کد خبر : 266720 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

مهراد جم خوانند ه ای خوش ذوق ،خوش صدا و شیک پوش

بیوگرافی مهراد جم و زندگی شخصی بیوگرافی مهراد جم امروز همراهتان هستیم با معرفی آرتیست جوان کشور در این مطلب که این روزها نزد طرفداران بسیار محبوب میباشد. آقای مهراد جم در زمان کوتاهی توانسته در کنار بهترین تنظیم کننده موسیقی ایران آقای مسعود جهانی طرفداران بسیاری را به خود علاقه مند سازد و …

بیوگرافی مهراد جم و زندگی شخصی

بیوگرافی مهراد جم

امروز همراهتان هستیم با معرفی آرتیست جوان کشور در این مطلب که این روزها نزد طرفداران بسیار محبوب میباشد.

آقای مهراد جم در زمان کوتاهی توانسته در کنار بهترین تنظیم کننده موسیقی ایران آقای مسعود جهانی طرفداران بسیاری را به خود علاقه مند سازد و با آهنگ های خاطره انگیز لحظات زیبایی را برای مخاطبان فراهم آورده.

مهراد جم خوانند ه ای خوش ذوق ،خوش صدا و شیک پوش

زندگی شخصی

جوان جویای نام ما، اسم واقعی اش محسن سعیدی کیاست و متولد 14 مرداد 1376 در شهر زیبای آبادان متولد شده است. از بچگی‌اش همینقدر میدانیم که بسیار شر و شیطون بوده است. در سن 14 سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. در رابطه با انتخابش خودش اینگونه میگوید که در مدرسه آنها به صف کرده بودند و کارگردان با یک نگاه به چهره او فهمید که مهراد همانی بوده که میخواسته است.

 سرگذشت مهراد جم

اولین فعالیت حرفه‌ای اش همان بازیگری بود که به آن اشاره شد. اما از 15 سالگی در یک چرخش از بازیگری به خوانندگی روی آورد و در آن دورای بی امکاناتی، سعی کرد با موسیقی اخت بگیرد و با ساز و دستگاه های موسیقی آشنایی پیدا کند. در خلوت خودش هم به تقلید از خوانندگان پاپ و رپ برای خودش میخواند و لذت میبرد. از طرفی هم اطرافیانش او را به خوانندگی و انتشار آهنگ تشویق میکردند. در 16 سالگی آهنگ حس بد را با اسم اصلی خودش منتشر کرد و پس از آن تا مدت مدیدی سکوت را ترجیح داد به یادگیری موسیقی و همچنین تقویت هنر تنظیم و شاعری خود پرداخت. اما اوج خوش شانسی و بخت و اقبال مهراد جم به آشنایی او با مسعود جهانی برمیگردد.

عوامل محبوبیت مهراد جم

یکی از مهمترین عوامل موفقیت و مطرح شدن مهراد جم همکاری با آقای مسعود جهانی (تنظیم کننده) بوده است.

همچنین انتشار آهنگ های احساسی و دلی عاشقانه بر محبوبیت او نزد جوانان افزوده است …

مسعود جهانی با خوانندگان برتر دیگری هم همکاری داشته که همه آنها امروزه در مارکت موسیقی ایران جز پرطرفدارترین خوانندگان کشور میباشند از جمله این خوانندگان هنرمندانی مثل رضا شیری، میثم ابراهیمی، رضا بهرام، هوروش بند، مسیح و آرش AP و حمید هیراد و غیره میباشند .

اگر دقت کرده باشید مهراد جم در همه موزیک ویدیو های منتشر شده اش صورت خود را می پوشاند و او با تیپ و استایل جدید که خودش و طرفدارانش آن را تیپ غربی می دانند، در میان جوانان کشورمان دارای محبوبیت زیادی شده است و کارهای او را با علاقه فراوان دنبال می کنند.

این عوامل و این سبک کار در این روزها ممکن است او را روی دور ترند شدن بیندازد اما باید دید در ادامه آقای مهراد جم میتوانید همچنان کیفیت بالای قطعات و محبوبیت خود را حفظ کند یا …

آیدی پیج اینستاگرام آقای مهراد جم: instagram.com/mehraadjam

آیدی پیج اینستاگرام آقای مسعود جهانی: instagram.com/masoudjahani

زندگی کاری مهراد جم 

شروع کنسرت‌های پرحاشیه

پس از موفقیت در انتشار آهنگ‌ها و با حمایت مسعود جهانی و هادی حسینی توانست اولین مجوز کنسرت خود را بگیرد و اولین کنسرت خود را در کیش برگزار کرد که این کنسرت با حواشی زیادی از جمله لباس وی و حتی دادزدن‌های بی مورد او همراه بود که پس از ایرادات وارد شده و در کنسرت دوم همه چی عادی و فوق العاده برگزار شد. وی کنسرت بعدی خود را در زادگاهش آبادان برگزار کرد که بلیط ‌های با سرعت زیادی فروش رفت و به اتمام رسید.

مهاجرت به تهران

سرآغاز مهاجرت به تهران از همکاری با مسعود جهانی و هادی حسینی کلید میخورد. پس از ملاقات این 3 نفر، هادی حسینی و مسعود جهانی بیشتر روی شعر و هنر تنظیم او مانور میدهند و او را برای این قسمت از استودیو مد نظر داشتند، اما با گذشت زمان و تمرین بیشتر روی صدا، کم کم مهراد جم را برای خوانندگی نیز آماده میکنند. اولین جایی که اسم مهراد جم شنیده میشود، در بهمن 97 بود که ترانه جان جان میثم ابراهیمی را سرود و این آهنگ هیت شد و نام مهراد جم کم کم به گوش شنیده شد.

حضور در تلویزیون ملی

یکی دیگر از اتفاقات خوب در مسیر شهرت وی، حضور در برنامه شب عید فرمول یک علی ضیا بود که برای اولین بار چهره مهراد جم را از رسانه ملی دیدیم و آهنگ بعدت را هم به همین مناسبت منتشر کرد و ویدیوی آن هم توسط خود عوامل فرمول یک ضبط و پخش شد که از رسانه برترینا میتوانید آن را دریافت کنید. این آهنگ با استقبال زیاد هواداران مهراد جم روبرو شد.

 

مهراد جم خوانند ه ای خوش ذوق ،خوش صدا و شیک پوش

 آلبوم کامل از مهراد جم

این خواننده ی دهه هفتادی تا به حال 14 آهنگ رو به صورت رسمی منتشر کرده که در ادامه نام تعدادی از معروف ترین آن ها را آن ها را آورده ایم

به یاد قدیم – نامرد بودی – غمت نباشه – شیک و پیک – گل بی گلدون- کاش

همچنین در زمانی که این مقاله را نوشته ایم این خواننده قرار هست که آهنگی جدیدی را منتشر کند و از دمو های منتشر شده توسط این خواننده به نظر می رسد که طرفداران بیشتری رو جذب خود کند

مهراد جم خوانند ه ای خوش ذوق ،خوش صدا و شیک پوش

سبک خوانندگی مهراد جم

در دو اثر منتشر شده اول این هنرمند گمان می رود که وی در تلاش بوده است تا سبک موسیقیایی خود را به رپرهای زیرزمینی شبیه کند اما بر اساس نظر متخصصین ترانه ضعیف و تنظیم یکسان در هر دو آهنگ سبب شبیه بودن آن ها شده است و بیشتر به کپی از آثار رپ شبیه باشد تا یک سبک جدید در موسیقی پاپ .

در مجموع بر اساس مطالب بیان شده گمان می رود این سبک هنری در این روزها این هنرمند را برجسته کند اما بدون ترید در آینده همین عوامل نقاط ضعف کاری وی خواهد شد و او را به جمع خوانندگانی اضافه کند که با گذشت زمان اندکی فعالیت هنری شان به پایان می رسد و دیگر از قطعه های مطرح ان ها خبری نیست .

مهراد جم در زمان انتشار تک آهنگ دوم عملکرد خوبی داشت و از حمایت اشخاصی چون مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده اثر بهره مند بود . مسعود جهانی تنظیم کننده آثار برخی خواننده های محبوب این روزها از جمله هوروش بند است . حمایت مسعود جهانی از مهراد جم به گونه ای بود که مدتی تصویر این خواننده را بر روی پیج اینستاگرام خود قرار داده بود .

حرف آخر

این خواننده جوان این روزها سخت در حال تلاش برای پیشرفت و بالا رفتن از نردبان موفقیت است و قطعا هم با این همه تلاش میتواند موفق شود. صدای مهراد جم هنوز به پختگی کامل نرسیده است و ایراداتی به او وارد است که اگر نتواند آنها را برطرف کند و هنر خود را بهبود ببخشد، ممکن است به سرانجام خیلی از خوانندگان مصرفی دیگر دچار شود که امیدواریم بتواند با تمرین و ممارست فراوان ایرادات خود را رفع نماید و قله‌های موفقیت را فتح نماید.

در آخر چنانچه علاقه‌مند به شنیدن تمام قطعات اجرا شده توسط مهراد جم هستید ، میتوانید در رسانه برترینا تمام آهنگ های مهراد جم را دانلود کنید و بشنوید.

4/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : بیوگرافی ، بیوگرافی و سینما بازدید 937 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملیکا در تاریخ 20 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

مهراد جم خیلی آهنگ هات خفنن

css.php