کد خبر : 269239 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

با خرید دستگاه نانو گلس گوشی خود را ضدضربه کنید!

خرید دستگاه نانو گلس زن موبایل ضد ضربه کردن صفحه موبایل یکی از اقداماتی است که بعد از خرید هر گوشی موبایل حتما باید آن را انجام دهید. گوشی های موبایل معمولا در اثر کوچکترین اتفاقاتی ممکن است آسیب ببینند، مخصوصا صفحه های موبایل یکی از حساس ترین بخش های …

خرید دستگاه نانو گلس زن موبایل

با خرید دستگاه نانو گلس گوشی خود را ضدضربه کنید!

ضد ضربه کردن صفحه موبایل یکی از اقداماتی است که بعد از خرید هر گوشی موبایل حتما باید آن را انجام دهید. گوشی های موبایل معمولا در اثر کوچکترین اتفاقاتی ممکن است آسیب ببینند، مخصوصا صفحه های موبایل یکی از حساس ترین بخش های موبایل هستند که حتما باید به آنها توجه ویژه ای داشت. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید تا اطلاعات کافی در خصوص این موضوع بدست آورید.

آسیب رسیدن به صفحه موبایل هزینه زیادی را برای شما دارد

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است شما هم با آن درگیر شده باشید این است که معمولا صفحه گوشی موبایل شما به راحتی آسیب می بیند که این موضوع می تواند باعث شود تا شما هزینه بسیار زیادی را برای درست کردن آن بپردازید. اگر شما هم جز افرادی هستید که خیلی مراقب گوشی خود نیستید و معمولا گوشی از دست شما به زمین می افتد باید بدانید که در صورتی که اقدام به ضد ضربه کردن صفحه موبایل خود نکنید ممکن است مجبور شوید که هزینه زیادی را برای تعمیر صفحه موبایل خود بپردازید چرا که در سال های اخیر با تحریم های صورت گرفته قیمت قطعات الکترونیکی به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و به همین علت نیز تعویض و یا تعمیر ال سی دی گوشی می تواند هزینه زیادی را برای شما داشته باشد. یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی این است که شما می توانید به راحتی اقدام به ضد ضربه کردن صفحه موبایل خود کنید تا با این کار از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

ضد ضربه کردن صفحه موبایل

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه موبایل این است که اقدام به ضد ضربه کردن صفحه موبایل کنید. این کار ممکن است هزینه ای را برای شما داشته باشد ولی بدون شک از به وجود آمدن هزینه های بسیار بیشتر در آینده جلوگیری می کند. امروزه روش های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید اقدام به ضد ضربه کردن صفحه موبایل کنید. یکی از این روش ها استفاده از گلس های شیشه ای و یا پلاستیکی است که با نصب آنها بر روی صفحه گوشی خود می توانید از آسیب رسیدن به صفحه گوشی خود جلوگیری کنید.

با خرید دستگاه نانو گلس گوشی خود را ضدضربه کنید!

یکی دیگر از روش هایی که برای ضد ضربه کردن گوشی وجود دارد این است که ازدستگاه نانو گلس برای این کار استفاده کنید.این دیتگته توسط سون گلس نیز ارائه میشود. استفاده از هر دو روش در حال حاضر رایج است ولی استفاده از دستگاه نانو گلس مزایای بیشتری را برای شما دارد که در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 

ضد ضربه کردن صفحه موبایل با گلس های شیشه ای و پلاستیکی

در بخش قبلی گفتیم که یکی از روش هایی که در سال های اخیر برای ضد ضربه کردن صفحه موبایل وجود داشت استفاده از گلس های شیشه ای و پلاستیکی بوده است. این روش ها در حال حاضر روش های کارآمدی به شمار نمی آیند چرا که شما مجبور هستید که در بازه های زمانی مختلف اقدام به تعویض آنها کنید. این کار هم نیازمند حوصله فراوان است و هم هزینه نسبتا زیادی را برای شما در طول یک بازه زمانی طولانی در پی خواهد داشت. بنابراین بهتر است برای ضد ضربه کردن صفحه موبایل خود از روش های جدیدتری که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. استفاده از دستگاه های نانو گلس در حال حاضر یک روش کارآمد برای ضد ضربه کردن صفحه موبایل به شمار می آید که ما در بخش بعدی درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ضد ضربه کردن صفحه گوشی با دستگاه نانو گلس

شاید تا به حال نام دستگاه های نانو گلس را شنیده باشید اما ما در این بخش قصد داریم به صورت تخصصی تر این دستگاه را بررسی کنیم. دستگاه های نانو گلس در واقع یک دستگاه هستند که درون یک بسته بندی بسیار شیک و مجهز قرار دارند و در کنار آن معمولا شما می توانید یک پاور بانک، سیم های مخصوص برای متصل کردن دستگاه به پاور بانک، دو قطره اصلی نانو گلس و قطره های خوشبو کننده را مشاهده کنید که به صورت پک کامل فروخته می شوند. شما برای نانو گلس کردن صفحه گوشی خود کافی است که با دستمال های جادویی که در این پک قرار دارند صفحه گوشی خود را تمیز کرده و بعد از آن قطره های اصلی نانو گلس را بر روی صفحه چکانده و آن را در صفحه گوشی خود پخش کنید. بعد از آن شما می توانید گوشی خود را داخل دستگاه نانو گلس قرار دهید و منتظر بمانید تا عملیات آن به اتمام برسد.

با خرید دستگاه نانو گلس گوشی خود را ضدضربه کنید!

مزایای استفاده از این روش برای محافظت از صفحه گوشی

استفاده از دستگاه ضد ضربه کردن صفحه موبایل برای ضد ضربه کردن صفحه گوشی مزیت های زیادی برای شما دارد. اولین مزیت آن صرفه اقتصادی این روش است که هزینه ای بسیار کمتر را برای شما در طول یک بازه طولانی خواهد داشت. علاوه بر این در این روش صفحه گوشی شما به شکل بهتری محافظت می شود و از مقاومت بیشتری در شرایط مختلف برخوردار خواهد بود.

رپورتاژ آگهی/تسمینو

5/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 886 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php