کد خبر : 186269 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۳:۰۶

تصاویر سگ سیاه پوتین در دیدار صدراعظم المان

ماجرا مربوط به زمانیست که پس از دیدار آنگلا مرکل با ولادیمیر پوتین در ژانویه ۲۰۰۷ دراقامتگاه  رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی، عکس هایی منتشر شد که در آن آنگلا مرکل در موضعی انفعالی به حضور سگ سیاه و ترسناک ولادیمیر پوتین در جلسه واکنش نشان می دهد. برخی منابع …

ماجرا مربوط به زمانیست که پس از دیدار آنگلا مرکل با ولادیمیر پوتین در ژانویه ۲۰۰۷ دراقامتگاه  رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی، عکس هایی منتشر شد که در آن آنگلا مرکل در موضعی انفعالی به حضور سگ سیاه و ترسناک ولادیمیر پوتین در جلسه واکنش نشان می دهد.

برخی منابع خبری امروز سه شنبه گزارش کردند که پوتین پس از این همه سال گفته است که هدف ازآوردن سگ سیاهش به داخل سالن محل دیدار با مرکل، ترساندن وی نبوده است.

تصاویرمنتشر شده از دیدار پوتین و مرکل در ژانویه ۲۰۰۷ که درمنزل تابستانی پوتین در شهر سوچی درمرزهای غربی روسیه گرفته شده سگ سیاه بزرگی رانشان می دهد  که وارد اتاق جلسه دو طرف شده  و به نظر می رسد که صدراعظم آلمان از وجود سگ احساس خوبی ندارد و از آن ترسیده است.

گزارش ها حاکیست مرکل از سال ۱۹۹۵ و پس از مواجه شدن با حمله یک سگ، از این حیوان می ترسد.

ولادیمیر پوتین درمصاحبه با روزنامه آلمانی “Bild” درباره این تصویر گفته است ” می خواستم کار قشنگی انجام دهم، ولی وقتی متوجه شدم که مرکل سگ ها را دوست ندارد، از وی عذرخواهی کردم”.

این حادثه درآن زمان که مرکل برای سال دوم در سمت صدراعظمی آلمان بود، جنجالی گسترده دررسانه های این کشور ایجاد کرد.

 

تصاویر سگ سیاه پوتین در دیدار صدراعظم المان

تصاویر سگ سیاه پوتین در دیدار صدراعظم المان

تصاویر سگ سیاه پوتین در دیدار صدراعظم المان

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 457 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php