کد خبر : 201626 تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

برگزاری مراسم عروسی با این نرم افزار

برگزاری مراسم عروسی با این نرم افزار عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. رسوم  برگزاری مراسم عروسی با سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری داشته است و روش‌های قدیمی و سنتی آن رنگ باخته …

برگزاری مراسم عروسی با این نرم افزار عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

رسوم  برگزاری مراسم عروسی با سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری داشته است و روش‌های قدیمی و سنتی آن رنگ باخته است. همین موضوع سبب شده تا در نحوه‌ برگزاری مراسم نیز تغییراتی ایجاد شود و برنامه‌ریزی‌ها از طریق نرم‌افزارهای موبایلی انجام شوند. در این بین تنها مورد ثابتی که حضورش در مراسم همیشگی است کیک عروسی است.
نحوه دعوت میهمانان، برنامه‌ریزی مراسم، یافتن سالن برگزاری و بسیاری موارد دیگر که از جمله مقدمات مراسم محسوب می‌شوند، اصلی‌ترین تغییرات را داشته‌اند و کاملا به سمت هوشمند شدن حرکت کرده‌اند. همین موضوع را بهانه‌ای کردیم تا بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای موبایلی برای مراسم عروسی را معرفی کنیم تا عروسی شما نیز کاملا هوشمند و مدرن برگزار شود.

نرم‌افزار باز Buzz

برگزاری مراسم عروسی با این نرم افزار

مطمئنا فهرستی بزرگ از اسامی میهمانان تهیه کرده‌اید تا برای مراسم دعوت‌شان کنید. به نوشته روسیلی، اما در روز مراسم تعدادی میهمان ناخوانده نیز ممکن است در مراسم حضور یابند و در برنامه‌ریزی شما مشکلی ایجاد کنند. اپلیکیشن باز، این امکان را به شما می‌دهد تا فهرست میهمانان را در اختیار داشته باشید و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنید.
نرم افزار تیندرTinder
برای همه زوج‌های جوان پیش می‌آید که دوست نداشته باشند تا شخصی در مراسم‌شان حضور داشته باشد. اپلیکیشن Tinder با سازوکاری متفاوت، می‌تواند با ارسال نوتیفیکیشنی جذاب شخص موردنظر را از عدم دعوتش آگاه کند. این نرم‌افزار، هنوز در ایران کاربردی ندارد و تعداد کاربران آن بسیار پایین است.
اینستاگرام Instagram

برگزاری مراسم عروسی با این نرم افزار

اینستاگرام برخلاف سایر نرم افزارها، اپلیکیشن نامناسبی برای مراسم عروسی است. عکاس عروسی، زمان بسیار زیادی را صرف یافتن موقعیت و نور مناسب می‌کند، اما در همین زمان، یکی‌از میهمان‌ها با گوشی خودش وارد کادر می‌شود تا عکسی گرفته و در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کند. موقعیت عکاسی برای یک عکس خوب، ممکن است تنها یک بار پیش آید و اینستاگرام آن را خراب کند.
Wedding decisions
با توجه به حجم کاری زیاد برگزاری مراسم و برنامه‌ریزی‌هایی که برای این روز انجام می‌شود، ممکن است برخی‌از برنامه‌ها را فراموش کنید و یا از قلم بیفتند. نرم‌افزاری برای این منظور طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های‌تان را به‌صورت جزبه‌جز در آن نوشته و با اتمام هرکدام، آن را از فهرست حذف کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، مجله خبری بازدید 319 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php