کد خبر : 262074 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

فال روزانه دوشنبه 25 شهریور ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نیست و همه به نظرتان بیش از حد خشک و جدی شده اند. به دنبال پیدا کردن دلیل این رفتار آنها در وجود خودتان نباشید، شما کاری انجام نداده اید که باعث …

فال روزانه دوشنبه 25 شهریور ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نیست و همه به نظرتان بیش از حد خشک و جدی شده اند. به دنبال پیدا کردن دلیل این رفتار آنها در وجود خودتان نباشید، شما کاری انجام نداده اید که باعث ناراحتی آنها شده باشد و به احتمال زیاد این رفتار آنها از مسائل شخصی شان ریشه می گیرد. در حال حاضر عشق و خلاقیت دو عامل الهام بخش هستند که در زندگی به شما انگیزه می دهند و اثرات بسیار مهمی دارند. شاید حتی به این مسئله پی ببرید که احساساتی که نسبت به یک نفر دارید می تواند به شما برای انجام فعالیت هایی که با خلاقیت همراه هستند الهام ببخشد، از این موقعیتی که به وجود آمده است بیشترین بهره ممکن را ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز خودتان را از شر تمام احساسات منفی از جمله پشیمانی و عذاب وجدان رها کنید. احساساتتان را بیان کنید و چشمتان را به روی آنها نبندید، اما اسیر آنها نشوید و نگذارید دست و پایتان را بگیرند. امروز شما بسیار حساس شده اید، پس مواظب باشید به دیگران فرصت این را ندهید که به احساسات شما لطمه ای وارد کنند و گارد دفاعیتان را بالا بگیرید. البته قرار نیست برای دفاع از خودتان با کسی بجنگید، کافی است از افرادی که آزارتان می دهند دور شوید. امروز ممکن است با شخص بسیار جذابی روبرو شوید. بد نیست جلو رفته و به نحوی سر صحبت را با او باز کنید و ببینید آیا به جز ظاهر جذابش باطن او نیز می تواند مورد علاقه شما قرار بگیرد.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز شاید دلتان بخواهد بی آنکه هیچ کاری انجام دهید فقط روی کاناپه لم بدهید و استراحت کنید. اگر کار مهم و واجبی برای انجام دادن ندارید هیچ اشکالی ندارد که سر جایتان بمانید و هرچقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. اگر ترجیح می دهید در خانه تنها باشید و با خودتان خلوت کنید در این مورد خیلی صادقانه به دیگران توضیح بدهید. این حق مسلم شماست که گاهی بخواهید تنها باشید. شاید زندگیتان حسادت خیلی ها را برانگیزد، اما خودتان هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی کم دارید. این کمبود ممکن است در ارتباط با مسائل معنوی باشد و پرداختن به مسائل معنوی و حتی مذهبی می تواند حال شما را خیلی بهتر کند.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز تمام سعی خودتان را به کار بگیرید که خود واقعیتان باشید و هیچ چیزی را در مورد خودتان پنهان نکنید. از اینکه در مورد افکارتان با دیگران صحبت کنید و همان چیزهایی را که در ذهنتان می گذرند را به زبان بیاورید هراسی نداشته باشید. ذهن شما امروز خیلی باز و فعال است، از این قدرت فوق العاده ای که ذهنتان پیدا کرده است به بهترین نحو استفاده کرده و کارها و وظایفی که به عهده دارید را انجام دهید. اگر قرار است با عشقتان دیدار کنید بد نیست با یک لباس جدید و خیلی شیک به رنگ مورد علاقه تان به دیدن او بروید و حسابی به خودتان برسید تا او را یک بار دیگر عاشق و شیفته ی خودتان کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

در انجام کارهایتان اینقدر عجول نباشید و پیش از هر اقدامی به اندازه ی کافی برای فکر کردن به خودتان فرصت بدهید. شما امروز با احساسات درونی خود ارتباط خوبی دارید و این می تواند فرصت بسیار مناسبی برای باز کردن ذهنتان و از بین بردن تردیدها و نگرانی هایتان باشد. شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بسیار حساس شده اید و همین موضوع دیگران را به سوی شما جذب خواهد کرد. شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید به شرط داشتن پشتکار، بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز ذهن حسابگر خود را کنار گذاشته و کمی روی احساسات خود تمرکز کنید. شما کمی نسبت به بیان احساسات خود مردد هستید و گارد دفاعی به خودتان می گیرید اما باید متوجه باشید که هیچ چیزی به اندازه ی بیان احساستان حال شما را خوب نخواهد کرد. امروز احساسات عاشقانه تان همچنان در حال اوج گرفتن هستند و از طرفی هم خیلی جذاب شده اید و نگاه های تحسین آمیز اطرافیانتان و حتی غریبه ها را به خود جذب می کنید. اگر مجرد هستید این می تواند فرصت خیلی خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان باشد، اگر هم قبلا عاشق شده اید و درگیر یک رابطه عاطفی هستید این فرصت می تواند به رشد رابطه شما کمک کند.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز تماس خود را با دوستان و نزدیکانتان حفظ کنید و اگر دیدار با آنها برایتان میسر نیست با یک تماس و یا حتی از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشید. شما احساس می کنید که از لحاظ ذهنی دچار سکون و عدم تحرک شده اید و بهترین دارو برای رهایی از این حالت صحبت کردن با دوستانتان است. فقط باید مواظب باشید که طوری رفتار نکنید که طرف مقابلتان فکر کند که شما فقط به خودتان اهمیت می دهید و به حرف های او اصلا گوش نمی دهید. امروز و تحت شرایط کیهانی موجود مردم خیلی زود عصبانی می شوند. مواظب رفتار خودتان با آنها باشید و در نزدیک شدن به آنها احتیاط کافی را داشته باشید.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز کارهایتان به خوبی دارند پیش می روند و اوضاع به کامتان است، پس تا می توانید از این فرصت بی نظیری که دست داده است لذت ببرید. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب عمل می کند و می توانید به خوبی به احساسات دیگران پی ببرید. آنها به حمایت و همراهی شما نیاز دارند، پس از قدرتی که در درک احساسات آنها دارید بیشترین بهره ممکن را ببرید و سعی کنید مایه ی آرامششان باشید. فقط یادتان باشد که زیاد از خودتان غافل نشوید و برای خودتان و نیازهایتان نیز وقت بگذارید. شادی و بازیگوشی شما بیش از همیشه است و با شوخ طبعی خود همه را به وجد می آورید. دلیلی ندارد که جلوی این همه خوشحالی خود را بگیرید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

تردیدها و بلاتکلیفی های دیگران باعث شده اند که احساس سردرگمی کنید و ندانید که چکار باید کنید. شما می توانید با رد شدن از کنار این فراد و وضعیت های ناخوشایندی که به وجود آورده اند به خوبی از پس این شرایط بربیایید. فکر نکنید که مجبور هستید برای دست به کار شدن منتظر دیگران بمانید تا تصمیمشان را بگیرند. شما کارهای خودتان را بر اساس برنامه هایی که برای خود در نظر گرفته اید پیش ببرید، دیگران هم اگر بخواهند به موقع خودشان را خواهند رساند. شما مسئول رضایت و خوشنودی دیگران نیستید. روی کارهای خودتان تمرکز کنید و به خوشحالی و رضایت خودتان بهای بیشتری بدهید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز بیان کردن احساساتی که دارید برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. اگر حرفی برای مدتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است اکنون بهترین زمان ممکن برای بیان حرفتان است. شما می توانید احساسات خود را مانند تصویری با تمام جزئیات به تصویر بکشید. حرف های خود را با اعتماد به نفس کافی به زبان بیاورید تا وابسته و نیازمند به نظر نیایید. در حال حاضر از لحاظ اقتصادی تحت فشار باشید و فشار ناشی از این وضعیت باعث شده است که به فکر راه حل های عجیب و غریبی بیفتید. از دوستان و اعضای خانواده بخواهید با شما همفکری کنند و نظر آنها را در مورد راه حل هایی که در نظر دارید بپرسید.

فال روزانه متولدین بهمن:

آیا احساس می کنید که انگار امروز یک نفر منتظر فرصتی است تا شما را به دردسر بیندازد؟ اصلا جای تعجبی ندارد. شاید احساس کنید که در یک تله گرفتار شده اید، اما نباید تسلیم شوید، تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا خودتان را از این شرایط نامساعد نجات دهید، این تنها کاری است که از دست شما ساخته است. دیگران امروز بیش از اندازه حساس و زودرنج شده اند و با کوچکترین حرف ها و شوخی های شما، حتی اگر از روی ادب هم باشند، ناراحت و دل آزرده خواهند شد. سعی نکنید از رفتار آنها سر دربیاورید و یا پرده از راز دلایلی که این شرایط را به وجود آورده اند بردارید. چند روزی دست نگه دارید تا اوضاع کمی بهتر شود.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

حس ششم شما امروز خیلی خوب کار می کند و از لحاظ ذهنی بسیار قوی هستید. شاید دیگران به اشتباه بیفتند، اما شما خیلی خوب می توانید درست و غلط را تشخیص دهید و بهترین تصمیمات ممکن را گرفته و حتی در نقش ناجی دیگران ظاهر شوید. این قدرت ذهنی فوق العاده در تمام طول روز به کارتان خواهد آمد. شما در حال حاضر این توانایی را دارید که احساسات خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنید و احساساتتان در هماهنگی کامل با افکارتان به سر می برند. اگر بخواهید به زور دیگران را مجبور به پذیرش ایده ها و نظرات خودتان کرده و در این باره سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود.

 

فال روزانه دوشنبه 25 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 25 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 345 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php