کد خبر : 138020 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر …

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال روزانه متولدین تیر

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

فال روزانه متولدین مهر

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی ‌و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین آذر

صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

فال روزانه متولدین اسفند

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 180 بار
دیدگاهتان را بنویسید

m در تاریخ 11 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام .
ممنون بابت زحماتی ک میکشید.
ی سوال فنی !!
این فال ها رو از کجا گیر میارید مرجعش کجاست؟
آیا فقط جنبه سرگرمی دارن یا حقیقت رو بیان میکنن؟
ممنون میشم پاسخ بدید.
موفق باشید.

css.php