کد خبر : 61649 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

توصیه‌های ابوعلی سینا برای فصل سرما

راه های مقابله با “آنفلوآنزا” و “سرماخوردگی” زیادی وجود دارد اما “طب سنتی” با راهکارهای خاص و ویژه ای درمان سرماخوردگی را راحت تر و آسان تر کرده است. بادکش کردن، مصرف دمنوش ها و بوییدن نعنا، ماساژ کف دست و پا از راهکارهای قدیمی و سنتی هستند که در …

راه های مقابله با “آنفلوآنزا” و “سرماخوردگی” زیادی وجود دارد اما “طب سنتی” با راهکارهای خاص و ویژه ای درمان سرماخوردگی را راحت تر و آسان تر کرده است.

توصیه‌های ابوعلی سینا برای فصل سرما

بادکش کردن، مصرف دمنوش ها و بوییدن نعنا، ماساژ کف دست و پا از راهکارهای قدیمی و سنتی هستند که در گذشته افراد برای درمان بیماری ها و از بین بردن ویروس ها آنها را به کار می گرفتند.

بررسی ها نشان می دهند استفاده از دمنوش هایی مانند گل گاو زبان و نعنا و پونه باعث باز کردن مجاری سیستم تنفسی و از بین بردن عفونت ها می شوند.

شاید شنیده باشید که پاشوره کرده یکی از روش های طبیعی برای پایین آوردن تب بدن است اگر تاکنون این تجربه جالب را انجام نداده این بد نیست بدانید که سرماخوردگی و تب با این راهکار سریعا از بین می رود و پزشکان طب سنتی شتسشوی بدن با آب متعادل رو به سرد را بهترین روش برای کاهش دمای بدن می دانند.

گفتنی است سوزش دهان، “گرفتگی مخاط بینی” و اشک چشم از دیگر اختلالاتی هستندکه تنها با مصرف “دمنوش ها” از بین می روند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، سلامت بدن بازدید 312 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php