کد خبر : 134648 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

فال روزانه سه شنبه 14 بهمن 1393

فال روزانه سه شنبه 14 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین امروز هیجانات و اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و عشق و عاطفه زیادی را تجربه خواهید کرد. یک روز سرشار از انرژی در انتظار شما است. هر کاری که قرار است انجام دهید را با کلاس و زیبا انجام …

فال روزانه سه شنبه 14 بهمن 1393فال روزانه سه شنبه 14 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیجانات و اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و عشق و عاطفه زیادی را تجربه خواهید کرد. یک روز سرشار از انرژی در انتظار شما است. هر کاری که قرار است انجام دهید را با کلاس و زیبا انجام دهید. روی ناخودآگاه خود تاکید و توجه بیشتری داشته باشید و سعی کنید خواسته های درونی خود را کشف کنید. اجازه دهید احساسات شما را به سمتی که می خواهید هدایت کند. حس های عاشقانه ای که در هوا جاری هستند را بقاپید و همه توجه خود به فرد موردعلاقه تان را بروز دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. دایم در حال بدوبدو هستید و احساس می کنید استراحتتان کم شده است. بودن در خانه و در کنار خانواده، دوستان یا همخانه ای برایتان آزاردهنده است. به جای اینکه دایم غر بزنید و همه چیز را سر آنها خراب کنید، خودتان از خانه بیرون بروید. اگر احساس می کنید آنها مسوولیت های خود را انجام نمی دهند و همه بار خانه روی شانه های شما است، در بیرون از خانه با هم قرار بگذارید و این حرف ها را رک بیان کنید. حرف زدن بهترین راه چاره برای برطرف کردن سوتفاهامات است.

فال روزانه متولدین خرداد

شما هرگز اجازه نمی دهید احساس تنهایی شما را در دام خود اسیر کند. امروز هم با انرژی های خوبی که دارید می توانید ارتباط های نزدیک تری با اطرافیان داشته باشید. برای ارتباط دوباره با دوستان قدیمی، امروز زمان مناسبی است. هر چه قدر همکاری خود را با دیگران بیشتر کنید، با سرعت و کیفیت بیشتر و بهتری می توانید به اهدافتان برسید. در مسایل عاطفی هم احتمال برقراری ارتباط با عشق سابق برایتان وجود دارد. اما بدون فکر و از روی هیجان تصمیم نگیرید و به هیچ کاری اقدام نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

یک روز مالی عالی در پیش است. امروز دقیقا همان زمانی است که شما آرزو می کردید، برسد. درآمدتان افزایش خواهد یافت، یا پاداشی که منتظر آن بوده اید را به دست خواهید آورد. به طور کلی، خبرهای مالی بسیار خوبی در انتظار شما است. خودتان را برای ترفیع و تغییر موقعیت آماده کنید. انسان های تازه ای که می توانند چشم‌اندازهای جدید در زندگی شما تعریف کنند را بیابید و با آنها دوستی نزدیکی را آغاز کنید. افراد رتبه بالا شما را خیلی سریع تر به اهدافتان می رسانند.

فال روزانه متولدین مرداد

زمان آن رسیده که سرتان را بالا بگیرید و با غرور راه بروید و به خودتان افتخار کنید. امروز استعدادهای خود را به نمایش عموم می گذارید و مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرید. سخنرانی یا حرف زدن در مورد طرح ها، سخت کوشی یا ایجاد تغییر در روند کارها شما را در جایگاه بالاتر قرار می دهد. این تغییر موقعیت، در درآمد مالی هم تاثیر مستیقم دارد. یک روز عالی و سرشار از رویدادهای عالی در انتظار شما است. با نگاه به گذشته و دوره ارتباط های قدیمی خود، نکات تازه ای یادتان می آید که در مسیر کنونی بسیار کمک کننده هستند. از گذشته فقط باید به عنوان تجربه استفاده کنید و هرگز نباید در آن غرق شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

کائنات و نیروهای ماروایی امروز این کمک را به شما می کنند تا از یک دوست قدیمی یا افکار محدودکننده رها شوید. اگر برای مدتی به تنهایی به کارهای خود برسید و روی آنها تمرکز داشته بشاید، بسیار برایتان بهتر خواهد بود. همکاری با افرادی که فقط باعث عقب ماندن شما می شوند، زندگی را برایتان دشوارتر می کند. این را همیشه به یاد داشته باشید: خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

فال روزانه متولدین مهر

کلید موفقیت های امروز شما در کارهای گروهی است. با دوستان و همکاران روی تکمیل پروژه های که در دست دارید تمرکز کنید. امروز باید منتظر خبرهای خوب باشید. خبر افزایش درآمد یا ترفیع مقام در محل کار. البته این آمادگی را هم داشته باشید شاید در میان روز، با اطرافیان مکالمه های ناخوشایندی هم داشته باشید. اما بهترین کار، حرف زدن با خونسردی است. اگر مشکلی هست، باید مطرح کنید تا بتوانید آن را برطرف کنید. در رابطه عاطفی شاید بد نباشد که کمی از هم دوری کنید و امروز، هر کدام به کار خود برسید تا امروز تمام شود و همه حس ها به حالت عادی خود بازگردند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز تقریبا همه وقت خود را در محل کار سپری خواهید کرد. با ایده هایی که در سر دارید و برنامه ریزی های زمانی، اطرافیان را با خود هماهنگ خواهید کرد تا پروژه ای که در دست اجرا است را تکمیل کنید. سخت کوشی های شما در 6 ماه گذشته امروز بالاخره به انجام خواهند رسید و پاداش های مالی با ارتقا شغلی آن را دریافت خواهید کرد. امروز احتمالا با تغییرات بسیار مثبت در شغل خود مواجه هستید که به پیشرفت شما کمک بسیاری می کند. اگر دوست یا برخی از اعضای خانه موجب ناراحتی شما هستند، با حرف می توانید مشکلات یا سوتفاهمات را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خیلی دوست دارید توجه اطرافیان را به خود جلب کنید اما کمی بی حوصله هستید و نمی توانید خیلی روی این مورد مانور دهید. لازم هم نیست خیلی تلاش کنید. کائنات یک رو زعالی برای شما در نظر گرفته است تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش برود. فقط در مواردی که احساس می کنید مساله ای موجب ناراحتی شما شده است، سعی کنید با حرف زدن آن را از بین ببرید. جادوی حرف زدن را در برطرف کردن سوتفاهم ها امروز با همه وجود درک خواهید کرد. با عشقتان می توانید برای یک سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

یک روز سرشار از انرژی های خوب و خبرهای عالی در انتظار شما است. خودتان بسیار دوست دارید تا مهارت و توانایی بیشتری از خود نشان دهید و به همین دلیل، تلاشتان را نیز زیاد می کنید. تلاش شما و نیروهای ماورایی امروز در کنار هم به شما کمک می کنند تا امروز شاهد ارتقا سطح مالی یا شغلی باشید. پول یا پاداشی که در انتظار آن بوده اید را امروز به دست خواهید آورد. مسایل مالی امروز میان شما و عشقتان ممکن است کمی مشکل ایجاد کند. اما با هم در مورد اینکه چه روشی منصفانه تر است با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

ارتباط اصلی شما امروز به روشی بسیار خوب پیش خواهد رفت و انرژی زیادی به شما منتقل می کند. برخی از کارهایی که در سر دارید به همکاری و همفکری اطرافیان نیاز دارید. با آنها ارتباط نزدیک تر برقرار کنید. امروز خوب است زمان یرا به مرور گذشته ها اختصاص دهید تا اشتباه های گذشته را دوباره تکرار نکنید. امروز کاملا مورد توجه اطرافیان هستید و این دقیقا چیزی است که مدت ها به آن نیاز داشته اید. در ارتباط های خود با دیگران صادق باشید تا از مزیت های آن بهره مند شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

آستین های خود را بالا بزنید. امروز زمان تلاش زیاد است. باید با تجربه گذشته، برای آینده خود برنامه های درست بچینید. البته امروز علاوه بر اینکه بسیار موردتوجه اطرافیان هستید، همکاری ها و سخت کوشی های اخیرتان نیز به ثمر می نشیند و خبرهای مالی و کاری بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. شاید بد نباشد به سراغ دوستان قدیمی بروید و با آنها در مورد طرح هایی که در سر دارید، حرف بزنید. این تعاملات این مزیت ر دارند که تجربه های اشتباه قبلی را دیگر تکرار نخواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 172 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php