کد خبر : 167662 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

طرز تهیه فیله مدالیون

فیله مدالیون یکی از غذاهای است که در عین اینکه یک غذای فوری است و زود آماده می شود، بسیار لذیذ و خوشمزه است. در این مطلب از سایت میهن فال طرز تهیه فیله مدالیون را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید. مواد لازم فیله مدالیون: فیله گوساله …

فیله مدالیون یکی از غذاهای است که در عین اینکه یک غذای فوری است و زود آماده می شود، بسیار لذیذ و خوشمزه است. در این مطلب از سایت میهن فال طرز تهیه فیله مدالیون را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

طرز تهیه فیله مدالیون

مواد لازم فیله مدالیون:

فیله گوساله ۲۴۰ گرم
آب پیاز ۲ قاشق غذاخوری
سس سویا ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۱۰۰ گرم
مواد سس
آب آلبالو نصف پیمانه
آب انگور قرمز ۱ پیمانه
آرد ذرت ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه فیله مدالیون:

فیله گوساله را به تکه‌های ۷۰ گرمی تقسیم کرده، با آب پیاز، سس سویا و روغن زیتون مخلوط می‌کنیم و به مدت یک ساعت در یخچال قرار می‌دهیم.
آب آلبالو، آب انگور و آرد ذرت را مخلوط کرده و هم می‌زنیم تا کاملا حل شود، سپس روی حرارت گذاشته و مجدداً به آرامی می‌زنیم تا رنگ سس قرمز و شفاف شود و پس از دو دقیقه از روی حرارت بر‌می‌داریم. در این حالت سس غلیظ و شفاف می ‌شود.

تکه‌های گوشت را روی حرارت به ترتیب ۳ دقیقه یک طرف و ۲ دقیقه طرف دیگر قرار داده و سرخ می‌کنیم و مطابق تصویر به روی هم می‌چینیم. سس را روی تکه‌های گوشت می‌ریزیم و فیله مدالیون را تزئین و سرو می کنیم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، آموزش انواع غذاها بازدید 354 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php