کد خبر : 266981 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ به گفته میهن فال،مرغ یکی از مواد غذایی است که با آن غذاهای بسیاری می توان پخت، در ادامه شما را با روش پخت کباب کوبیده مرغ خانگی که یکی از انواع غذا با مرغ است آشنا می کنیم. مواد لازم برای تهیه کباب مرغ : …

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ

به گفته میهن فال،مرغ یکی از مواد غذایی است که با آن غذاهای بسیاری می توان پخت، در ادامه شما را با روش پخت کباب کوبیده مرغ خانگی که یکی از انواع غذا با مرغ است آشنا می کنیم.

مواد لازم برای تهیه کباب مرغ :

 ران و سینه مرغ بدون استخوان  1 کیلوگرم
 دنبه 200 گرم
 زعفران به مقدار لازم
 نمک و فلفل به مقدار لازم
 پیاز بزرگ 1 عدد

طرز تهیه کوبیده مرغ :

ابتدا مرغ را با دنبه 2 بار چرخ کنید و پیاز را با رنده ریز رنده کنید و آب آن را جدا کنید و پیاز را به مرغ اضافه کنید و نمک و فلفل و زعفران آبکرده را اضافه کنید و خوب ورز بدهید بعد از آن مواد مرغ را به مدت 1 الی 2 ساعت داخل یخچال قرار بدهید.

و بعد آن را به سیخ بکشید اگر مبتدی هستید و نمی توانید سیخ کنید می توانید از کباب سیخ کن استفاده کنید به این صورت که یک کیسه پلاستیکی را باز کنید و با دست مقدار کمی آب روی پلاستیک بریزید.

و به اندازه ی یک مشت از گوشت مرغ را در وسط سیخ قرار بدهید طوری که سیخ وسط گوشت باشد. سپس آن را روی پلاستیک قرار بدهید و یک لایه دیگر پلاستیک را روی گوشت قرار بدهید و دسته ی کباب سیخ کن را فشار بدهید.

سپس در آن را بردارید و پلاستیک را بردارید و اضافه های گوشت را بردارید و سیخ را مرتب کنید. به همین منوال کباب ها را آماده کنید و روی منقل بپزید و با گوجه کبابی و لیموترش نوش جان کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، آموزش انواع غذاها بازدید 1,035 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php