نمی آورید. نگذارید این فشار شما را مغلوب کند. از آن برای قویتر شدن استفاده کنید. امروز با طرفتان بیش از آنچه باید حرف می زنید و موضوعات را خیلی پیچ و تاب می دهید. شاید می خواهید عشقتان را با علم و دانش مجذوب کنید. اگر سعی کنید راستش را بگویید و به جهل خود اعتراف کنید خیلی بهتر از این است که از دانشی حرف بزنید که ندارید.

آبان

یک تلاش دیگر لازم است تا بتوانید به ریشه مشکلی برسید که مدتی است ذهنتان را مشغول کرده است. جواب سوال مربوط به هویت شما در تاریخچه خانوادگی تان نیست. شما بخشی از یک نسل و یک خانواده هستید. هر دوی اینها بر جواب تأثیرگذارند. انرژی فیزیکی فراوانی در اختیارتان است و باعث می شود که راه موفقیتی که دنبالش بودید را بیابید. بدانید که راه آن از قلبتان می گذرد. امروز باید با او حرف بزنید و حرف هایتان باید رک و راست باشد. برای گفتن حرف هایتان باید اراده و دقت داشته باشید. شاید حس کرده اید که او شما را سر کار گذاشته است و به همین دلیل حقایق را نمی گوید. ولی اگر گفتگوی صادقانه در پیش بگیرید همه چیز روشن می شود.

آذر

امروز شما خیلی پاکسازی و نظافت می کنید. از آنجائیکه این پروژه چند سال است آغاز شده، باید کارتان را کامل کنید. به نظر می رسد که انگار شما همه چیز را با قانون کارما جلو می برید. امروز روز بزرگی است. می توانید بخشی از کودکی تان را پشت سر گذاشته و حداقل درک کنید که این مسائل به تاریخ باستان پیوسته اند! مراقب باشید که چه می گویید. حرف های خودتان ممکن است تناقض داشته باشند. چیزهایی نگویید که بر خلاف خواسته ها و باورهای درونی تان باشد. مطمئن شوید که آنچه از دهانتان در می آید همانی باشد که از دلتان برمی آید. امروز احساسات خود را متمرکز بر چیزی می کنید که برایتان مطلوب و مناسب است، ولی باید مراقب باشید که عشقتان را ناراحت نکنید. اگر به حرف های او گوش ندهید، خیلی زود دعوایتان می شود. سعی کنید مهربان و خوش اخلاق باشید.

دی

اگر می خواهید موقعیتی بهتر شود، گاهی باید به خانه اول برگردید. این شاید تحقیرآمیز یا ناامیدکننده باشد، ولی اگر هدفتان داشتن پایه ای محکم باشد، ارزشش را دارد. به گذشته حرفه ای خود وابسته نشوید. باید جلو بروید و ترقی کنید. امروز با عشقتان یک دعوا و جنگ واقعی می کنید و دلیلش این است که شما دو نفر باورهای متفاوتی دارید. امروز در مقابل باورها و دیدگاه ها و نظرات یکدیگر تولرانس و مدارا نشان نمی دهید. آنقدر بحث می کنید که بنفش شوید. ولی اگر تلاش کنید و یکدیگر را درک کنید، همه چیز بطور دوستانه حل می شود. تنشی که شما با کسی در محل کار داشتید، برایتان دیگر عادی می شود. وقتی چیز مشترکی پیدا می کنید، می بینید که ارتباط شما بیشتر به هم نزدیک می شود.

بهمن

لحظه ای می رسد که شما دیگر نمی توانید در مقابل دگرگونی و تحولی که در حیات حرفه ای تان رخ می دهد بایستید. نظامی که در آن هستید به نوعی مانع می خورد، ولی این لزوماً ناخوشایند نیست. مجبور می شوید که مسیرتان را عوض کنید، چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید. انرژی های مختلفی در محل کار هست، ولی نباید بگذارید که شما را آشفته کند و سرتان را گیج بیندازد. اگر روی چیزهای مثبت تمرکز کنید موفق می شوید. روی چیزهایی تمرکز کنید که برایتان خوب است و چیزهای دیگر را رها کنید. در رابطه فعلی تان باید تغییری ایجاد کنید تا از روتین تکراری دربیاید. یکی از شما احساس دلخوری و رنجش می کند و فضای بسیار متفاوتی بین شما پیش می آید. در آینده باید حرف دلتان را مستقیم بزنید و همه چیز در دلتان نریزید.

اسفند

امروز نمی گذارید که چیزهای کوچک شما را از راه به در کنند. شما مستقیماً اصل موضوع را خطاب قرار می دهید. احتمال دارد که شما شرایط کاری را در نظر نگرفته باشید و روی هدفی تمرکز کنید که برای خود تعیین کرده اید. وقتی هدفی تعیین می کنید، باید به سمت و سوی آن تلاش کنید. از خودتان می پرسید چرا امروز این قدر ناراحت و آزرده اید. شاید دلیلش انرژی امروز باشد که احساسات شما را به دیوانگی می کشاند. شاید بهتر باشد خودتان باشید و حس های خود را ارزیابی کنید. بعداً احساس آرامش و شادابی بیشتری خواهید کرد. باید انرژی و تلاش خود را بیشتر کنید. از نیروی جسمانی خود بهره ببرید و آن را به سمت مفید و مثبتی هدایت کنید. انرژی ای که به سمت منفی هدایت شود، نتیجه معکوس می دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 333 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php