کد خبر : 66626 تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

۷ توصیه جادویی برای موفقیت

هر چه در زندگی بیشتر شاد باشی، درهای موفقیت بیشتری به رویت باز می شود و موهبت های بیشتری نصیبت می شود. دلت می خواهد ۲۴ ساعت زندگی ات توام با موفقیت باشد؟ حتماً جوابت مثبت است. با تمرکز بر موارد زیر می توانی طعم موفقیت را در زندگی بچشی: …

هر چه در زندگی بیشتر شاد باشی، درهای موفقیت بیشتری به رویت باز می شود و موهبت های بیشتری نصیبت می شود.

۷ توصیه جادویی برای موفقیت

دلت می خواهد ۲۴ ساعت زندگی ات توام با موفقیت باشد؟ حتماً جوابت مثبت است. با تمرکز بر موارد زیر می توانی طعم موفقیت را در زندگی بچشی:

۱- حواست به نتیجه نهایی باشد، والسلام

اجازه نده افکار منفی و ناجور تو را از هدف اصلی دور کند. هر اتفاقی که برایت می افتد به خاطر نگرش گذشته خودت است. نگران این نباش که چطور باید به چیزی که دلت می خواهد برسی. در اصل یکی از عمده ترین موانع زندگی ات این است که در روند رسیدن به اهدافت وسواس به خرج دهی. کافی است حواست را بر پایان کار متمرکز کنی.

۲- اصلاً نگران نباش

هر چه در زندگی بیشتر شاد باشی، درهای موفقیت بیشتری به رویت باز می شود و موهبت های بیشتری نصیبت می شود. فقط خودت مسئول زندگی ات هستی. وقتی فرکانس ذهن خود را بر شادی و امید تنظیم کنی، نیرومندترین انرژی در کائنات هم قادر نیست آن را از تو پس بگیرد.

۳- هرگز از کلمه «سخت» استفاده نکن

روزی چند بار این واژه را از زبان دیگران می شنوی یا خودت چند بار آن را بر زبان می آوری؟ هر زمان این کلمه را ادا می کنی، ضمیر ناخودآگاهت مطابق این واژه، سختی را به شکل های مختلف در زندگی تحویل تو می دهد. چه باید کرد؟ فوراً کلمه «آسان و بی دردسر» را جایگزین آن بکن.

۴- حواست به گفتارت باشد

مهم نیست به چه زبانی حرف می زنی. تو با کلام خود، نیت درونی، رویاها، احساسات، هویت و خصوصیات خود را آشکار می کنی. تو با گفتارت با دیگران ارتباط برقرار می کنی و آنها را از نحوه نگرش خودت اگاه می کنی و اتفاق های زندگی ات را رقم می زنی. کلام تو حکم شمشیری دولبه و جادویی دارد. در عین حال که قادر است به زیباترین رویاهایت جامه عمل بپوشاند، قادر است همه چیز زندگی ات را نیز تباه کند. قدرت جادویی تو بستگی به کلام تو دارد. پس قبل از به زبان آوردن هر حرفی اول به آن فکر کن.

۵- ذهنت را عالی بذرافشانی کن

ذهن تو حکم زمینی حاصلخیز دارد که مرتب دانه هایی در آن کشت می شود. این دانه ها در واقع همان نگرش، نظرها، افکار و ایده های تو هستند. هر چه در ذهنت بکاری، همان را درو می کنی.

۶- ترس را رها کن

ترس یعنی عدم اعتماد به خود. زمانی که به خودت اطمینان نداری، چطور می توانی به دنیا اعتماد کنی؟ وقتی خیال می کنی در این دنیا هیچ کس، حتی خدا هم هوای تو را ندارد، در تو این حس به وجود می آید که خودت باید همه چیز را کنترل کنی. در این صورت دچار دلهره و ترس می شوی چون نمی توانی به تنهایی همه چیز را در زندگی ات کنترل کنی. هر چه بیشتر خودت را دوست بداری و به خودت اعتماد داشته باشی، زندگی بیشتر با تو کنار می آید و از تو پشتیبانی می کند.

۷- عشق را انتخاب کن

تو هر لحظه حق انتخاب داری. اکنون عشق را انتخاب می کنی یا نفرت را؟ عشق الهی همیشه می درخشد. حتی از لابلای ابرهای تیره و تار زندگی گاهی افکار منفی خودت باعث می شود مجرای واقعی عشق بسته شود. در چنین مواقعی سعی کن عشق الهی را پیدا کنی تا از تابش آن به آرامش برسی.

مطمئن باش با به کارگیری راهکارهای بالا درهای موفقیت به سویت باز می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، موفقیت بازدید 301 بار
دیدگاهتان را بنویسید

رضا در تاریخ 9 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

شماره 2:البته خداوند بر هرچیزی تواناست اینو اضافه کن

عاطفه در تاریخ 8 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

امیدوارم بتونم به کار بگیرمشون

css.php