کد خبر : 147218 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

روشن شدن پوست با ماسک هندوانه

در مطلب زیر طرز تهیه ماسک هندوانه که جز ماسک های روشن کننده پوست می باشد رو براتون گذاشتم امیدوارم که خوشتون بیاد. هندوانه یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که در فصل بهار و تابستان مورد علاقه افراد بسیاری است.این بار با هندوانه  ماسک روشن کننده برای صورت …

در مطلب زیر طرز تهیه ماسک هندوانه که جز ماسک های روشن کننده پوست می باشد رو براتون گذاشتم امیدوارم که خوشتون بیاد.

روشن شدن پوست با ماسک هندوانه

هندوانه یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که در فصل بهار و تابستان مورد علاقه افراد بسیاری است.این بار با هندوانه  ماسک روشن کننده برای صورت تان درست کنید.

این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

هندوانه با داشتن آنتی اکسیدان های فراوان و ویتامین A و C یکی از گزینه های سالم و بسیار مفید برای مراقبت و جوانسازی پوست است. پس این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

ماسک پاک کننده صورت با هندوانه :
مواد لازم : ۲ فنجان هندوانه (بدون هسته) و کاسه تمیز
دو فنجان هندوانه را داخل کاسه ریخته با استفاده از چنگال آن را له کنید. دراز کشیده و آن را روی پوست تمیز بگذارید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی پوست باقی بماند. به صورت حرکات دورانی به آرامی سراسر پوست را با آن تمیز کنید. اسیدهای طبیعی میوه هندوانه همچنین قادر به لایه برداری هستند. ماسک را با آب سرد آبکشی کنید.

  روشن شدن پوست با ماسک هندوانه

 هندوانهماسک مرطوب کننده صورت  :
مواد لازم : ۱/۲ فنجان هندوانه (بدون هسته) . ۱/۴ فنجان انبه . ۱/۲ فنجان موز. ۲ قاشق چای خوری شیر خالص (چربی یا آب آن گرفته نشده باشد). کاسه تمیز در یک کاسه تمیز با استفاده از چنگال از تمام مواد را خرد کنید تا شکل خمیر درآید. می توانید از مخلوط کن نیز استفاده کنید ولی نباید زیاد آن ها را میکس کنید تا جایی که تبدیل به آب روان شود! اگر خمیر زیاد سفت بود می توانید شیر بیشتر و اگر خیلی رقیق بود می توانید موز بیشتری به آن اضافه کنید. بر روی صورت تمیز یک لایه نازک از آن را زده و بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید.

ماسک ماسک روشن کننده صورت با هندوانه :
مواد لازم : ۱فنجان هندوانه ( بدون هسته ). ۱/۲ موز رسیده . ۱/۲ فنجان ماست ساده . کاسه تمیز در یک کاسه تمیز با چنگال مواد را با هم ترکیب کرده تا شکل خمیر در آیند. همان طور که در بالا ذکر شد از مخلوط کن نیز می توان استفاده کرد به شرطی که مواد آبکی نشود. اگر خمیر سفت شد می توانید به آن مقداری آب اضافه کنید و اگر بسیار رقیق بود می توانید به آن ماست بیشتری بزنید. ماسک را داخل یک ظرف تمیز ریخته و به مدت حداقل ۱ ساعت بگذارید در یخچال بماند. سپس لایه نازکی از آن را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید. با آب سرد صورت آبکشی کنید.

نکته : مانند تمام دستورالعمل های خانگی و… اگر تاکنون استفاده نکردید، در قسمت کوچکی از پوست آن را تست کنید تا در صورت بروز آلرژی متوجه شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پوست و مو بازدید 389 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php