کد خبر : 64811 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

۸ پیشنهاد نیوشا ضیغمی برای شادابی پوست

برای اینکه پوست و موی زیبایی داشته باشید، می توانید توصیه های نیوشا ضیغمی را بخوانید. اومدتی است کلینیک زیبایی تاسیس کرده و علاوه بر بازیگری در این رشته هم در حال فعالیت است. همه به انتخاب لوازم آرایشی- بهداشتی مناسب، استفاده از کرم و لوسیون های مناسبی پوست و …

برای اینکه پوست و موی زیبایی داشته باشید، می توانید توصیه های نیوشا ضیغمی را بخوانید. اومدتی است کلینیک زیبایی تاسیس کرده و علاوه بر بازیگری در این رشته هم در حال فعالیت است.

۸ پیشنهاد نیوشا ضیغمی برای شادابی پوست

همه به انتخاب لوازم آرایشی- بهداشتی مناسب، استفاده از کرم و لوسیون های مناسبی پوست و … فکر می کنند. اما همه راه های حفظ سلامت پوست در همین خلاصه نمی شود. برای شادابی پوست باید به نکته های کلیدی ظاهرا ساده اما فوق العاده حیاتی هم توجه کرد که بدون آنها هیچ کدام از محصولات آرایشی بهداشتی کار نمی کنند. ممکن است فکر کنید این توصیه هل را بارها شنیده اید، اما مگر اصول هر کاری ثابت نیستند؟ در بازیگری هم 100 سال قبل همان چیزهایی را آموزش می داده اند که امروز آموزش می دهند. اصول زیبایی پوست هم همین است.

1- سفیدی، سلامت نیست

بعضی افراد رنگ پوست شان اصطلاحا «مهتابی» است. پوست این افراد اگرچه روشن است، اما سفید و گچی نیست. بنابراین باید نسبت به پوست صورت تان زمانی که «گچی رنگ» شده است، حساس باشید. شاید کم خون شده باشید! پس با پزشک مشورت کنید.

2- بوتاکس ممنوع

هر چند یکی از راه های از بین بردن و کنترل ایجاد چین و چروک صورت، تزریق بوتاکس است اما حداقل برای آنکه دیرتر دست به این کار بزنید، باید به تغذیه تان توجه کنید. مصرف میوه وسبزی تازه، غلات و روغن زیتون به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد مانع از بروز چروک صورت می شود. مصرف لبنیات پرچرب و خوراکی های شیرین با شیرینی غیرطبیعی (مثل نوشابه های رژیمی) را نیز به حداقل برسانید.

3- فرار از خشکی

پسوتی که در حد متعادل مرطوب نباشد. سالم نیست. بنابراین پوست مانند زمانی که از حمام آمده اید و رطوبت خاصی روی آن است. اگر پوست تان خیلی خشک است یا رطوبت بیش از اندازه دارد، باید برای تعدیل آن اقدام کنید. برای این منظور با متخصص پوست مشورت کنید.

4- گردش خون

یکی از راهکارهای حفظ سلامت پوست صورت گردش خون مناسب و اکسیژن رسانی به پوست است. برای این منظور یکی از راهکارها، شست و شوی وست با آب سرد، ماساژ دادن صورت در حمام زیر دوش آب ولرم و نوشیدن آب کافی برای جریان مناسب گردش خون است. استفاده از کرم های حاوی اسید میوه نیز همین اثر را دارد.

5- لایه برداری کنید

اگر سلول های مرده لایه نخستین پوست با روش مناسب برداشته شود، پوست برای ساختن لایه جدید تحریک می شود. به این ترتیب پوست صورت شاداب می شود. برای این کار از مخلوط لیموترش و خیار، لیموترش و ماست و لیموترش و آب گوجه فرنگی استفاده کنید. پس از مالیدن این محلول ها به صورت، به آرامی با دست پوست صورت را از پایین به سمت بالا ماساژ بدهید. این کار را هفته ای دو بار انجام دهید.

6- فقط نخوابید

این توصیه را بارها شنیده اید که خواب کافی باعث حفظ سلامت و شادابی پوست می شود اما به این نکته دقت کرده اید که خواب باید «آرام» باشد؟ اگر قرار باشد یک گوشتان به زنگ تلفن و گوش دیگرتان به زنگ در و حواستان به زنگ موبایل باشد، 10 ساعت در روز هم که بخوابید، اثری ندارد. بنابراین برای آنکه خواب آرامی داشته باشید، موقع خواب، تمام عوامل استرس زا را از خودتان دور کنید. خواب کافی باعث حفظ سلامت پوست می شود.

7- چربی مناسب

برخلاف تصور، پوستی که اصلا چرب نباشد، مستعد چروک خوردگی است. بنابراین باید پوست صورت چربی متعادلی داشته باشد. اگر بعد از حمام و استفاده از شامپو بدن یا صابون بدن مناسب با پوست تان، دچار خارش یا قرمزی پوست می شوید، باید میزان چربی پوست تان را تنظیم کنید. محصولات زیادی در بازار برای این منظور وجود دارد. برای انتخابش با یک مشاور زیبایی و پوست و مو مشورت کنید.

8- ورزش

یکی از دلایل چروک پوست، اضطراب است و یکی از راهکارهای مهم کاهش آن هم ورزش.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پوست و مو بازدید 578 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sana در تاریخ 7 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام نیوشا خانم موفق باشی ولی شما باید همیشه بازیگر باشید بهتون نمیاد اینکارا

عاطفه در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

ایول هلنا….گل گفتی عسیسم

هلنا در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

همین تو پوست صاف و سالم داری بسه نیوشا. یه سر به عکسای بی آرایش خودت بزن که تو تمام اینترنت پخشه بعد توصیه بده ههههههه

saeed در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا نیوشا خودش استاد این کاراست

عاطفه در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

خخخخخخ
بازیگر که بود
دکترم که شد
حالام شده استاد
خخخخخخ
بابا یه تنه چقد کار میکنه

taha در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

سعید خوب شد معنی استادو بهمون یاد دادی !!!!!!!!! فامیل نیوشا هستی دیگه ؟ هههههه . لابد چون نیوشا جراحی بینی و تزریقات انجام داده از سال بعد تو علوم پزشکی دانشگاه تهران استخدامش می کنن . خخخخخخخ

عاطفه در تاریخ 1 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

طاها جوون جان ابجی جو اینجارو دیگه متشوش نکن ……برو پیج بغل هرچی دلت خواست بگو اونجارو برای شما گذاشتن
درضمن فک کنم سعید به مسخره گفت

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

اره یه چندتا منشی و خدم و حشمم تو پیج بغل داره………..
..نه نگار جووون اینجا تا منو شیوا ونیلو هستیم وضعیت سفید و افتابیه……نمیدونم افتابی …ابری …..اصلن بیخیال ابی……

تینا در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

پس خدا رو شکر نیازی نیست بریم متخصص پوست نیوشا جون اینجا هستند .

نگار در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

ای وای مامانی مثل اینکه اینجا هم وضیت قرمزه .

vishka در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

این چیزهای ساده رو که هر بی سوادی در مورد پوست می دونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

میدونم نیلو جون …اونجا بحث خیلی تو حاشیه رفته ……پاشید بریم یه سر وسامونی به اوضاع بدیم…..نیلو شیوا…..1 2 سیب زمینی ههههههههههه

نیلو در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

من اونجا خودم از شورشی هام……………..خخخخخخخخخخخخخخ!

نیلو در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

من نسبت بهش خنثی ام…………….!
عاطفه جونم تو پیج بغل دعوا سر یه چیز دیگس…………این ارزش دعوا کردن نداره………..!

مهوش در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

موافقم نیلو جون . مگه حالا کیه که به خاطرش بحث بشه .

شیوا در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

عاطفه جون شرایط نمیخواد که اقا محمد بیشتر عکساشو بذار میسی ازت

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا محمد جون بذار پیج بغل یکم اروم شه …دعواها بخوابه بعد…منم میدونم طرفدار زیاد داره اما الان شرایط مساعد نیستا

anna در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

فعلا که راز زیبایی پوست خودش کرمهای گریمه که معجزه می کنه !!

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا جان من….محمد جان نذار اینا رو ….تو که میدونی سر این نیوشا چه قشقرقی تو سایت به پا شده ….نکن برادر من نکن

mohammad در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام
همه که ازش بدشون نمیاد..
طرفدار زیاد داره!!!

حمید در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

نه بابا . طرفداراش دوستای خودشن یا کسایی مثل خودش محمد جان . اما در کل بذارین خوش باشه بنده خدا . چی کارش دارین

علی در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

در این رشته فعالیت می کنه یعنی برای ملت ماسک میذاره ؟ هههههههههه . همینه که بازیشون تو فیلما ضعیفه چون از هر چی یه کم می دونن و همه کاره و هیچ کاره .

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

دمت گرم علی کاملا موافقم…………..هرکسی تا یه فیلم بازی میکنه زرت میارنش تلوزیون و محاصبه و مشاوره…..هههههههه………کار ما به کجا رسیده که اینا میان نظریه صادر میکنن برامون …..واقعا متاسفم برا ی خودم و یه پوزش از همه ی دکترا ………
البته تا نیوشا هست چه نیاز به اینکه دکتر بریم……
نیوشا ضیغمی متخصص وجراح پلاستیک ههههههههههه
خوش به حال مجید سوزوکی
خخخخخخخخخخخ

arman در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

حالا دیگه نیوشا متخصص پوست هم شد ! لابد آشناهاش میان و میگن مدرک فلان داره یا مدرک کارشناسی مراقبت پوستی …! . در صورتی که اگر هم جریان کلینیکش واقعی بود و بازی نبود ( که کلکه !! ) فرقی نمی کرد . من کلاغهای خوبی دارم که اظهار نظر می کنم !!!!!!!! اینم همه کاره هیچ کاره میشه . همونطور که اوتادی (مثلا ) عکاس و جواهر ساز و تهیه کننده و … شد ! ( عین بچه های مقطع امادگی که از زبان و موسیقی و مجسمه سازی و .. یکی یه ذره بهشون میگن . بعد فکر کن که اون بچه ادعا کنه همه کارس . این مطالب بالا رو که بچه هم می دونه . حداقل مطالعه می کرد و چیزای مهم تری یاد می گرفت . * حافظ ببرتو گوی فصاحت که مدعی * هیچش هنر نبود و خبر نیز هم نداشت * می دونین این نفاقهای عده ای از بازیگران + ظاهر سازی بوسیله آرایش زیادی کردن و لباسهای تجملاتی برای چیه ؟؟ می خوان این اتفاق بیافته : * خلق را ورد زبان مدحت و تحسین من است * البته این جماعت : * گوییا باور نمی دارند روز داوری * کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنن * یا رب این نو دولتان را بر خر خودشان نشان * کاین همه ناز از غلام ترک و استر می کنند * در صورتی که قشر بی سواد فقط ممکنه فریب بخورن : * قلندران حقیقت به نیم جو نخرند * قبای اطلس آن کس که از هنر عاریست ! * ضیغمی کلاسهای فن بیان رو بگذرونه از همه چیز بیشتر براش لازمه . چون یکی از پایه های مهم بازیگریه . لابد پس فردا فک و فامیل نیوشا میاد و میگه : تو چی می دونی درباره این هنرمند نابغه . نه تنها مدرک فن بیان داره بلکه آموزشگاه فن بیان و … قراره بزنه … !! * بازیگر واقعی خیییییلی کمه : نه هر که چهره برافروخت دلبری داند * نه هر که آینه سازد سکندری داند * نه هر که طرف کله کج نهاد تند نشست * کلاهداری و آیین سروری داند * هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست * نه هر که سر بتراشد قلندری داند ! * ولی متاسفانه وقتی سینمای بازاری ما استاندارد درستی برای قبول بازیگر نداره اینطور خوش به حال اونایی میشه که چهرشون زمینه گریم خوبی داره و یا با عوامل فیلم شوخ ترن : به قد و چهره هر آن که شاه خوبان شد * جهان بگیرد اگر دادگستری داند * البته مشکل قدشون با کفش پاشنه 15 سانتی حل شده و دادگستری هم خبری نیست . شما مصرع اول رو در نظر بگیر … ( و واضحه که بعضی جایزه هایی هم که تو جشنواره ها و .. به بازیگران میدن نتیجه پارتی داشتن اون بازیگر بین داورها بوده ) راستی من از اون عده بسیار قلیل از بازیگران توانا و صادق عذرخواهی می کنم و منظورم این هنرمندان واقعی نبودن . خانم ضیغمی هم به جای اینکه وقتش رو صرف کشیدن و اجرای نقشه هایی برای در آوردن چشم مخالفهاش یا کلاس گذاشتن به دوست و آشنا بکنه بره و برای حرفه ای شدن قدمی برداره … آخه کی دیگه ؟ !!

ارسلان در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

بچه ها منم زخم یه پرنده رو یه ماه پیش خوب کردم . یعنی دامپزشک به حساب میام ؟ ههههههههههه . دیگه با خوندن مطلب بالا تصمیم گرفتم بیمارستان دامپزشکی بزنم و قدر خومو بدونم !!

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

منم یه ماه پیش یه جوجه بی مادرو بزرگ کردم پس منم مامان شدم یعنی؟؟؟؟؟؟
ههههه

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

ارسلان جان اول بذار من یه نوشابه برات باز کنم دوتا کیک اضافه هم بیارم بعد برو ههههه

عاطفه در تاریخ 30 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

ارمان چشام به جای سرم گیج رفت

css.php