کد خبر : 170226 تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

تکنیک های آرایشی برای تمام اجزای صورت و موها

در این مطلب قصد داریم تکنیک های آرایشی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را بخوانید چرا که نکات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان خواهد گذاشت. چگونه با آرایش، صورت گرد را کشیده ‏تر کنیم؟ با تکنیک سایه روشن و تیره …

در این مطلب قصد داریم تکنیک های آرایشی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را بخوانید چرا که نکات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان خواهد گذاشت.

تکنیک های آرایشی برای تمام اجزای صورت و موها

چگونه با آرایش، صورت گرد را کشیده ‏تر کنیم؟

با تکنیک سایه روشن و تیره می‌توان قدم اول را برای گرد کردن صورت برداشت، طبق روال همیشه همه آرایش‌های صورت را با فون مورد نظر گریم بپوشانید تا پوست یک دست شود؛ سپس از قسمت برجستگی گونه به طرف فک کناری صورت سایه چرب تیره‌تر بزنید و بعد روی قسمت استخوان‌های گونه را با فون، دو درجه روشن‌تر از رنگ زمینه کنید. این کار باعث می‌شود صورت شما گرد‌تر به نظر بیاید.

برای ترکیب کرم پودر و پنکیک چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ مثلا روی کرم پودر برنز باید چه رنگی از پنکیک را زد و چقدر؟

همیشه پنکیک باید یک درجه تیره‌تر از رنگ پوست باشد تا رنگ خود را از رنگ پوست جدا کند. چربی کرم پودری که استفاده می‌کنید، باید متعادل باشد تا روی پوست شما به خوبی بنشیند. از کرم پودری که زردی دارد، نباید اصلا استفاده کنید. ترجیحا کرم پودر باید هم‌رنگ پوست باشد. شناخت نوع پوست هم در این زمینه بسیار مهم است و بستگی به آرایش شب و روز شما دارد. به‌عنوان مثال روی کرم پودر برنز باید از پنکیک‌های طلایی، آجری یا برنز استفاده کنید. مقدار آن هم سلیقه‌ای است.

مدت‏هاست سعی می‏ کنم سیاهی و پف زیر چشمم را از طریق کرم پودر بپوشانم اما بعد از ساعتی دوباره زیر چشمانم سیاه می‏ شود. چه کار کنم تا این مشکل برطرف شود؟

برای برطرف کردن سیاهی و پف زیر چشم، راهی آسان را به شما پیشنهاد می‌کنم. پنبه را داخل شیر کم‌چرب آغشته کرده و شب‌ها قبل از خواب زیر چشم‌های خود بمالید. این کار باعث می‌شود سیاهی دور چشم‌های شما به مرور زمان کم‌رنگ‌تر شود. برای بر طرف‌کردن این مشکل باید بدانید که خواب، آرامش، ورزش و تغذیه مناسب از مهم‌ترین فاکتور‌های اساسی برای پوست شما هستند.

صورتم موی زائد دارد، برای رفع آن از چه روشی می‏توانم استفاده کنم؟ آیا وکس مناسب است؟

رفع موهای زائد فقط باید با لیزر و زیر نظر متخصص پوست انجام شوند، این اولین و مطمئن‌ترین راه برای این کار است. می‌توان گفت وکس صورت در جایگاهی بعد از لیزر قرار دارد. وکس کردن صورت تا حدودی ضخامت مو را کم می‌کند، ولی صددرصد باعث برطرف شدن آن نمی‌شود.

پوستم چرب است، از چه مداد چشمی باید استفاده کنم؟

از بهترین مارک‌های مداد چشم استفاده کنید زیرا چشم‌های شما حساس‌ترین قسمت صورت شماست. برای پوست‌های چرب، مداد‌های خشک اهمیت ویژه‌ای دارند. بهترین مداد چشمی را که می‌توان معرفی کرد آرت دکو است.

اکستنشن مژه به چه صورت است، می‌خواهم در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشم

اکستنشن مژه مثل کاشت است با این تفاوت که مدت ماندگاری آن بالاتر است. تفاوت این دو نوع در نوع چسبی است که استفاده می‌شود. در اکستنشن مژه، از مژه‌های تکی استفاده می‌کنیم تا هر جایی را که می‌خواهیم پرپشت‌تر و بلندتر یا کوتاه‌تر نشان دهیم. این کار دوام بیشتری دارد و زیبایی را دوچندان می‌کند. ترمیم اکستنشن مژه‌ها باید هر ۱۵ روز یک بار یا در آخر هر ماه انجام شود. مژه‌ای که در این کار استفاده می‌کنیم، باید مخصوص و حتما ضدحساسیت باشد. در این کار کم‌پشتی، پرپشتی، بلندی و کوتاهی مژه شما بسیار مهم است.

گردن کوتاهی دارم، به همین دلیل هیچ وقت نمی‌توانم موهایم را شینیون کنم. به نظر شما بهترین مدل شینیون برای من چه مدلی است؟

برای گردن‌های کوتاه شینیون‌های بالای سر و پشت سر پیشنهاد می‌شود. شینیون بالای سر به گردن و صورت شما کشیدگی و به سر و صورت تان شکل بهتری می‌دهد. پیشنهاد من این است که حتما از شینیون‌های جمع‌تر استفاده کنید.

صورتم پهن و گرد است. می‌خواهم برای عروسی خواهرم شینیون کنم. مدل فرق از وسط به من می‌آید؟ اگر نه چه مدلی بهتر است؟

مدل فرق از وسط در صورتی به شما می‌آید که انتهای موها به پشت گوش سنجاق نشوند و به حالت آزاد دور صورت شما قرار بگیرند. با این شینیون از دو طرف پهنای صورت‌تان پوشیده می‌شود و صورت‌تان کشیده به نظر می‌آید. بهتر است شینیون‌تان را زیاد حجیم و بزرگ درست نکنید. مدل‌های کلاسیک و ساده برای صورت‌های پهن بهترین انتخاب است.

ابروهایم خیلی کم پشت و خالی است. برای ترمیم آنها تاتو بهتر است یا هاشور؟

تاتو و هاشور یک کار را انجام می‌دهند. در واقع هاشور نوع دیگری از تاتوست ولی پیشنهاد من هاشور است. هاشور از تاتو طبیعی‌تر و زیباتر است.

برای شینیون کردن حتما باید موها را از قبل سشوار کشید؟

سشوار کشیدن قبل از شینیون کردن بسته به نوع مدلی است که شما انتخاب کرده‌اید؛ مثلا اگر مویی وزکرده دارید حتما باید موهای‌تان را با سشوار صاف کرده و بعد شینیون کنید. اگر شینیون‌های شل و اروپایی را دوست دارید، یک سشوار ضعیف و معمولی کافی است. در کل سشوار قبل از شینیون برای تمیز‌تر به نظر آمدن آن ، گرفتن وز ، حالت دادن به موها و دوام بیشتر لازم است.

مدتی است ابروهایم را در خانه رنگ می‌کنم. چه رنگ ابرویی برای موهای تیره مناسب است؟ چند دقیقه باید رنگ روی ابروها بماند تا به رنگ مورد نظر برسم؟

برای رنگ ابرو باید از شماره‌ای که دو تا سه درجه از رنگ موهای‌تان روشن‌تر است استفاده کنید. زمان ماندن رنگ روی ابرو هم بستگی به جنس موهای ابرو دارد. از دو تا پنج الی شش دقیقه زمان مناسبی است. فقط حواس‌تان باشد مدام ابرو را چک کنید، وقتی به رنگ دلخواه‌تان رسیدید، سریع رنگ را از روی ابرو پاک کنید.

چانه‌ام مثلثی و کشیده است. با سایه زدن می‌توانم چانه‌ام را کوچک‌تر کنم؟ چگونه باید از این روش استفاده کنم؟

روش سایه زدن می‌تواند کمک کند باید با استفاده از رنگ روشن کرم پودر یا پنکیک گوشه‌های صورت را پر کنید. رنگ روشن کرم پودر به گوشه‌ها حجم می‌دهد و باعث می‌شود کشیدگی چانه به چشم نیاید.

برای اینکه پنکیک روی پوست صورتم خوب بخوابد و پوسته پوسته نشود، چه کار باید بکنم؟

دو تا پنج دقیقه قبل از پنکیک، از کرم آبرسان به پوست استفاده کنید. این طوری پوست‌تان مرطوب می‌شود و دیگر خشک نیست. پوست خشک پنکیک را جذب نمی‌کند و پوسته پوسته می‌شود ولی اگر پوست را از قبل مرطوب کنید، دیگر با این مشکل مواجه نمی‌شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید ، پزشکی و سلامت ، پوست و مو بازدید 419 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php