کد خبر : 224957 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

سرم مو برای چه کسانی مفید است؟

سرم مو برای چه کسانی مفید است؟ زهرا حلاجی متخصص پوست و مو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت؛ درباره استفاده از سرم مو اظهار کرد: معمولا سرم‌های مو برای موهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اثر عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، گردوغبار یا …

سرم مو برای چه کسانی مفید است؟

سرم مو برای چه کسانی مفید است؟

زهرا حلاجی متخصص پوست و مو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت؛ درباره استفاده از سرم مو اظهار کرد: معمولا سرم‌های مو برای موهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اثر عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، گردوغبار یا کمبود نور خورشید زیبایی و درخشندگی خود را از دست داده و خشک می‌شود.

وی تصریح کرد: این سرم‌ها معمولا اثر مقطعی داشته و مدتی پس از قطع مصرف وضعیت موهای خشک به حالت قبلی باز می‌گردد.

این متخصص پوست و مو بیان کرد: علاوه بر عوامل ذکر شده شست‌وشوی بیش از حد مو، استفاده مداوم از سشوار، اتو مو، مش یا فر کردن موی سر می‌تواند موجب خشک شدن ریشه و ساقه مو شود.

حلاجی درباره افرادی که استفاده از سرم مو برای آنها توصیه می شود، گفت: افرادی که بنا به دلایل گفته شده با مشکل خشکی مو مواجه‌ هستند، بهتر است از سرم مو و آن هم در قسمت انتهایی و میانی مو استفاده کنند و از تماس مستقیم سرم بر روی پوست سر اجتناب کنند.

این متخصص پوست و مو اظهار داشت: سرم مو را نباید بر روی موهای سالم استفاده کرد زیرا باعث ایجاد ظاهری کثیف و چرب می‌شود.

وی توصیه کرد: بهتر است خانم‌ها قبل از سشوار و یا اتو کشیدن موی سر از سرم مو استفاده کنند.

حلاجی در این زمینه افزود: استفاده از برخی روغن‌ها که حاوی مواد مغذی هستند می‌توانند در کنار سرم مو طراوت و شادابی را به موهای آسیب دیده باز گردانند.

این متخصص پوست و مو یادآور شد: بهترین زمان برای استفاده از سرم مو بعد از خروج از حمام و زمانی که موها هنوز خیس و نم‌دار است، می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پوست و مو بازدید 408 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php