کد خبر : 269559 تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۲

بوفه ناهار هتل الماس مشهد

  شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) جزو شهرهای زیارتی کشور محسوب می‌شود و در تمام فصول سال پذیرای مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. اکثر زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، به دنبال بهترین هتل مشهد می‌گردند که هم نزدیک حرم قرار داشته باشد …

بوفه ناهار هتل الماس مشهد

 

شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) جزو شهرهای زیارتی کشور محسوب می‌شود و در تمام فصول سال پذیرای مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. اکثر زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، به دنبال بهترین هتل مشهد می‌گردند که هم نزدیک حرم قرار داشته باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی نظیر رستورانی عالی با تنوع غذایی بالا برخوردار باشد.

 

در این میان اگر شما هم قصد سفر به شهر مشهد را دارید و می‌خواهید در هتلی لوکس با رستورانی فوق‌العاده اقامت داشته باشید که تنوع غذایی بالایی در وعده‌های ناهار و شام داشته باشد، ما به شما هتل الماس مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام در خیابان امام رضا واقع شده که جزو هتل‌های چهار ستاره مشهد محسوب می‌شود و مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی و آسایشی را در کنار طراحی و معماری نوین در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد.

 

پس اگر در کنار رزرو این هتل در برنامه سفر خود، دلتان می‌خواهد بیشتر با رستوران هتل الماس 1 مشهد آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بوفه ناهار این هتل شامل چه تنوع غذایی می‌شود؟

 

با رستوران هتل الماس مشهد بیشتر آشنا شوید

هتل الماس مشهد دارای رستوران‌های متعددی است که در این میان یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین رستوران‌های موجود در این هتل، رستوران الماس بوده و جزو بهترین رستوران‌های مشهد محسوب می‌شود که دارای فضایی نسبتاً بزرگی است و نمایی فوق‌العاده عالی و چشم اندازی بسیار زیبا دارد. شما می‌توانید هنگام اقامت در هتل الماس مشهد، به این رستوران مراجعه کنید و از طعم بی‌نظیر غذاهای لذیذ و خوشمزه آن بهره‌مند شوید.

 

بوفه ناهار هتل الماس مشهد

امکانات رستوران هتل

نمای داخلی این رستوران بسیار زیبا بوده و پرسنل مجرب و خوش برخورد آن، آماده پذیرایی از میهمانان هتل الماس مشهد هستند تا از سرو غذا در این مکان لذت ببرند. چیدمان مناسب در کنار طراحی جذاب از دیگر ویژگی‌های بارز این رستوران محسوب می‌شود که زیبایی آن را چند برابر کرده است. تمامی غذاهای موجود در منوی این رستوران به وسیله سرآشپزان حرفه‌ای و باتجربه طبخ می‌شود که طعم لذیذی را به همراه خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید: با معروف ترین سوغات مشهد آشنا شوید

 

رستوران الماس علاوه بر وعده‌های ناهار و شام، به آن دسته از زائران و مسافرانی که در هتل اقامت دارند و اتاق رزرو کرده‌اند نیز صبحانه بسیار کامل و مفصلی را هم ارائه می‌دهد تا از سفر خود به مشهد نهایت لذت را ببرند. در منوی غذایی این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با قیمت‌های مناسب و بهترین کیفیت مشاهده نمایید و در صورت سفارش آنها شک نکنید که با دیدن تزئینات و دورچین‌های خاص غذاها، اشتهای بسیاری به خوردن پیدا خواهید کرد.

لازم به ذکر است که رستوران هتل الماس مشهد این امکان را برای همه افرادی که در این هتل اقامت دارند یا اینکه در هتل‌های مجاور اقدام به رزرو اتاق یا سوئیت نموده‌اند، فراهم کرده است تا آنها بتوانند به رستوران الماس مراجعه کنند و از انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ این مجموعه در دو وعده ناهار و شام برخوردار شوند.

 

بوفه ناهار هتل الماس مشهد

منوی رستوران هتل الماس مشهد شامل کدام غذاها می‌شود؟

رستوران هتل الماس مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به صورت بوفه غذایی سلف سرویس در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و با بهترین کیفیت ممکن به میهمانان این هتل ارائه می‌دهند تا آنها از اقامت در هتل الماس مشهد خاطره‌ای به یادمانی داشته باشند. در بوفه ناهار و شام هتل الماس مشهد شما می‌توانید در کنار سرو غذا، انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را هم سفارش دهید.

 

از جمله غذاهای ایرانی و سنتی که در بوفه ناهار این هتل به میهمانان ارائه می‌شود، می‌توان به کباب لقمه مخصوص، کباب بختیاری، کباب لقمه نگین‌دار، کباب سلطانی، فیله کباب مخصوص، کباب ششلیک شاندیز، کباب برگ گوسفندی، جوجه کباب بدون استخوان و با استخوان، برگ ممتاز رستوران الماس، چلو گردن، باقالی پلو با ماهیچه، غذای مخصوص سرآشپز و … اشاره نمود.

 

اما اصلاً نگران نباشید اگر دلتان می‌خواهید غذاهای فرنگی و دریایی را امتحان کنید، در منوی رستوران هتل الماس مشهد غذاهای فرنگی با طعم بی‌نظیر همچون فیله اسنک مخصوص، استیک مرغ، ژرمن استیک، شنسل مرغ سخاری، لم چاپس، چیکن پارمزان، انواع پاستا، انواع ماهی قزل‌آلا، ماهی سالمون گریل و … وجود دارد تا شما به راحتی هر کدام از آنها را که دوست دارید، سفارش دهید.

کیفیت غذاهای رستوران هتل الماس

در رستوران الماس این هتل می‌توانید از طعم لذیذ فست‌فودهای متنوعی مثل انواع پیتزاها، چیکن برگر و همبرگر مخصوص در کنار انواع نوشیدنی‌های سرد هم بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که در کنار تمام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی رستوران هتل الماس مشهد، پیش غذاهایی نظیر انواع سوپ‌های خوشمزه، سالاد و سبزیجات هم به میهمانان هتل ارائه می‌شود.

 

از آنجایی که در رستوران هتل الماس مشهد برای تهیه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی معمولاً از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه و درجه یک استفاده می‌شود، ممکن است قیمت غذا در این رستوران نسبت به رستوران‌های دیگر موجود در مشهد کمی گران‌تر به نظر برسد، اما به دلیل کیفیت بالای آنها و طعم بی‌نظیرشان، ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

 

بوفه ناهار هتل الماس مشهد

سفارش آنلاین غذا

یکی دیگر از ویژگی‌های رستوران هتل الماس مشهد امکان سفارش آنلاین و اینترنتی انواع غذاها است. این رستوران جزو آن دسته از رستوران‌هایی در مشهد محسوب می‌شود که امکان رزرو آنلاین غذا را برای افرادی که نمی‌توانند به صورت حضوری به رستوران مراجعه کنند، فراهم نموده است؛ بنابراین اگر شما در محدوده نزدیک به رستوران هتل الماس مشهد قرار داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت این مجموعه به صورت آنلاین غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای این کار فقط کافیست موقعیت مکانی خود را مشخص کرده، رستوران الماس را انتخاب نموده و با سفارش غذای دلخواهتان، در صورت تأیید رستوران، آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

3/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,374 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php