کد خبر : 61441 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰:۳۶

شخصیت شناسی افراد براساس نحوه نشستن

اگر عادت دارید که پاهایتان را روی هم بیندازید یعنی یک پا را روی زانوی پای دیگر قرار دهید انسانی برونگرا و با اعتماد به نفس بالا هستید. نشستن انواع مختلفی دارد و هر کسی بنا بر عادت یا اختیار، شکل خاصی از نشستن را ترجیح می دهد. آیا می …

اگر عادت دارید که پاهایتان را روی هم بیندازید یعنی یک پا را روی زانوی پای دیگر قرار دهید انسانی برونگرا و با اعتماد به نفس بالا هستید.

شخصیت شناسی افراد براساس نحوه نشستن

نشستن انواع مختلفی دارد و هر کسی بنا بر عادت یا اختیار، شکل خاصی از نشستن را ترجیح می دهد. آیا می دانید نوع نشستن شما هم می تواند نشان دهنده نوع شخصیت تان باشد؟ البته این موضوع در مورد خانم ها بیشتر صدق می کند و می گویند زشت نشستن خانم ها شخصیت اصلی آنها را افشا می کند. شما چطور می نشینید؟ آیا به هنگام نشستن روی صندلی پاهایتان را جفت کرده و به یکدیگر می چسبانید؟ یا شاید هم یک پا را روی پای دیگر می اندازید؟ ممکن است کسی باشید که پاهایتان را کمی از یکدیگر باز می کنید ولی نوک انگشتان پا را به سمت داخل می کشید. شاید هم پاهایتان را جفت کرده و هر دو را با هم به یک سو خم می کنید.

۱- اگر پاهایتان را محکم به یکدیگر می چسبانید و به صورت کاملاً عمود بر کف اتاق روی زمین می گذارید، انسانی آرام هستید و ترجیح می دهید در محیط های ساکت و آرام به سر برید. شما به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نمی کنید و به ویژه با غریبه ها، مسئولان و مدیران بالاسری، کمتر ارتباط برقرار می کنید. از مصاحبت با انسان های صبور و آرام که قدرت درک و همدردی بالایی دارند لذت می برید و با آنها راحت تر هستید.

۲- اگر عادت دارید که پاهایتان را روی هم بیندازید یعنی یک پا را روی زانوی پای دیگر قرار دهید انسانی برونگرا و با اعتماد به نفس بالا هستید. شما معمولاً پر حرف هستید و خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید. بعضی ها شما را واقعاً دوست داشتنی می دانند ولی افراد زیادی هم هستند که فکر می کنند شما شخصیت شلوغ و مزاحمی دارید. نقاط مثبت شخصیت شما صداقت، رک گویی و وفاداری شماست ولی نقاط منفی شخصیتی هم دارید که شامل کم سلیقگی، ملاحظه کاری پایین و بی قراری شماست. خوب می دانید چه می خواهید ولی صبور نیستید و طاقت صبر کردن و تحمل آنچه خلاف میل شماست را ندارید.

۳- اگر عادت دارید به هنگام نشستن روی صندلی و نیمکت، پاهایتان را از یکدیگر باز بگذارید و پنجه ها را به سمت داخل سوق دهید انسانی محکم هستید، بر عقاید خود پافشاری می کنید و دوست دارید رفتار دیگران را مشاهده و بررسی کنید. خیلی سریع تصمیم خود را می گیرید و به سختی بر تصمیم و عقیده خود پافشاری می کنید. هدف شما به هیچ عنوان خشنود کردن دیگران و خوشگذرانی نیست. فقط می خواهید کارهایتان انجام شوند آن هم به نحو احسن! در شرایط مختلف ممکن است پر حرف و منطقی باشید و حتی بحث کنید ولی ممکن است گاهی اگر صلاح بدانید سکوت نمایید. ترجیح می دهید به شیوه ای منطقی و واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید، به این سادگی گول نمی خورید و جذب رفتارهای ظاهری نمی شوید.

۴- شاید شما در گروه افرادی هستید که به هنگام نشستن پاها را جفت کرده و به یکدیگر می چسبانید و سپس آنها را به یک طرف خم می کنید! اگر این طور است شما به شدت به مد و حرکات ظریف علاقمند هستید و ذاتاً این گونه اید.

شما می توانید با استفاده از جذابیت و ظرافت ذاتی خود دوستان زیادی پیدا کنید و با همین روش با دشمنان تان مقابله کنید. به هنگام رفع منازعات هرگز به سراغ روش های رو در رو نمی روید. ترجیح می دهید همیشه در حاشیه باشید و هرگز حتی وقتی کسی شما را ناراحت و عصبانی می کند وقار خود را از دست نمی دهید بلکه بعداض و بیرون از صحنه، نسبت به آن عکس العمل نشان می دهید. باید بگویم شما روحیه چاپلوسانه و تملق گویانه دارید و همین روحیه باعث می شود که معمولاً تصمیمات عجولانه بگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 640 بار
دیدگاهتان را بنویسید

امی در تاریخ 30 خرداد 1396 گفته : پاسخ دهید

من‌در‌اوردیه.

AFSANE در تاریخ 19 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام با تشکر ازهمه دست اندرکاران سایت بسیارخوبتون خواهش میکنم برای کلاسیک شدن سایت این تبلیغات سریال حریم سلطان رو حذف کنید.

عاطفه جوووون در تاریخ 15 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

2 خیلی چیزایی که گفت درست بود

css.php