کد خبر : 141561 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه …

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید و در همان حوزه هم فعالیت و تلاش کنید. وقتی مسیر درست خود را مشخص کنید، می توانید از دوستان و همکاران نیز در این راستا کمک بگیرید. از افرادی که تجربه و دید بهتر از شما دارند، غافل نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز مراقب غول مشکلات باشید که جلوی رویتان ظاهر می شود. احتمال دارد قایق دوستی های شما با صخره های سنگی برخورد کند. البته این مساله شاید لطمه جدی به رابطه هایتان وارد نکند اما به هر صورت تاثیر بدی دارد. پس خیلی مراقب زبان و رفتار خود باشید. افرادی که انرژی منفی دارند را از زندگی خود حذف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی رفتار یا زندگی خود را سامان بدهید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

شاید برای امروز برنامه های زیبا و قشنگی داشته باشید. اما احتمالا مشکلات رنگارنگی جلوی پایتان ظاهر می شوند. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل اعتماد، این مسایل را برطرف کنید. کنترل همه چیز را به دست داشته باشید و نگذارید خیلی راحت هر چیزی شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی تلاش زیادی انجام می دهید و نادیده گرفته می شود، آن را به عنوان «طرد شدن» تلقی می کنید. اما خیلی پیش‌داوری نکنید. شاید لازم باشد در مورد افکار خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر به کارهای ماموریتی علاقه دارید امروز این فرصت برای شما ایجاد می شود. پیشنهادهایی که دارید را به خوبی بررسی کنید. به راحتی آنها را رد نکنید. خوب در مورد همه زوایای آن مشورت و تحقیق کنید. شاید لازم باشد برای این کار خود شریکی هم پیدا کنید. این فرد را از میان دوستان قابل اعتماد خود انتخاب کنید. همچنین، امروز فرصت خوبی برای سفر برایتان به وجود می آید که می تواند کاری یا تحصیلی باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بدون اینکه بخواهید یا حتی خودتان متوجه باشید به اطرافیان این حس و پیغام را القا می کنید که خیلی کاری به کارهایتان نداشته باشند و بگذارند خودتان به تنهایی مسوولیت هایتان را انجام دهید. البته این کار حداقل این خوبی را دارد که نشان می دهد برای دیگران ارزش قایل هستید فقط به صورت موقت حوصله معاشرت با آنها را ندارید. اگر نقدی به شما وارد است به جای واکنش نشان دادن، بی خیال از کنار آن رد شوید تا موجب ناراحتیتان نشود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز کاملا مراقب رفتار و واکنش های خود نسبت به اطرافیان باشید. احتمال دارد وارد بازی ناخواسته ای بشوید که برایتان سرانجام خوبی ندارد. بنابراین نه تنها به خود که به واکنش های اطرافیان هم حساس باشید تا وارد مسیر اشتباه نشوید. امروز نمی توانید مرز میان خواسته ها و نیازهای واقعی خود را کشف کنید. پس خیلی هم روی آن زوم نکنید و بگذارید همه چیز به روال عادی پیش برود تا مشکلی پیش نیاید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نمی توانید به طور دقیق بگویید دقیقا چه مساله ای موجب ناراحتی شما می شود. اما کم صبر هستید و ممکن است در محل کار خیلی چیزها روی اعصاب شما باشد. بد نیست در مورد ناراحتی ها خود حرف بزنید تا از بار فشار آنها در ذهنتان کاسته شود. اگر به کسی نمی توانید اعتماد کنید، از مشاور کمک بگیرید. بهترین کاری که برای خودتان می توانید انجام دهید این است که آرام، خونسرد و مودب باشید. اگر جایی دعوت شدید، آن را قبول نکنید و از دعوت کننده خیلی مودبانه تشکر و عذرخواهی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

همه آدم ها به کسی نیاز دارند تا به آن تکیه کنند. امروز می توانید از خانواده یا دوستان قابل اعتماد خواهش کنید به شما کمک کنند. از روبه رو شدن با موانع نترسید و به واسطه هراس هایی که دارید از تلاش برای ساختن آینده دست بر ندارید. امروز باید اول با خودتان کنار بیایید. باید بدانید دقیقا چه می خواهید و چه چیزی موجب ناراحتی شما می شود. از اینکه دیگران واقعیت های درونی شما را بدانند نترسید. هر انسانی نقاط ضعفی دارد و شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید. پس خیلی سخت نگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

طالعتان نشان می دهد که امروز چندان مورد توجه قرار ندارید. حتی شاید ایده یا نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند. اما نه امید بشوید و نه واکنش منفی نشان دهید. اگر امروز کسی که چندان شما را نمی شناسد سعی می کند با شما حرف بزند و به شما نزدیک شود، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید. شاید کمی عصبی و کلافه باشید اما دلیلی ندارد برای اطرافیان و به‌خصوص کسانی که شناخت درستی از شما ندارند، قیافه بگیرید یا سر بالا به آنها پاسخ دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 180 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php