کد خبر : 78301 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۰

فال روزانه امروز جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز در مواجهه با فردی که چندان او را قبول ندارید، خودتان را دچار مشکل خواهید دید. شاید به طور ناخواسته بخواهید به او پاسخی بدهید که چندان خوب نیست باید خوددار باشید و این را بدانید این برخورد اوضاع را بدتر می کند. باید آرام …

فال روزانه امروز جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در مواجهه با فردی که چندان او را قبول ندارید، خودتان را دچار مشکل خواهید دید. شاید به طور ناخواسته بخواهید به او پاسخی بدهید که چندان خوب نیست باید خوددار باشید و این را بدانید این برخورد اوضاع را بدتر می کند. باید آرام باشید تا روز سختی برای خود نسازید. امروز بیشتر زمان خود را به حرف زدن و نظر دادن و نظر گرفتن با فرد مورد علاقه خود سپری خواهید کرد. البته شریکتان رفتاری خواهد داشت که متوجه نمی شوید آیا او راست می گوید یا دروغ. تنها راه تشخیص آن این است که مسقیم از خودش بپرسید. مسایلی که آزارتان می دهد را مطرح کنید تا به مشکلات بزرگ تر تبدیل نشوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز صحبت کردن در مورد مسایل عجیب و غیرمعمول برایتان جذابیت بسیاری دارد و در این زمینه با فردی وارد مکالمه می شوید که با شما هم نظر است و می توانید عقاید مشترکی داشته باشید. به طور مثال، ممکن است در مورد سفینه فضایی یا اینکه آیا موجودات فضایی واقعیت دارند یا خیر، با هم صحبت کنید. بدانید این مسایل برای بسیاری از آدم ها سوال است و می توانید در مورد آن در اینترنت یا کتاب های مرتبط مطالب جالبی مطالعه کنید. امروز کارهای جادویی هم ممکن است انجام دهید. به طور مثال، می توانید برای فرد مورد علاقه خود شعبده هایی بازی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا داستانی غیر واقعی را طوری برای او تعریف کنید که باور کند. اما زیاده روی نکنید زیرا شریکتان شما را به خوبی می شناسد.

فال روزانه متولدین خرداد

بهتر است مهارت های مدیریتی خود را به سمتی دیگر یش ببرید. همه دوستان را دور هم جمع کنید و در مورد پروژه های کاری و اهداف با آنها صحبت کنید و از آنها نیز همفکری های لازم را طلب کنید. اطرافیان بسیار خوب به مدیریت شما احترام خواهند گذاشت و از آن استقبال خواهند کرد. اگر در محیط کار در مرتبه بالایی قرار ندارید با این کارها می توانید مسوولیت های بیشتری طلب کنید و به واسطه آن پیشرفت کنید. امروز زمان خیال پردازی در زمینه مسایل عاشقانه است. می توانید از جادوی جاری در هوا به نفع خود و رابطه خود استفاده کنید و آن را به سمت خوبی هدایت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در بیان احساسات خود چندان موفق نیستید. با خود تصور می کنید اگر مسوولیت های خود را به فرد دیگری بسپارید، بهتر می تواند آنها را پیش ببرد. اما این را بدانید اگر کار خود را به فرد دیگری بسپارید به خوبی شما نمی تواند آن را پیش ببرد زیرا علاقه درونی که شما به شغل خود دارید را ندارد. از این تصمیم کوتاه بیایید و خودتان آرام و پیوسته کارها را به جلو پیش ببرید. باید بدانید در رابطه عاشقانه خود هر چقدر بیشتر صداقت داشته باشید، بهتر است. اگر بخواهید به هر دلیل و بهانه ای حقیقت مسایل را مطرح نکنید، خودتان در آن ضرر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

تصمیم گیریی آن قدر که شما آن را سخت تصور می کنید، سخت نیست. با توجه به جنبه های مختلف یک مساله برای آن تصمیم گیری کنید. خیلی به خود فشار نیاورید که گویا می خواهید آپولو هوا کنید. از اینکه دایم در حال پیدا کردن دلیل برای کارهای کوچک و بزرگ خود باشید، فقط خودتان را خسته و عصبی می کند. اجازه دهید برخی مسایل در مسیر واقعی خود پیش بروند. امروز شاید کمی گیج و سردرگم هم باشید. این سردرگمی نیز در این رابطه است که نمی دانید آیا مساله ای در ذهنتان هست را به شریک عاطفی خود گفته اید یا خیر.

فال روزانه متولدین شهریور

به جای این که همه احساساتی به همه مسایل نگاه می کنید، در مورد آنها فکر کنید و از دید فلسفی به آنها بنگرید. باید ترس ها را از خود دور کنید. باید برای خواسته های خود در زندگی اصرار و پافشاری داشته باشید. از دوستان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید برای توسعه افکار خود کمک بگیرید. همه احساسات عاشقانه در وجود خود دارند و هر فردی آن را به روشی متفاوت از خود بروز می دهد. امروز شما هم باید در مورد مسایلی که در مغزتان انباشته شده اند حرف بزنید و آنها را به زبان بیاورید. این باعث می شود تا شانس های بهتر و بیشتری در خانه شما را بزنند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز، روز شما است. حتی یک لحظه آن را از دست ندهید. رفتار دوستانه ای که امروز با دیگران دارید باعث می شود دوستان بیشتری پیدا کنید. آنهایی که اکنون در اطراف شما هستند نیز حس بهتری به شما پیدا خواهند کرد. البته این را نیز در نظر داشته باشید که همه انرژی خود را برای دیگران هدر ندهید. لازم نیست خودخواه باشید فقط با سیاست برخی از کارها را انجام دهید. از اینکه دیگران را با حرف های خود گیج و سردرگم کنید خوشحال می شوید. شاید بتوانید شریکتان را کمی گول بزنید و از این کار خودتان هم خیلی خوشتان بیاید، اما خود را در این دام گرفتار نکنید. هیچ چیز به اندازه صداقت نمی تواند به رابطه های دونفر شادی بدهد.

فال روزانه متولدین آبان

برای کمک هایی که به بقیه کرده اید خود را تشویق کنید. امروز شایستگی این را دارید همچون پادشاه مهربانی ها با خود رفتار کنید. خیلی مواقع انسان در شرایط دشوار قرار می گیرد و شاید کارهای نامربوط هم انجام دهد. اما خودتان را در این شرایط نگه ندارید. همیشه صداقت داشته باشید و با مهربانی با بقیه رفتار کنید و این را بدانید همیشه وقتی خودتان باشید، همه چیز به بهترین شکل پیش می رود. البته مشکل شما اینجا است که دروغ بلد نیستید و نمی توانید با کلمات بازی کنید. اما باید کمی یاد بگیرید که چطور می توان از تغییر کلمات به نفع خود و شرایط خود استفاده کرد. امروز می توانید بعدازظهر عاشقانه ای را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

از عقل و منطق خود استفاده کنید. همه گرد و غباری که در ذهن شما نشسته است را بزدایید و با دید باز و منطق زیاد به مسایل اطراف خود نگاه کنید. همه افکار خوب خود را به زبان بیاورید و از آنها در جهت بهبود امور استفاده کنید. باید با صداقت کامل در مورد خود، افکار و اهداف خود صحبت کنید. همیشه به خود یادآوری کنید چه انسان توامندی هستید. این مساله به رضایت از خود نیز نیاز دارد. در همه موقعیت ها و فرصت ها، پول بسیار خوشایند است و حتی گاهی حرف اول را نیز می زند. امروز ممکن است حساب بانکی شما از جایی که انتظار ندارید پر شود. این مساله موجب خوشحالیتان می شود و می خواهید عشقتان را نیز در این خوشحالی شریک کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز لحظه ها شاد و خوبی در پیش خواهید داشت اما ممکن است با کمی مشکل نیز روبه رو شوید. به این نکته توجه داشته باشید که از همه منابع و اطلاعاتی که دارید در جهت بهره گرفتن از لحظه های خود استفاده کنید اما همچنان نیز هوشیار باشید تا با مشکل مواجه نشوید. گاهی در زمینه کار خودتان را تخریب شخصیتی می کنید اما به مهارت ها و استعدادهای درونی خود ایمان داشته باشید. امروز احساس می کنید از نظر عاطفی در موقعیتی عجیب قرار گرفته اید. جایی که همیشه مادرتان در رابطه با آن به شما هشدار داده بود. اما خیلی نگران این مساله نباشید. می توانید همه شرایط را به خوبی مدیریت کنید و آن را به سمت شادی سوق دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز انرژی بسیاری برای انجام کارهای حرفه ای و بیزینسی دارید و همین باعث می شود با انگیزه بیشتر در مسیر رسیدن به اهداف خود قدم بگذارید. لازم نیست برای رسیدن به خواسته های خود با دیگران وارد بحث شوید. می توانید بدون لطمه دیدن از دیگران یا لطمه زدن به آنها در مسیر تحقق خواسته های خود گام بردارید. امروز از نظر احساسی به فرد مورد علاقه خود نزدیک تر خواهید بود. می توانید لحظه های نابی را در کنار یکدیگر باشید و از همه انرژی های خوب امروز استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز سعی کنید هیجان بیشتری نسبت به روزهای قبل داشته باشید. به مقاصد و مکان های جدید بروید و از کشف ناشناخته های اطراف خود لذت ببرید. لذت بردن شما از موقعیت های کنونی باعث می شود با انرژی بیشتری کارهای حرفه ای و مسایل زندگی را مدیریت کنید و به سمت پیشرفت حرکت کنید. با فرد مورد علاقه خود نیز وارد مکالمه های لذتبخش خواهید شد. حتی می توانید در کنار هم از همه زیبایی های امروز بهره بگیرید. باید با هم صادق باشید و به درستی زبان یکدیگر را درک کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 190 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php