کد خبر : 234335 تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

طرز تهیه ژله رولی با بستنی

طرز تهیه ژله رولی با بستنی طرز تهیه ژله رولی با بستنی مواد لازم طرز تهیه ۱- برای تهیه این ژله خوشمزه ابتدا یک بسته پودر ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط نمایید و آن را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) کاملا حل نمایید. ۲- بعد …

طرز تهیه ژله رولی با بستنی

طرز تهیه ژله رولی با بستنی

طرز تهیه ژله رولی با بستنی

مواد لازم

طرز تهیه ژله رولی با بستنی

طرز تهیه

۱- برای تهیه این ژله خوشمزه ابتدا یک بسته پودر ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط نمایید و آن را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) کاملا حل نمایید.

۲- بعد از اطمینان از حل شدن کامل پودر ژله در آب جوش، بستنی را از فریزر خارج نموده و به مخلوط آب جوش و ژله اضافه نمایید و صبر کنید تا بستنی حل شود.

۳- می توانید گاهی آن را به آرامی هم بزنید اما نیازی نیست برای مخلوط نمودن آن تلاشی کنید و بهتر است بستنی به آرامی باز شود.

۴- ظرفی با ابعاد ۲۰ در ۳۰ انتخاب نمایید و تمام سطح آن را سلفون بکشید و بعد ژله را به آرامی داخل آن بریزید و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه ژله را از یخچال خارج نموده و سطح آن را برش های دو سانتیمتری بزنید.

۵- ظرف حاوی ژله را در یخچال بعد از ایجاد برش های موازی و منظم، شروع به رول کردن ژله می کنیم و آن را به آرامی می پیچیم و در ظرفی جداگانه می چینیم.

۶- در مرحله آخر از طرز تهیه ژله رولی آن را بعد از رول کردن به مدت یک یا دو ساعت در یخچال قرار می دهیم تا کاملا منسجم شود.

نکات

بهتر است برای برش زدن ژله از چاقوی تیز و خیس استفاده نمایید.

از هم زدن ژله خودداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، اسلاید ، انواع دسر بازدید 1,065 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php